اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

۱۵۳ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اصفهان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان اصفهان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی


اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی منتشر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اطلاعیه بررسی مدارک معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است با عنایت به اعلام نتیجه معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش، ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش، به اطلاع معرفی‌شدگان می‌رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی اصفهان، میدان امام حسین (ع)، خیابان باغ گلدسته، بلوار هشت بهشت، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مراجعه کنند.

با توجه به اینکه تعدادی از افراد معرفی شده در مرحله قبل فرآیندهای مربوط به بررسی مدارک ، مصاحبه گزینش عمومی و ارزیابی تکمیلی را انجام داده اند نیازی به مراجعه ندارند ولی افرادی که محل انتخابی جدید آنها نیاز به احراز سهمیه بومی دارد با توجه به بند ۱۳ همین اطلاعیه باید مراجعه کنند در ضمن در فایل ضمیمه اطلاعیه برای تمامی افراد نحوه ادامه فرایندها و زمانبندی مراجعات مشخص گردیده است. در مورد افرادی که نیاز به مراجعه ندارند متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. از مراجعه حضوری به اداره کل جدا خوداری نمایند.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.

۲- سه قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)

۳-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)

۴-اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم(مربوط به تاهل) ( یک سری).

۵-اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول ( یک سری).

۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)

۸-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد

۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۰– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۱- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۲- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت

ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد

۱۳- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد

ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.

تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.

۱۴-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... (برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . (مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)

۱۵- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.

قابل توجه پذیرفته شدگان: فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد که متعاقبا اطلاع‏رسانی خواهد شد

تذکرات :

۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.

۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که حضور افراد به جز معرفی شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه اعلام نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در استان اصفهان + جزئیات

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه اعلام نتیجه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱اعلام شد.

بر این اساس، مدیریت منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اطلاعیه خود آورده است: با عنایت به اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت این مرحله می رساند، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری، فرایند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش معرفی شده اند (گروه اول)، روز سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ با در دست داشتن مدارک ذیل به پژوهش سرای خیام واقع در خیابان باغ گلدسته بلوار هشت بهشت روبروی اداره کل آموزش و پرورش انتهای کوچه مراجعه نمایند و طی مراحل زیر اقدام به تکمیل فرایند استخدام نمایند:


مرحله اول: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) باید جهت کنترل و بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری در زمان ثبت نام در آزمون و همچنین بررسی ویژگی های جسمی و روانی و بررسی سوابق فعالیت های پژوهشی و جهادی و.. در پژوهش سرای خیام حضور یابد.


مرحله دوم: در صورت تایید داوطلب در مرحله اول، به داوطلب معرفینامه عکس دار جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی و سنجش صلاحیت های عمومی (گزینش) در تاریخ و محل تعیین شده در معرفینامه ارائه می گردد.


تذکر مهم:
۱ - عدم مراجعه داوطلب در مراحل فوق و یا عدم حضور در زمان و مکان تعیین شده در معرفینامه ارزیابی تکمیلی به منزله انصراف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد و به هیچ عنوان برگزاری مجدد سنجش و ارزیابی تکمیلی امکان پذیر نخواهد بود.


۲- با توجه با اینکه در زمان انتخاب کد شغل محل به داوطلبان اجازه داده شد تا نسبت به اصلاح بومی بودن اقدام نمایند، بنابر این آن دسته از داوطلبانی که در مراحل قبل جزو معرفی شدگان به فرایند ارزیابی تکمیلی بودند ولی در اعلام نتایج نهایی تاریخ ۳۰/۰۶/۱۴۰۲ در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند (گروه دوم)، الزاما می بایست برای کنترل بومی پذیری بر مبنای خوداظهاری از طریق ارائه: ۱- شهرستان محل تولد درج شده در شناسنامه و ۲- استشهادیه محلی و تایید کلانتری مبنی بر سکونت ده ساله بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون در تاریخ سه شنبه ۰۲/۰۸/۱۴۰۲ به پژوهش سرای خیام (آدرس فوق) مراجعه نمایند.


مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبان معرفی شده جهت بررسی مدارک (گروه اول):


۱- پرینت کارنامه مرحله تکمیل ظرفیت داوطلب صادره از سازمان سنجش کشور


۲- اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات و صفحه توضیحات شناسنامه، اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه همسر و فرزندان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دایم (آقایان) و ۴ قطعه عکس پرسنلی


۳- سوابق فعالیت های پژوهشی، علمی، فرهنگی و جهادی


۴- سوابق حداقل دوسال فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ده ساعت در هفته برای داوطلبان سایر رشته های غیر مرتبط


۵- فرم اطلاعات فردی (فرم۱۳۰) تکمیل شده (از اینجا دریافت کنید) جهت ارائه به هسته گزینش


۶- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.

مدارک و مستندات مورد نیاز برای داوطلبانی که قبلا مبه ارزیابی تکمیلی و گزینش معرفی شده اند (گروه دوم):
۱- اصل و تصویر شناسنامه جهت احراز شهرستان محل تولد


۲- استشهادیه محلی مبنی بر سکونت ده ساله که به تایید کلانتری محل سکونت رسیده باشد بر اساس فرم پیوست دفترچه آزمون

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی منتشر شد؛


شرایط احراز اولویت بومی پذیرفته‌شدگان
اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با موضوع شرایط احراز بومی‌بودن پذیرفته‌شدگان منتشر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اطلاعیه شماره ۹ آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی با موضوع شرایط احراز بومی‌بودن پذیرفته‌شدگان منتشر شد.

براساس این اطلاعیه بومی بودن افراد از طریق شرایط زیر احراز می‌گردد:

الف) شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب ) استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود.

ج) داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش متوسطه، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛

د) گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه.

گفتنی است پیش از این اطلاعیه ۷ و ۸ آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی با موضوع «جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود» منتشر شده که از اینجا قابل مشاهده است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه‌های شماره ۷ و ۸ آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی


جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در این اطلاعیه اعلام شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، جدول زمان‌بندی حضور پذیرفته‌شدگانی که قبلا زمان بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی آن‌ها تعیین نشده بود در فایل‌های‌ پیوست اعلام می‌گردد.

همچنین به اطلاع پذیرفته‌شدگانی که به دلیل حضور در سفر معنوی پیاده‌روی اربعین و یا موارد موجه دیگر در روز بررسی مدارک حضور پیدا نکرده‌اند می‌رساند، در تاریخ‌های ذیل جهت انجام مراحل بررسی مدارک، انجام معاینات پزشکی و گزینش صلاحیت عمومی حضور پیدا کنند:

زمان حضور خواهران: روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه، ساعت ۸ صبح
زمان حضور برادران: روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه، ساعت ۸ صبح

لازم به ذکر است که این تاریخ‌ها، به‌عنوان آخرین فرصت بررسی‌های استخدام اعلام شده است و زمان دیگری به این منظور در نظر گرفته نخواهد شد.

در ادامه به اطلاع پذیرفته‌شدگان می‌رساند که فعالیت‌های مرحله اول (شامل بررسی مدارک و مستندات، انجام معاینات پزشکی، بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و غیره) و مرحله دوم (بررسی صلاحیت‌های گزینش) در یک روز و فعالیت‌های مرحله سوم (ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می‌گیرد.

لازم به ذکر است که در پایان مرحله اول، فرم مربوط به زمان و مکان ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمین تحویل داوطلبان خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه‌های شماره ۴ و ۵ آزمون دبیری و هنرآموزی؛

اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۱ دبیری و هنرآموزی استان اصفهان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با عنایت به اعلام نتیجه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با دردست داشتن مدارک ذیل به نشانی :


اصفهان – خیابان شیخ مفید – نبش چهارراه دهش -هنرستان دولتی دخترانه فضیلی مراجعه نمایند.


مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- پوشه همراه با فنر پوشه دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۵-اصل شناسنامه همسر و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
اصل سند ازدواج (جهت کنترل احراز تاهل برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری متاهل ثبت نموده اند)
۶-اصل شناسنامه تمامی فرزندان و تصویر صفحه اول ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۰۳ /۰۷ / ۱۴۰۲ می باشد
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده


تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‏ها ی حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران


۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
الف) نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‏سپاری : اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
ب) نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ ) می باشد


۱۵-ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.


۱۶- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.


۱۷-گواهی های مربوط به سوابق آموزشی ، پژوهشی ، مسابقات ورویدادها وجشنواره ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری) ، تقدیر نامه هاوگواهی های معتبر مهارت ها ومرتبه علمی ، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند براساس فرم شماره ۱۹ پیوست اطلاعیه می باشد)


۱۸- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند . لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی به همراه داشته باشند.
قابل توجه پذیرفته شدگان: فعالیت های مرحله اول (بررسی مدارک و مستندات ، انجام معاینات پزشکی و بررسی سوابق و فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و غیره)و مرحله دوم (بررسی صلاحیتهای گزینش) در یک روز و مرحله سوم ( ارزیابی صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمین) نیز در روز دیگری صورت می گیرد.


نکات مهم :
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۳۲ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور،چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.


۲-با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.


۳-داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.


‎۴-داوطلبینی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

تذکرات تکمیلی :
۱- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .


۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و ... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.


۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی می‏باشد.


۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.


۶- با توجه به اینکه فرآیند بررسی مدارک و مستندات و انجام معاینات پزشکی زمان بر می باشد (یک روز کامل ) از آوردن همراه جدا خودداری نمایید تاکید می گردد که حضور افراد به جز پذیرفته شدگان در مراکز انجام فرآیند امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعیه شماره ۵

بر اساس اطلاعیه شماره ۴ آزمون دبیری و آموزگاری، اسامی معرفی‌شدگان مرد و زن چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی در استان اصفهان اعلام شد.

براین اساس، افراد معرفی شده می‌بایست به همراه مدارک درج شده در اطلاعیه شماره ۴، در زمان مشخصی که در اطلاعیه شماره ۵ اعلام شده، به محل مورد نظر مراجعه کنند.

برنامه حضور معرفی‌شدگان مرد و زن این آزمون را در ادامه دریافت کنید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۳۱ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱۲ آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲

واجدین شرایطی که در مرحله‌ی معاینات پزشکی مورد تایید قرارنگرفتند در صورت اخذ تاییدیه از شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در روز سه‌شنبه ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ جهت دریافت معرفی‌نامه به ارزیابی تکمیلی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲ می‌رساند افراد واجد شرایط که در مرحله‌ی معاینات پزشکی مورد تایید قرارنگرفتند، در صورت اخذ تاییدیه از شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان در روز سه‌شنبه ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۲ جهت دریافت معرفی‌نامه به ارزیابی تکمیلی به کارشناسی استخدام اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۲- استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات پژوهشی ثبت نشده

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

ستاد آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه شماره ۱۱ از استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده از روز دوشنبه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبرداد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزشو پرورش استان اصفهان، به اطلاع داوطلبان استخدام آموزگاری۱۴۰۲ می رساند، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی، میزخدمت ستاد آزمون استخدامی آموزگاری به منظور پذیرش مدارک و مستندات ثبت نشده داوطلبان از دوشنبه مورخ ۲۳ مرداد ماه لغایت پنج‌شنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه در اداراه کل آموزش و پرورش استان‌ اصفهان، مستقر است. داوطلبانی که به هر دلیل در هنگام ارزیابی تکمیلی موفق به ارایه مستندات مربوط به فرم ۱۹ فعالیت های پژوهشی و فرهنگی خود نشده اند با در دست داشتن اصل و یک نسخه کپی مدارک مذکور به اداره کل آموزش و پرورش اصفهان مراجعه نمایند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش

به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگانی که به هر دلیل موفق به حضور در فرایند بررسی مدارک و معاینات پزشکی نشده‌اند، می‌رساند؛ این افراد می‌توانند روز چهارشنبه مورخ ۰۴ / ۰۵ / ۱۴۰۲ در محل بررسی مدارک مدرسه احمد قفال ناحیه ۲ حضور یافته و ضمن طی مراحل نوبت روز مصاحبه دریافت نمایند.

بدیهی است عدم حضور در تاریخ فوق به منزله غیبت و اعلام انصراف از فرایند استخدام تلقی می سود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۷ تیر ۱۴۰۲- آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آموزگاری از روز شنبه

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه ۱۷ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سیدعلی مدینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع این اداره کل در گفت‌وگو با روابط عمومی از آغاز فرآیند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از روز شنبه خبرداد و اظهار داشت: در شیوه جدید ارزیابی، احتمال اعمال سلیقه شخصی مصاحبه‌کننده در فرایند مصاحبه به حداقل می‌رسد و مصاحبه‌گر به صورت دقیق و با مستندسازی به مصاحبه می‌پردازد.

وی تغییر رخ داده در فرآیند ارزیابی را در راستای افزایش جنبه علمی و روایی کار دانست و عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای جهان، صلاحیت فرد در قالب کانون‌های ارزیابی سنجیده می‌شود؛ بدین صورت که ابتدا متخصصان اهل فن با توجه به مبنا و محاسبات مربوطه، مدل شایستگی را تعریف می‌کنند و سپس هر ارگان و نهادی، با توجه به ماموریت ذاتی خود، الگوی مناسب را طراحی کرده و سپس آن را خرد می‌کند تا به معیارهای قابل اندازه‌گیری با ابزارهای مختلف تبدیل شود.

مدینه با اشاره به استفاده از ۴ ابزار در فرایند ارزیابی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری بیان داشت: هر معلم سه نقش را برعهده می‌گیرد که یکی در برابر دانش‌آموز، دیگری در برابر اولیا و سومی در برابر جامعه است و در فرایند ارزیابی نقش او در برابر دانش‌آموز با بررسی مهارت‌های تدریس و توانمندی در پیشبرد مسیر یاددهی – یادگیری سنجیده می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: نقش معلم در قبال اولیا با ایفای نقشی که در آن یک ارزیاب آموزش دیده، نقش یکی از والدین را بازی می‌کند سنجیده می‌شود و داوطلب معلمی باید در این موقعیت، واکنش مناسب را نشان دهد.

وی ابراز داشت: نقش معلم در قبال جامعه نیز بسیار مهم است چرا که مدرسه یکی از مهم‌ترین کانون‌های محلی و اجتماعی محسوب می‌شود و ارزیابی فرد در قبال این نقش نیز در قالب یک بحث گروهی با سناریویی مشخص انجام خواهد شد.

مدینه ادامه داد: در کنار این سه مرحله، مصاحبه عمومی نیز انجام خواهد شد که صلاحیت‌ها و ویژگی‌های عمومی معلم را می‌سنجد و بدین ترتیب، فرایند مصاحبه و ارزیابی کامل می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به کنترل، اصلاح و بازطراحی چندباره این فرایند با نظر متخصصان اهل فن و افراد مجرب تصریح کرد: این ابزارها به گونه‌ای طراحی شده که چندبعدی است و صرفا به سنجش شایستگی فرد تنها در یک ابزار نمی‌پردازد، بلکه ابزارها با یک‌دیگر هم‌پوشانی دارد و برای مثال حسن خلق و حسن رفتار که دو شاخصه نزدیک به هم و مرتبط با هم هستند در دو ابزار اندازه‌گیری و سنجیده می‌شوند تا امکان خطا به حداقل برسد.

وی ارزیابان را صرفا مشاهده‌گر توصیف کرد و بیان داشت: فرد ارزیابی‌کننده نمی‌تواند نظر شخصی خود را در این فرایند دخالت دهد و به همین دلیل، این روش بسیار عادلانه‌تر از روش‌های گذشته است و باعث می‌شود تا افراد انتخاب شده از این مسیر، افرادی توانمند و مستعد باشند.

مدینه با اشاره به آغاز فرایند تشکیل پرونده، بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی از روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه بیان کرد: افراد واجد شرایط به کانون‌های ارزیابی معرفی خواهند شد و فرایند ارزیابی از روز شنبه با ۶ کانون آغاز خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: روز یکشنبه این فرایند، توسعه پیدا خواهد کرد و ۱۹ کانون فعال خواهند شد و از روز سوم، با تمام ظرفیت که شامل ۲۶ کانون ارزیابی مستقر در ۱۳ مدرسه است این فرایند را اجرایی می‌کنیم.

وی عنوان داشت: در هر گروه ارزیابی، ۶ داوطلب توسط ۴ ارزیاب حرفه‌ای در ۴ ابزار مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و همزمان سوابق و مستندات پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی مورد ثبت و بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

مدینه متذکر شد: داوطلبان اسیر تبلیغات افراد سودجو و فرصت‌طلب نشوند چرا که هیچ جزوه یا منبع مشخصی برای کانون‌های ارزیابی وجود ندارد و در روز ارزیابی، فرد باید خود واقعی‌اش را به ظهور بگذارد چرا که سناریوی از پیش تعیین شده‌ای برای این کار وجود ندارد و سناریوی هر روز، متفاوت از روز قبل است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: مدارک هویتی، فرم عکس‌دار معاینات پزشکی، مستندات کامل مربوط به فرم شماره ۱۹ که شامل سوابق فعالیت‌های علمی و پژوهشی است باید در روز ارزیابی همراه داوطلبان باشد.

وی با اشاره به طولانی بودن فرایند ارزیابی خاطرنشان کرد: بهتر است ناهار سبک و میان‌وعده مختصری نیز همراه داوطلبان باشد و همچنین ضروری است داوطلبان از همراه آوردن وسایل ارتباطی خودداری کنند چرا که حتی در صورت خاموش بودن این وسایل، چنین کاری تخلف محسوب می‌شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲-اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنائی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره امور اداری و منابع انسانی این اداره کل، در اطلاعیه‌ای محل تشکیل پرونده و مدارک موردنیاز برای ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی آموزگار ابتدایی و استثنائی استان اصفهان را اعلام کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به اعلام نتیجه معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش، ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ (موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ مورخ ۰۳/۱۲/ ۱۴۰۱ سازمان اداری واستخدامی کشور) توسط سازمان سنجش، به اطلاع پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون می رساند برای تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی با توجه به جدول زمان‌بندی ضمیمه همین اطلاعیه و با در دست داشتن مدارک ذیل به نشانی «اصفهان، خیابان بزرگمهر، جنب مسجد الکریم، کوچه شاه سید علی، دبستان شهید احمد قفال» مراجعه کنند.

داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :
۱- پوشه همراه با فنر پوشه، دو عدد (یک عدد رنگ سفید و یک عدد رنگ آبی).
۲- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور.
۳- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود)
۴-اصل سند ازدواج (برای افرادی که در زمان ثبت نام براساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)
۵-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری)
۶- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).
۷- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).
۸- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.
(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند .)
۹-اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر از آن.
در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل (تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه) و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، قبل از تاریخ ۲۲ / ۰۳ / ۱۴۰۲ است.
۱۰- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)
۱۱- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)
اصل مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن باید با مهر و امضاء رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد
۱۲– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول‌شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .
۱۳- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام‌کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده.
تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌‏های حق علیه باطل عبارتند از:
الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۴- اصل سوابق تمام وقت همکاری با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند) -موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :
۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی و برون‌‏سپاری: اصل قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی و نامه تایید از امور اداری منطقه آموزش و پرورش محل خدمت
۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت
تذکر: ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون استخدامی ( ۱۰ / ۱۲ / ۱۴۰۱ ) است.
۱۵- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر
۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:
درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:
الف)نیروهای حق التدریس:
الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)
الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:
ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)
ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)
ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:
تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)
د) مدارس غیردولتی:
د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)
د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط
هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)
هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
و) نیروهای مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌های دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی و تایید سازمان بهزیستی ( الزامی است)
و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی
ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)
ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی
ح) نیروهای سرباز معلم
ح-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت یا فرم ۵۰۲ تایید شده توسط اداره مربوطه
ح-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت
۱۷-داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید رییس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.
۱۸-ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.
۱۹- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد
ب – در صورتی که شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.
تذکر۱ : استشهاد صرفا با تایید کلانتری محل مورد تایید است و استشهاد تایید شده توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا قابل قبول نمی باشد.
تذکر۲: افراد بومی شهرستانی (به استثنای مرکز استان یعنی شغل محل اصفهان ) متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، می‏بایست در زمان ثبت‏نام گزینه «من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم « را انتخاب کرده باشند.
۲۰-گواهی‌های مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی، مسابقات ورویدادها وجشنواره‌ها ، سوابق تدریس در مراکز آموزشی، گروه های جهادی و... با ارائه مدرک معتبر از دستگاه‌های موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری)، تقدیر نامه‌ها و گواهی‌های معتبر مهارت‌ها و مرتبه علمی، ادبی و... ( برمبنای گواهی رسمی ومعتبر) با توجه نمون‌برگ بررسی سوابق علمی پژوهشی مندرج در اطلاعیه . ( مدارک مربوط به این بند برای ارائه به حوزه ارزیابی تکمیلی است.)
۲۱- داوطلبان می‌بایست بر اساس تعرفه‌های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و یک‌صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه واریز نمایند. لذا برای تسهیل در امور، لازم است داوطلبان محترم درزمان بررسی مدارک و معاینات پزشکی کارت بانکی معتبر با موجودی ذکر شده به همراه داشته باشند.

نکات مهم:
۱-با توجه بند های (۶و۷و۱۳) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاع خلاف واقع ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.
۲-با توجه به این‌که استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت‌سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.
۳-داوطلبانی که در زمان ثبت‌نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده‌اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.
‎۴-داوطلبانی که به هر دلیل در بازه زمانی مقرر موفق به تکمیل فرم اطلاعات فردی الکترونیکی نشده اند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی‌نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش آموزش و پرورش استان اصفهان، معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
(همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.‎)

تذکرات تکمیلی :
۱- همراه داشتن تمامی مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان وجود نخواهد داشت.
۲- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.
۳- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی (برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.
۴-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان‌بندی حضور با توجه به جدول زمان بندی در محل اعلام شده الزامی است.
۵- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و ارزیابی تکمیلی) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

داوطلبان گرامی در مورد فرآیند ارزیابی تکمیلی به نکات زیر توجه ویژه نمایند:
الف- در صورت تایید مرحله بررسی مدارک و معاینات پزشکی، معرفی نامه جهت شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی و عمومی) صادر خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقبا به اطلاع فرد خواهد رسید. این تاریخ تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نخواهد بود.
ب- عدم حضور داوطلب در روز تعیین شده به منزله غیبت در فرایند ارزیابی تکمیلی بوده و امکان ارزیابی مجدد وجود ندارد.
ج- برای روز ارزیابی تکمیلی حضور فرد در روز تعیین شده راس ساعت اعلامی (۷ صبح) الزامی می‌باشد و تاخیر بیش از ۱۵ دقیقه به منزله غیبت تلقی خواهد شد.
د- با توجه به این‌که فرایند ارزیابی تکمیلی از ساعت ۷ صبح لغایت ساعت ۱۵ می‌باشد، لازم است فراگیران، پذیرایی و ناهار سبک به همراه داشته باشند.
هـ- شرکت کنندگان صرفاٌ مجاز به همراه داشتن مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق فعالیت‌های خود، لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی مجاز (جهت استفاده در تدریس) هستند و ورود تلفن همراه یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف به عنوان تخلف محسوب می‌گردد.

گفتنی است داوطلبان می‌توانند اطلاعیه‌های قبل را نیز از طریق لینک‌های زیر مشاهده و بررسی کنند:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۲ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲

ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه چهارم تیرماه خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ستاد جذب و استخدام وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک داوطلبان پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی تا پایان روز یکشنبه چهارم تیرماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدامی رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی می‌رساند که تاکنون نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک موردنیاز، اقدام ننموده‌اند، لازم است به منظور تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برای بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

شایان ذکراست مهلت تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک تا پایان روز یکشنبه مورخ ۴ تیر۱۴۰۲تمدید می‌گردد.

همچنین ویرایش اطلاعات بارگذاری شده در روز دوشنبه مورخ ۵ تیر۱۴۰۲ تا پایان همان روز در سامانه مذکور فراهم خواهد بود.

گفتنی است بعد از پایان زمان اعلام شده، امکان تمدید مجدد مهلت تکمیل فرم یا ویرایش اطلاعات به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۳ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۲

جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقبا از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی isf.medu.gov.ir اعلام خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک موردنیاز جهت تشکیل پرونده اولیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنائی) متعاقبا از طریق پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی isf.medu.gov.ir اعلام خواهد شد.

تمامی پذیرفته‌شدگان سهمیه استان اصفهان این آزمون، می‌توانند جدول زمان‌بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه و بررسی مدارک و مستندات را از طریق بسترهای رسمی اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان دریافت کنند.

گفتنی است اطلاعیه‌های آزمون استخدام پیمانی آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال ۱۴۰۲، علاوه بر درگاه مذکور از طریق کانال ایتا به نشانی https://eitaa.com/isf_medu_ir، کانال شاد به نشانی https://shad.ir/isf_medu، کانال بله به نشانی https://ble.ir/isf_medu و کانال روبیکا به نشانی https://rubika.ir/isfahan_medu_ir نیز منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به انتشار کامل اطلاعیه‌ها، اخبار و مطالب مورد نیاز از طریق این بسترها، متقاضیان از مراجعه حضوری یا تماس با اداره کل آموزش و پرورش استان خودداری کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۵۳ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

  • م
    مریم
    ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
    سلام و عرض ادب میخواستم بدونم رشته های مهندسی کشاورزی همشون باید دروس مکانیک کشاورزی رو بخونن یا علوم خاک و بقیه رشته ها سوالاتشون فرق داره؟؟
    • A
      Ag
      ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
      باسلام و خسته نباشی خدمت دوستان و سایت ای استخدام میخواستم بدونم در خصوص اطلاعیه سایت آموزش و پرورش اصفهان که این اطلاعیه آیا در مورد استخدام هنرآموزی سال 1402که به تازگی نتیجه اش را منتشر کرده می باشد یا استخدامی سال1401می باشد.خواهشمندم بنده را راهنمایی کنید با تشکر از سایت خوب ای استخدام.
      • پشتیبان سه
        ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
        کاربرعزیز
        آخرین اطلاعیه در این صفحه مربوط به اطلاعیه شماره 12 آزمون استخدام آموزگاری ابتدایی و استثنائی سال 1402 می باشد .
        جهت مشاهده آخرین اطلاعیه های مربوط به آزمون دبیری اینجا کلیک نمایید و صفحه باز شده را بررسی نمایید .
      • م
        محسن بابایی
        ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶
        با سلام و عرض ادب
        در سایت مای مدیو جهت بار گزاری مدارک هرچی گزینه گزینش و استخدام را میزنم پیام میده به زودی در دسترس میباشد
        • N
          Narges
          ۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۴
          سلام وقتتون بخیر ببخشید کسی اطلاع داره مکان انجام مصاحبه اصلی آموزش و پرورش برای ابتدایی کدوم مدارس اند؟ برای اصفهان رو میگم

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ