نمونه رزومه وکیل پایه یک

نوشتن یک رزومه عالی در شاخه وکیل پایه یک دادگستری، یکی از گام‌های مهم در خصوص کسب جایگاه شغلی مورد نظر شما در این شاخه می‌باشد. هنگام نوشتن رزومه حتماً دقت داشته باشید اطلاعات شغلی فعلی خود را به دقت وارد نمایید. اگر در حال حاضر شاغل هستید، ترجیحاً حقوق درخواستی خود را وارد نمایید تا کارفرمایان با میزان حقوق درخواستی شما آشنا شوند و شما برای موقعیتی با حقوق کمتر از میزان حقوق فعلی خود برای مصاحبه حاضر نشوید.

همچنین بخش مربوط به اطلاعات تحصیلی خود را به دقت کامل نمایید. در ادامه زبان‌های خارجی، مهارت‌های نرم و سخت، سوابق کاری (ترجیحاً مرتبط با موقعیت شغلی ای که برای آن رزومه می‌نویسید) را به طور کامل تکمیل کنید. تمام نکات مثبت خود در موقعیت شغلی (یا شغل‌های پیشین) خود را به دقت ذکر کنید.

در ادامه جهت آشنایی با موارد مطرح شده فوق، یک نمونه رزومه برای موقعیت شغلی وکیل پایه یک دادگستری را مطالعه می‌کنید که در آن سعی شده اهم مطالب مربوط به شخصی با این موقعیت شغلی را مشخص و مهارت‌های لازم برای این فرد را بیان کند. در صورتی که برای یک آینده شغلی بهتر تلاش می‌کنید، پس از مطالعه این نمونه رزومه، با رفتن به صفحه رزومه ساز آنلاین «ای استخدام» اقدام به ساخت رزومه خود کرده و گامی مستحکم برای آینده خود بردارید.

  بازگشت به صفحه مرجع رزومه‌های تکمیل شده

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای نمونه رزومه وکیل پایه یک

  • ع
    علینقی عزیزی حسن ابادی
    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
    باسلام وعرض ادب وتکریم
    وقتی بحث در خصوص رزومه شخصی تحت عنوان وکیل یا شخص مشاور حقوقی با سابقه میشود طبیعتا پشتوانه چنین فردی تخصص ومهارتهایی وجود دارد وبمنطور اطلاعات مختصری که میدهد کارفرماست که باید تجربه توانمندی متقاضی یا کارجو را حسب نیازهای سازمانی خویش تشخیص داده تا در اولین جلسه حضوری براساس ررومه تقدیمی کارجو انگاه مستمع کلیه توانایی وتجارب وتخصص وی گردد نه بمحص اعلام بخواهد از کل اطلاعات فردی کارجو مطلع شود که در واقع در فضای رسانه های اجتماعی خطرات نیزملحوظ قرارگیرد .سپاس.
    • ع
      علی دهنمکی
      ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳
      آماده ارایه خدمات حقوقی وکیفری در سراسر ایران با 18 سال سابقه قضایی

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ