اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

۱۱ نظر

 

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان چهارمحال و بختیاری، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۱

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ازمون استخدام دبیری و هنرآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ به اطلاع می رساند، جهت تکمیل پرونده و انجام فرایند استخدامی به ساختمان اداره مشاوره - روبروی اداره کل ، با همراه داشتن مدارک ذیل متناسب با وضعیت مشخص شده مراجعه نمایید.

وضعیت اول:

قابل توجه داوطلبانی که در تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی مرحله قبل شرکت کرده اند، صرفا گزینه بومی پذیری، حد نصاب و وضعیت گزینش در شغل محل جدید بررسی می گردد.

پرینت کارنامه قبولی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی
اصل شناسنامه و کارت ملی
ارایه گواهی مبنی بر بومی بودن فرد در شهرستان مورد تقاضا در صورتی که در شغل محل جدید شرکت نموده و از امتیاز بومی برخوردار شده است.

تذکر: مدارک لازم جهت احراز بومی بودن داوطلب در شهرستان مورد تقاضا مطابق با مفاد مورد اشاره در وضعیت دوم

زمان مراجعه: سه شنبه مورخ ۳۰/۰۸/۱۴۰۲ از ساعت ۸ لغایت ۱۱ صبح

وضعیت دوم:

داوطلبینی که به تشکیل پرونده و ارزیابی تکمیلی مرحله ی قبل دعوت نشده اند:(مختص معرفی شدگان جدید)

پرینت کارنامه قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی
ارائه گواهی و یا احراز شریط بومی شهرستان:

بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:

الف-شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضای فرد یکی باشد.

ب- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) یا فرمانداری در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود .(فرم پیوست)

تبصره - داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید مدیریت/ اداره آموزش وپرورش شهرستان محل تقاضا

تذکر مهم: داوطلب در صورت عدم ارائه مدرک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر و از فرایند استخدام حذف خواهد شد. ضمنا گواهی مذکور باید با تاریخ و به روز باشد.

 

. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود).

 

اصل شناسنامه و کارت ملی به انضمام یکسری کپی از تمام صفحات آن برای خود و افراد تحت تکفل(همسر و فرزند-ارائه اصل مدارک الزامی می باشد).
.اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و یکسری کپی آن(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعداد های برتر نیروهای مسلح را شروع کرده و دوره آموزشی خود را طی نموده اند ، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروپژه تحقیقاتی خود را ارایه نمایند.)

۵. اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یکسری کپی آن(در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد نیاز است).

۶. اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی(برای استفاده از سهمیه۳ درصد معلولین).

۱۱.ارائه اصل گواهی یا تاییدیه معتبر که به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده می شود به شرح ذیل ارائه گردد:

الف) به موجب تبصره ۲ ماده واحده "نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۲۷/۰۸/۱۳۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزشی و آموزش و پرورش همکاری کرده اند به میزان مدت خدمت آن ها از حداکثر سن برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می گردد.

ب) به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال (۵) به سقف محدوده سنی اضافه خواهد شد. مشروط به آنکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب و یا فرزند وی، بالای ۲.۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری ، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر می باشد.

پ) :جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر،از شرط حداکثر سن معاف میباشند.

ت) پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال

ج) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

۷. معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% ایثارگران

۸.معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵% ایثارگران از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح جهت تایید سوابق حضور داوطلبانه در جبهه

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها (از تاریخ ۳۱/۰۶/۵۹ لغایت ۲۹/۰۵/۶۷) عبارتند از:

الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۹.اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان)

زمان مراجعه: چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۲ از ساعت ۸ لغایت ۱۱ صبح

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان انصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی مربی آموزش معلولین آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

اطلاعیه در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی مربی آموزش معلولین آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

 

۱. شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز دوشنبه به تاریخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۲ خواهد بود.

۲.داوطلبان با داشتن معرفی نامه از مرکز بررسی مدارک و مستندات با توجه به زمان و مکان معرفی شده ، راس ساعت ۶:۴۵ صبح به مکان ارزیابی تکمیلی مراجعه نمایند .

۳. داوطلبینی که مرحله بررسی مدارک و معاینات اولیه پزشکی را با موفقیت سپری کرده اند، با ارائه معرفی نامه و کارت شناسایی عکسدار معتبر، به مراکز مشخص شده در معرفی نامه مراجعه نمایند.

۴. با توجه به معرفی داوطلبان به مراکز ارزیابی به صورت گروهی، عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف از فرآیند استخدام بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۵. همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی تحت هر شرایطی حتی به صورت خاموش ممنوع می باشد و چون محلی جهت تحویل وسایل مذکور پیش بینی نگردیده است، داوطلبان از همراه داشتن این گونه وسایل جدا خودداری نمایند. ضمنا متذکر می گردد در صورت اثبات همراه داشتن موارد یاد شده، شخص از ادامه فرآیند استخدام، بازخواهد ماند.

۶. نظر به قرنطینه شدن داوطلبین و عوامل اجرایی در مرکز، صرفا شخص داوطلب اجازه ورود به مراکز را خواهد داشت. لذا ورود همراه تحت هر شرایطی به مراکز ممنوع خواهد بود.

۷. ارایه ی اصل مدارک امتیاز آور سوابق آموزشی، فرهنگی، تربیتی و جهادی بارگذاری شده در سامانه ، در روز ارزیابی تکمیلی الزامی است.

۸. نحوه ی اطلاع رسانی زمان بندی حضور داوطلبان از طریق پیامک و تماس تلفنی انجام می شود.

۹. داوطلبان محترم با توجه به احتمال طولانی شدن زمان ارزیابی تکمیلی، تغذیه سبکی همراه خود داشته باشند.

 

۱۰. آدرس و موقعیت مرکز ارزیابی تکمیلی به شرح جدول زیر می باشد:

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه ویژه جاماندگان از فرایند معاینات پزشکی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری

به اطلاع داوطلبان محترمی که از فرایند معاینات پزشکی به هر دلیلی جامانده‌اند و یا پس از مراجعه به متخصص ارجاع شده اند، میرساند، برای انجام معاینات پزشکی در تاریخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۲ به مراکز زیر مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، این تاریخ تمدید نخواهد شد.

خواهران : شهرکرد – چهارراه استانداری- روبه روی دادگستری- دانشگاه فرهنگیان ، پردیس شهید باهنر ساعت مراجعه ۹تا ۱۰صبح

برادران: پردیس بحرالعلوم دانشگاه فرهنگیان ادرس:بلوار طالقانی

زمان ساعت ۱۰تا ۱۲صبح

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ، معاونت پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش اطلاعیه ای صادر کرد ،برای مشاهده اطلاعیه روی فایل پیوست کلیک فرمایید

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۲- آغاز فرآیند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

فرآیند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آغاز شد / سهمیه استخدامی ماده ۲۸ دبیری و هنر آموز ۲۶۶ سهمیه است
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز فرایند بررسی مدارک و معاینات پزشکی آزمون دبیری خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، امین سلیمانی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به آغاز فرایند بررسی مدارک در آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش استان گفت: سهمیه استخدامی ماده ۲۸ دبیری و هنرآموزی ۲۶۶سهمیه است که از ۱۲شهریورماه بررسی اسناد و مدارک و معاینات پزشکی و بررسی ویژگی های فیزیکی و روانی داوطلبان آزمون دبیری آموزش و پرورش آغاز شده و تا ۱۸شهریورماه ادامه دارد.

وی با اشاره به فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان گفت: درفرآیند ارزیابی تکمیلی، بررسی صلاحیت های عمومی و گزینش همکاران از شنبه ۱۸شهریورماه به مدت یک هفته آغاز خواهد شد؛ همچنین در مراکز پیش بینی شده داوطلبین جهت فرایند گزینش و مصاحبه حضور و در فرایند جدید ارزیابی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: «ارزیابی تکمیلی در سه مرحله صورت می گیرد؛ مرحله اول داوطلب معرفی شده باید جهت بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام در آزمون و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی، روانی و معاینات پزشکی در این مرحله، مطابق زمان تعیین شده توسط اداره کل آموزش و پرورش اقدام کند، در مرحله دوم داوطلب باید بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی هسته گزینش استان نسبت به مراجعه به محل‌های تعیین شده گزینش جهت انجام فرایند مصاحبه گزینش اقدام کند. در مرحله سوم داوطلب با داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی، طبق زمان اعلام شده توسط اداره‌کل جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوط مراجعه کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش تصریح کرد: طی فرایند ارزیابی تکمیلی همکاران در حوزه اداری، متوسطه، گزینش، اداره ارزیابی، معاونان و روسای ناحیه یک و دو و پشتیبانی مشغول استخدام داوطلبان هستند.

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در مصاحبه با داوطلبان گفت: «سال های گذشته مصاحبه با داوطلبان به صورت سنتی انجام می شد، امسال بنابر سیاست جدید وزارت آموزش و پرورش و اسناد بالادستی کانون های ارزیابی بر اساس سیاست های کلی نظام فرایند مصاحبه را متحول می کنند؛که این فرایند از لحاظ فرم و محتوا تغییر پیدا کرده است.

امین سلیمانی گفت: سال گذشته سهمیه جهت استخدام داوطلبان، ۱۱۷سهمیه بود که امسال به ۲۶۶سهمیه افزایش پیدا کرده که با تلاش در سال آینده سهمیه را افزایش خواهیم داد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش در پایان از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش و تمامی همکاران حاضر در صحنه در حوزه پشتیبانی، بازرسی، حراست، گزینش، روابط عمومی و... قدردانی کرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش / ویژه رشته شغلی دبیری و هنر آموز سال (۱۴۰۲)

به اطلاع کلیه داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش / ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ می رساند، مرحله بررسی مدارک ، مستندات ، معاینات پزشکی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش مطابق با مفاد این آگهی مندرج در سایت اداره کل آموزش و پرورش و کانال برنامه شاد به آدرس: @chbposhtibani مطابق با جدول زمانبندی پیوست صورت می گیرد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۹ شهریور ۱۴۰۲- آغاز فرایند مصاحبه علمی ،معاینات پزشکی و گزینش پذیرفته شدگان آزمون دبیری از یکشنبه هفته آینده

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگی استخدام پذیرفته شدگان آزمون دبیری از آمادگی این اداره کل برای مصاحبه و گزینش این نیرو ها خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : از یکشنبه هفته‌ی آینده بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی به همراه گزینش عمومی انجام می‌شود.

امین سلیمانی افزود: داوطلبانی که مرحله‌ی ارزیابی مدارک، مستندات و معاینات پزشکی به خوبی را پشت سر بگذارند و با موفقیت احراز شرایط شوند وارد فرایند گزینش عمومی و سپس ارزیابی تکمیلی خواهند شد که اطلاعیه‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: کلیه‌ی اطلاعیه‌ها و دستورالعمل ها که در خصوص فرایند استخدام دبیری قابل اطمینان و قابل اتکا خواهد بود تنها از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قابلیت پیگیری خواهد داشت .

گفتنی است : بررسی مدارک ،مستندات و معاینات پزشکی داوطلبان به مدت یک هفته دریک مرکز انجام خواهد شد و در ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی در هفت مرکز ادامه خواهد داشت

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه؛ استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری استان چهارمحال و بختیاری در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده از روز دوشنبه در محل مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد.

با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در محل امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان، استقرار خواهد داشت.

زمان مراجعه از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام آموزگاران استثنایی در آموزش و پرورش استان

باسمه تعالی

اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

*************

۱. فرآیند ارزیابی تکمیلی آموزگاران استثنایی تنها در روز چهارشنبه به تاریخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۲ برگزار خواهد شد ضمنا زمان به هیچ عنوان تمدید نمی شود

۲. اسامی داوطلبین جهت حضور در مراکز ارزیابی تکمیلی در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس: https://chb.medu.gov.ir/fa و همچنین کانال داوطلبین آزمون استخدامی در شاد به آدرس: http://shad.ir/chbdavtalab اعلام خواهد شد.

۳. داوطلبینی که مرحله بررسی مدارک و معاینات اولیه پزشکی را با موفقیت سپری کرده اند، با ارائه معرفی نامه و کارت شناسایی عکس دار معتبر، طبق لیست پیوست اطلاعیه، به مراکز مشخص شده در جدول پیوست مراجعه نمایند.

۴. با توجه به معرفی داوطلبان به مراکز ارزیابی به صورت گروهی، عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف از فرآیند استخدام بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۵. اصل مدارک امتیازآور لازم در قسمت ارزیابی پژوهشی طبق فرم شماره ۱۹ (فرم پیوست) با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح در روز مراجعه ارائه گردد.

تذکر: اصل کلیه مدارک و مستندات پژوهشی الزاما باید در روز مراجعه و در ساعت تعیین شده جهت این امر، ارائه گردد و پس از خروج از اتاق ارزیابی پژوهشی، به هیچ عنوان مدرکی از داوطلبان پذیرفته نخواهد شد.

۶. مدارک لازم جهت مصاحبه عمومی (گزینش) که باید در روز مراجعه همراه داوطلب باشد:

اصل شناسنامه، کارت ملی، مدارک ایثارگری، کارت یا معرفی نامه عضویت در بسیج و مدارک امتیازآور گزینش

۷. با توجه به اینکه آخرین مرحله از فرایند ارزیابی تکمیلی در استان مربوط به داوطلبان متقاضی آموزگاران استثنایی است و در روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ انجام خواهد گرفت، لازم است داوطلبان قبل از ساعت ۷ صبح روز مذکور در جدول زمان بندی در مرکز ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند، بدیهی است درب مراکز، راس ساعت اعلام شده ( ۷صبح) بسته شده و بعد از آن پذیرش داوطلبین امکان پذیر نخواهد بود.

۸. با توجه به طولانی بودن فرآیند ارزیابی تکمیلی، همراه داشتن تغذیه ی سبک جهت وعده ناهار توصیه می گردد.

۹. همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی تحت هر شرایطی حتی به صورت خاموش ممنوع می باشد و چون محلی جهت تحویل وسایل مذکور پیش بینی نگردیده است، داوطلبان از همراه داشتن این گونه وسایل جدا خودداری نمایند. ضمنا متذکر می گردد در صورت اثبات همراه داشتن موارد یادشده، شخص از ادامه فرآیند استخدام، بازخواهد ماند.

۱۰. نظر به قرنطینه شدن داوطلبین و عوامل اجرایی در مرکز، صرفا شخص داوطلب اجازه ورود به مراکز را خواهد داشت. لذا ورود همراه تحت هر شرایطی به مراکز ممنوع خواهد بود.

۱۱. آدرس و موقعیت مراکز ارزیابی تکمیلی و مصاحبه عمومی به شرح جدول زیر می باشد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر۷ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه پایانی در خصوص فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی در آموزش و پرورش استان


باسمه تعالی

اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری

*************

۱. آغاز هفته پایانی فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز شنبه به تاریخ ۰۷/۰۵/۱۴۰۲ خواهد بود.

۲. کلیه اطلاعیه های مرتبط با ازمون آموزگاری تنها در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس: https://chb.medu.gov.ir/fa و همچنین کانال داوطلبین آزمون استخدامی در شاد به آدرس: http://shad.ir/chbdavtalab اعلام خواهد شد.

۳. افرادی که نامه ی معرفی به مراکز ارزیابی تکمیلی را دارند، در صورتی که نام آنها در این اطلاعیه آورده نشده است با مراجعه حضوری به قسمت امور اداری اداره کل اموزش و پرورش استان، تا پایان وقت اداری روز شنبه به تاریخ ۷ مرداد ۱۴۰۲ نسبت به دریافت زمان ارزیابی تکمیلی اقدام نمایند بدیهی است به درخواست های بعد از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد..

۴. داوطلبینی که مرحله بررسی مدارک و معاینات اولیه پزشکی را با موفقیت سپری کرده اند، با ارائه معرفی نامه و کارت شناسایی عکسدار معتبر، طبق لیست پیوست اطلاعیه، به مراکز مشخص شده در جدول پیوست مراجعه نمایند.

۵. با توجه به معرفی داوطلبان به مراکز ارزیابی به صورت گروهی، عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف از فرآیند استخدام بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۶. اصل مدارک امتیازآور لازم در قسمت ارزیابی پژوهشی طبق فرم شماره ۱۹ (فرم پیوست) با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح در روز مراجعه ارائه گردد.

تذکر: اصل کلیه مدارک و مستندات پژوهشی الزاما باید در روز مراجعه و در ساعت تعیین شده جهت این امر، ارائه گردد و پس از خروج از اتاق ارزیابی پژوهشی، به هیچ عنوان مدرکی از داوطلبان پذیرفته نخواهد شد.

۷. مدارک لازم جهت مصاحبه عمومی (گزینش) که باید در روز مراجعه همراه داوطلب باشد:

اصل شناسنامه، کارت ملی، مدارک ایثارگری، کارت یا معرفی نامه عضویت در بسیج و مدارک امتیازآور گزینش

۸. لازم است داوطلبان قبل از ساعت ۷ صبح روز مشخص شده در جدول زمان بندی در مرکز ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند، بدیهی است درب مراکز، راس ساعت اعلام شده ( ۷صبح) بسته شده و بعد از آن پذیرش داوطلبین امکان پذیر نخواهد بود.

۹. با توجه به طولانی بودن فرآیند ارزیابی تکمیلی، همراه داشتن تغذیه ی سبک جهت وعده ناهار توصیه می گردد.

۱۰. همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی تحت هر شرایطی حتی به صورت خاموش ممنوع می باشد و چون محلی جهت تحویل وسایل مذکور پیش بینی نگردیده است، داوطلبان از همراه داشتن این گونه وسایل جدا خودداری نمایند. ضمنا متذکر می گردد در صورت اثبات همراه داشتن موارد یادشده، شخص از ادامه فرآیند استخدام، بازخواهد ماند.

۱۱. نظر به قرنطینه شدن داوطلبین و عوامل اجرایی در مرکز، صرفا شخص داوطلب اجازه ورود به مراکز را خواهد داشت. لذا ورود همراه تحت هر شرایطی به مراکز ممنوع خواهد بود.

 

۱۰. آدرس و موقعیت مراکز ارزیابی تکمیلی و مصاحبه عمومی به شرح جدول زیر می باشد:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر۳۱ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه دوم در خصوص ادامه فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی در آموزش و پرورش استان

۱. آغاز هفته دوم فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱خواهد بود.

۲. اسامی داوطلبین جهت حضور در مراکز ارزیابی تکمیلی به صورت هفتگی در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس: https://chb.medu.gov.ir/fa و همچنین کانال داوطلبین آزمون استخدامی در شاد به آدرس: http://shad.ir/chbdavtalab اعلام خواهد شد.

۳. با توجه به اعلام اسامی داوطلبین به صورت هفتگی، لیست پیوست، مربوط به هفته آینده (از شنبه ۳۱ تیرماه لغایت چهارشنبه شنبه ۴ مرداد ماه) می باشد.

۴. برنامه زمان بندی حضور سایر داوطلبان در مراکز ارزیابی تکمیلی، طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

۲. داوطلبینی که مرحله بررسی مدارک و معاینات اولیه پزشکی را با موفقیت سپری کرده اند، با ارائه معرفی نامه و کارت شناسایی عکسدار معتبر، طبق لیست پیوست اطلاعیه، به مراکز مشخص شده در جدول پیوست مراجعه نمایند.

۳. با توجه به معرفی داوطلبان به مراکز ارزیابی به صورت گروهی، عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف از فرآیند استخدام بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۴. اصل مدارک امتیازآور لازم در قسمت ارزیابی پژوهشی طبق فرم شماره ۱۹ (فرم پیوست) با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح در روز مراجعه ارائه گردد.

تذکر: اصل کلیه مدارک و مستندات پژوهشی الزاما باید در روز مراجعه و در ساعت تعیین شده جهت این امر، ارائه گردد و پس از خروج از اتاق ارزیابی پژوهشی، به هیچ عنوان مدرکی از داوطلبان پذیرفته نخواهد شد.

۵. مدارک لازم جهت مصاحبه عمومی (گزینش) که باید در روز مراجعه همراه داوطلب باشد:

اصل شناسنامه، کارت ملی، مدارک ایثارگری، کارت یا معرفی نامه عضویت در بسیج و مدارک امتیازآور گزینش

۶. لازم است داوطلبان قبل از ساعت ۷ صبح روز مشخص شده در جدول زمان بندی در مرکز ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند، بدیهی است درب مراکز، راس ساعت اعلام شده ( ۷صبح) بسته شده و بعد از آن پذیرش داوطلبین امکان پذیر نخواهد بود.

۷. با توجه به طولانی بودن فرآیند ارزیابی تکمیلی، همراه داشتن تغذیه ی سبک جهت وعده ناهار توصیه می گردد.

۸. همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی تحت هر شرایطی حتی به صورت خاموش ممنوع می باشد و چون محلی جهت تحویل وسایل مذکور پیش بینی نگردیده است، داوطلبان از همراه داشتن این گونه وسایل جدا خودداری نمایند. ضمنا متذکر می گردد در صورت اثبات همراه داشتن موارد یادشده، شخص از ادامه فرآیند استخدام، بازخواهد ماند.

۹. نظر به قرنطینه شدن داوطلبین و عوامل اجرایی در مرکز، صرفا شخص داوطلب اجازه ورود به مراکز را خواهد داشت. لذا ورود همراه تحت هر شرایطی به مراکز ممنوع خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه در خصوص ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی در آموزش و پرورش استان

۱. شروع فرآیند ارزیابی تکمیلی از روز شنبه به تاریخ ۲۴/۰۴/۱۴۰۲ خواهد بود.

۲. اسامی داوطلبین جهت حضور در مراکز ارزیابی تکمیلی به صورت هفتگی در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان به آدرس: https://chb.medu.gov.ir/fa و همچنین کانال داوطلبین آزمون استخدامی در شاد به آدرس: http://shad.ir/chbdavtalab اعلام خواهد شد.

۳. با توجه به اعلام اسامی داوطلبین به صورت هفتگی، لیست پیوست، مربوط به هفته آینده (از شنبه ۲۴ تیرماه لغایت پنج شنبه ۲۹ تیرماه) می باشد.

۴. برنامه زمان بندی حضور سایر داوطلبان در مراکز ارزیابی تکمیلی، طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

۲. داوطلبینی که مرحله بررسی مدارک و معاینات اولیه پزشکی را با موفقیت سپری کرده اند، با ارائه معرفی نامه و کارت شناسایی عکسدار معتبر، طبق لیست پیوست اطلاعیه، به مراکز مشخص شده در جدول پیوست مراجعه نمایند.

۳. با توجه به معرفی داوطلبان به مراکز ارزیابی به صورت گروهی، عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف از فرآیند استخدام بوده و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

۴. اصل مدارک امتیازآور لازم در قسمت ارزیابی پژوهشی طبق فرم شماره ۱۹ (فرم پیوست) با ارائه تاییدیه از مراجع ذیصلاح در روز مراجعه ارائه گردد.

تذکر: اصل کلیه مدارک و مستندات پژوهشی الزاما باید در روز مراجعه و در ساعت تعیین شده جهت این امر، ارائه گردد و پس از خروج از اتاق ارزیابی پژوهشی، به هیچ عنوان مدرکی از داوطلبان پذیرفته نخواهد شد.

۵. مدارک لازم جهت مصاحبه عمومی (گزینش) که باید در روز مراجعه همراه داوطلب باشد:

اصل شناسنامه، کارت ملی، مدارک ایثارگری، کارت یا معرفی نامه عضویت در بسیج و مدارک امتیازآور گزینش

۶. لازم است داوطلبان قبل از ساعت ۷ صبح روز مشخص شده در جدول زمان بندی در مرکز ارزیابی تکمیلی حضور داشته باشند، بدیهی است درب مراکز، راس ساعت اعلام شده ( ۷صبح) بسته شده و بعد از آن پذیرش داوطلبین امکان پذیر نخواهد بود.

۷. با توجه به طولانی بودن فرآیند ارزیابی تکمیلی، همراه داشتن تغذیه ی سبک جهت وعده ناهار توصیه می گردد.

۸. همراه داشتن تلفن همراه، ساعت هوشمند و هرگونه وسایل ارتباطی الکترونیکی تحت هر شرایطی حتی به صورت خاموش ممنوع می باشد و چون محلی جهت تحویل وسایل مذکور پیش بینی نگردیده است، داوطلبان از همراه داشتن این گونه وسایل جدا خودداری نمایند. ضمنا متذکر می گردد در صورت اثبات همراه داشتن موارد یادشده، شخص از ادامه فرآیند استخدام، بازخواهد ماند.

۹. نظر به قرنطینه شدن داوطلبین و عوامل اجرایی در مرکز، صرفا شخص داوطلب اجازه ورود به مراکز را خواهد داشت. لذا ورود همراه تحت هر شرایطی به مراکز ممنوع خواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه پذیرفته شدگان پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش _ ویژه آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی(تیرماه۱۴۰۲)

متن اطلاعیه:

به اطلاع کلیه داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش _ ویژه آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می رساند، مرحله بررسی مدارک ، مستندات و معاینات پزشکی مطابق با مفاد این آگهی مندرج در سایت اداره کل آموزش و پرورش و کانال برنامه شاد به آدرس: - https://shad.ir/chbdavtalab مطابق با جدول زمانبدی پیوست صورت می گیرد.

 

مدارک لازم :

پرینت کارنامه قبولی در آزمون استخدامی
فرم خوداظهاری و سوابق بیماری (نمون برگ شماره ۷) (پیوست)
تکمیل فرم اعلام آمادگی برای بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری و انجام مصاحبه استخدامی (نمون فرم ۱ به پیوست)
ارائه گواهی و یا احراز شریط بومی شهرستان:

بومی بودن افراد از طریق شرایط ذیل احراز می گردد:

الف-شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضای فرد یکی باشد.

ب- داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید مدیریت/ اداره آموزش وپرورش شهرستان محل تقاضا

 

پ- گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

ت- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ۱۰ سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی(پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.(فرم پیوست)

 

تذکر مهم: داوطلب در صورت عدم ارائه مدرک بومی شهرستانی، امتیاز بومی از نمره مکتسبه کسر می گردد و در صورت نرسیدن به حدنصاب نمره در آن شغل محل(بر اساس اعلام سازمان سنجش) از ادامه فرایند استخدام در آن اولویت حذف خواهد شد.

 

۵. چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کد ملی در پشت عکس درج شود).

۶. اصل شناسنامه و کارت ملی به انضمام یکسری کپی از تمام صفحات آن برای خود، همسر ، فرزندان و پدر داوطلب (ارائه اصل مدارک الزامی می باشد).

۷.اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و یکسری کپی آن(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعداد های برتر نیروهای مسلح را شروع کرده و دوره آموزشی خود را طی نموده اند ، می باید گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارایه نمایند.)

۸. اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") تا تاریخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۲ و یکسری کپی آن(در صورتی که اصل مدرک در اختیار دانشگاه محل تحصیل می باشد تصویر برابر اصل شده توسط دانشگاه مربوطه مورد نیاز است).

۹. اصل معرفی‌نامه رسمی از اداره کل بهزیستی(برای استفاده از سهمیه۳ درصد معلولین).

۱۰.ارائه اصل گواهی یا تاییدیه معتبر که به حداکثر سن مجاز داوطلب افزوده می شود به شرح ذیل ارائه گردد:

الف) به موجب تبصره ۲ ماده واحده "نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش مصوب جلسه ۸۳۳ مورخ ۲۷/۰۸/۱۳۹۹ شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحد های دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند به میزان مدت خدمت آن ها از حداکثر سن برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می گردد.

ب) به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال تا حداکثر پنج سال (۵) به سقف محدوده سنی اضافه خواهد شد. مشروط به آنکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب و یا فرزند وی، بالای ۲.۵ نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری ، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری امتحان مشترک فراگیر می باشد.

پ) :جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر،از شرط حداکثر سن معاف میباشند.

ت) پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال

ج) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

۱۱. معرفی نامه از اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه ۲۵% ایثارگران

۱۲.معرفی نامه برای پذیرفته شدگان سهمیه ۵% ایثارگران از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یا مراجع ذیصلاح جهت تایید سوابق حضور داوطلبانه در جبهه

مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها (از تاریخ ۳۱/۰۶/۵۹ لغایت ۲۹/۰۵/۶۷) عبارتند از:

الف:معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۳.اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعداد های برتر(تاییدیه از بنیاد ملی نخبگان)

۱۴.در صورت استفاده از امتیاز حافظین قرآن (درجات ۱ تا ۳ ) برای دارندگان مدارک تحصیلی گروه الهیات و معارف اسلامی ارائه گواهی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی.

۱۵. تکمیل نمون فرم اعلام آمادگی برای انجام معاینات پزشکی و مصاحبه استخدامی (شماره ۷ به پیوست).

۱۶ . ارایه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی در سامانه my.medu.ir

۱۷. در صورت عدم تطبیق رشته تحصیلی و جنسیت با عنوان شغلی پذیرفته شده در آزمون، با ارایه موارد ذیل قابل قبول خواهد بود.

الف) دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته بر اساس قرارداد معتبر که در قالب یک و چند قالب در مصادیق زیر کسب شده باشد.

سابقه حق التدریس با ارائه گواهی انجام کار از اداره محل خدمت طبق فرم پیوست
سوابق نهضت سواد آموزی با ارائه گواهی انجام کار از معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش
سوابق خرید خدمات با ارائه قرارداد شخص با موسس با تایید معاونت آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش
فعالیت در مدارس دولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش با ارائه گواهی از مدیر آموزشگاه (براساس فرم پیوست) و تاییدیه گزینش یا سابقه بیمه تامین اجتماعی برای همان سال تحصیلی
فعالیت در موسسات آموزشی ، فرهنگی ، و تربیتی دارای مجوز قانونی از مراجع ذیربط با ارائه گواهی معتبر
فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز وزارت آموزش و پرورش و بهزیستی با ارائه گواهی از مدیر آموزشگاه (براساس فرم پیوست) و تاییدیه گزینش یا بیمه تامین اجتماعی برای همان سال تحصیلی و مدارس تحت پوشش بهزیستی با ارائه قرارداد و گواهی از اداره کل بهزیستی استان
فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از اداره کل تبلیغات اسلامی با ارائه قرارداد و گواهی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان

ب) مشمول حافظان درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم با داشتن حداقل مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا سطح ۲ و بالاتر تحصیلات حوزوی

کلیه فرمهای پیوست توسط داوطلبان دریافت و اطلاعات در آنها درج گردد، فرم ها بصورت یک رو و خوانا در روز بررسی مدارک تحویل گردد، لازم به ذکر است امضاء و اثر انگشت متقاضی در روز تحویل مدارک و با حضور مسئول مربوطه گرفته خواهد شد.

 

یادآوری می گردد درصورت طی اقدامات مربوطه در مرحله اول و دریافت معرفی نامه عکس دار ، باید طبق زمان اعلام شده توسط این اداره کل ، جهت شرکت درمرکز ارزیابی تعیین شده مراجعه نمایند.

 

تذکر مهم: با توجه به اینکه ارزیابی تکمیلی در مراکز ارزیابی به صورت گروهی انجام خواهد شد. بنابراین عدم مراجعه داوطلب در روز ، تاریخ و ساعت تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد بنابراین تحت هر شرایطی برگزاری مجدد سنجش و ارزیابی تکمیلی امکان پذیر نخواهد بود.

تذکرات مهم :

۱- ارائه کلیه مدارک فوق الذکر در موعد مقرر الزامی بوده و عدم ارائه هر یک از مدارک به منزله انصراف می باشد.

۲- عدم مراجعه در موعد مقرر به منزله انصراف از استخدام بوده و هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

۳- برای انجام معاینات پزشکی نیاز به ناشتا بودن داوطلبان نمی باشد.

۴- از آوردن افراد همراه به محل بررسی مدارک، معاینات و ارزیابی تکمیلی به منظور رعایت حقوق خود و دیگران جدا خودداری نمایید.

۵-زمان و مکان انجام ارزیابی تکمیلی در روز بررسی مدارک و مستندات با ارائه معرفی نامه به شخص اعلام می گردد

 

۶.انجام ارزیابی تکمیلی صرفا" در مهلت تعیین شده که به اطلاع داوطلب می رسد انجام می پذیرد و انجام ارزیابی تکمیلی مجدد یا تمدید مهلت اعلام شده تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت بررسی مدارک و معاینات پزشکی:

 

پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می بایست، با در دست داشتن مدارک مندرج در این این اطلاعیه و براساس جدول زمان بندی اعلام شده از ساعت (( ۷:۰۰ الی ۱۳ )) به آدرس: شهرکرد – میر آباد غربی – فلکه مادر - دبیرستان آریو مصلی نژاد مراجعه نمایند .

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲

🔹 جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقبا از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی chb.medu.gov.ir یا آدرس رسمی اطلاع رسانی در شبکه شاد ( meduchb@ ) اعلام خواهد شد.

🔹تمامی پذیرفته‌ شدگان سهمیه این استان، می‌توانند جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه و بررسی مدارک و مستندات را متعاقبا از طریق بسترهای رسمی اطلاع‌ رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان دریافت کنند.

🔹متقاضیان برای مشاهده اخبار و اطلاعیه های هیات مرکزی گزینش و در صورت داشتن هر گونه سوال در این خصوص می توانند به آدرس gozinesh_medu@ در شبکه شاد مراجعه نمایند.

🔹با توجه به انتشار کامل اطلاعیه‌ها، اخبار و مطالب مورد نیاز از طریق این بسترها، متقاضیان از مراجعه حضوری یا تماس با اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اینجا کلیک نمایید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۱ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

  • t
    tahere
    ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
    سلام روز تحویل مدارک گزینش هم میشیم؟؟؟
    لطفا اگه کسی میدونه توضیح بده
    • ص
      صنایع شیمیایی
      ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷
      دوستان سلام
      کسی اینجا صنایع شیمیایی فارسان قبول شده؟ چند نفریم؟
      • س
        سحر
        ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۱۳
        سلام دوستان .اینجا کسی هست که برا آموزگاری عشایر چهارمحال بختیاری قبول شده باشه؟
        • پ
          پیمان
          ۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۸
          من قبول شدم
        • س
          سحر
          ۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۰
          سلام چرا چهار محال بختیاری جدول زمان بندی نزده؟
          • ز
            زمانی
            ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
            سلام و وقت بخیر
            اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اطلاعیه جدیدی مبنی بر اعلام جدول زمانبندی تحویل مدارک و تشکیل پرونده صادر نکرده ، لطفا پیگیری نمایید، با تشکر از زحمات فراوان گروه ای استخدام
            • آ
              آریا
              ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۵۹
              سلام همکاران چهارمحال و بختیاری آیا شما سازماندهی شدید؟
              • ب
                باران2
                ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰
                اصلا جدول زمان بندی چهارمحال بختیاری به خوندن نمیره. نمیشه خوندش ازبس تایپش بده
              • ز
                زهراشبانی
                ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸
                ثبت نام استخدامی آموزش پرورش کی هست ؟ و تاریخ برگزاری ازمون آموزش پرورش سال 99 ؟؟
                • ل
                  لیلا
                  ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۸
                  موافقم
                  • م
                    ماه
                    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
                    سلام دوستااان. لطفا توی صفحه ی اصلی لینک را بذارید تا همگی برای انجام سایر مراحل اینجا جمع بشیم. مننون

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ