اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی

۱۵ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش  خراسان جنوبی

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان خراسان جنوبی، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی

افرادی که در مرحله اول در ارزیابی تکمیلی شرکت نموده اند و دارای حد نصاب نمره و تایید گزینش بوده اند، جهت انجام امور استخدامی به شهرستان محل خدمت معرفی گردیده اند و از سمت اداره شهرستان با افراد مذکور تماس گرفته خواهد شد.

افرادی که جدیدا پذیرفته شده اند و مدارک و مستندات آنان مورد بررسی قرار نگرفته است، نسبت به آماده نمودن مدارک و مستندات به شرح ذیل اقدام نمایند.

زمان بررسی مدارک و مستندات و معاینات پژشکی: روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

مکان: بیرجند- خیابان معلم - چهارراه بهداری-اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی- حوزه استخدام

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود).

۳-اصل سند ازدواج ( برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).

۵- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).

۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

 

۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.

 

۸- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۰- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۱– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۲- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۳- پرینت و تکمیل نمون برگ های پیوست اطلاعیه

کانال اطلاع رسانی کارشناسی استخدام در پیام رسان «بله» : https://ble.ir/estekhdam_skh

کانال اطلاع رسانی کارشناسی استخدام در پیام رسان «ایتا» : https://eitaa.com/estekhdam_skh

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموزی

پیرو اطلاعیه های شماره (۲) مورخ ۱۲/۶/۱۴۰۲ و شماره (۳) مورخ ۱۶/۶/۱۴۰۲ ، با توجه به پایان زمان تشکیل پرونده، بررسی مدارک و مستندات و همچنین اتمام فرایند معرفی داوطلبان به مرحله ارزیابی تکمیلی پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموزی استان خراسان جنوبی، به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیلی در زمان اعلام شده موفق به مراجعه نشده اند می رساند، جهت تشکیل پرونده استخدامی و معرفی برای حضور در مرحله ارزیابی تکمیلی، روز دوشنبه ساعت ۸ صبح مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ به اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی – کارشناسی استخدام مراجعه نمایند.


تذکرات:

۱- در صورت همراه نداشتن مدارک اعلام شده در اطلاعیه شماره(۲) پذیرش صورت نخواهد گرفت.
۲- مهلت فوق آخرین فرصت مراجعه است و عدم مراجعه متقاضی در مهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه، برای شرکت در مرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام است.

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۱۶ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی در سال ۱۴۰۲ استان خراسان جنوبی می­رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی بر اساس این اطلاعیه از روز یکشنبه مورخ ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۲ لغایت دوشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند:

همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه عکس دار ممهور به مهر( نمون برگ شماره ۶)، جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.

پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت ۶:۳۰ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تاخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

به هر یک از پذیرفته شدگان پس از احراز هویت، یک کارت شناسایی با ذکر شماره داده می شود که در روز انجام ارزیابی در حوزه ارزیابی صرفا با آن شناخته می شوند و در طول فرایند ارزیابی تکمیلی باید کارت شناسایی را به گردن آویز نمایند.
شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود، لوازم التحریر و و سایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند تا برای بهبود کیفیت تدریس خود استفاده کنند. ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف، محسوب می شود.
حضور شرکت کنندگان در اتاق های ارزیابی باید راس ساعت انجام شود. ضمنا شرکت کنندگان امکان درخواست وقت اضافه برای مطالعه یا ارائه تدریس و تاخیر در حضور در اتاق ارزیابی را ندارند و بر اساس زمان بندی زیردر هر مرحله باید اقدام نمایند:

الف) جلسه ارائه تحلیل حداکثر در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید برگزار شود.

ب) در بخش ارائه تدریس، داوطلب در جایگاه معلم، ۳۰ دقیقه وقت دارد تا مبحثی که سناریوی آن را مطالعه کرده است، ارائه دهد. در طول زمان تدریس، هیچ سوالی از داوطلب پرسیده نمی شود و او دقیقا بعد از نیم ساعت باید اتاق را ترک کرده و به هیچ عنوان نمی تواند زمان بیشتری حضور داشته باشد.

ج ) در بخش بحث گروهی، زمان مطالعه محتوای تمرین بحث گروهی، ۳۰ دقیقه و زمان انجام آن ۱۵ دقیقه است.

تذکر ۱: در صورت اصلاح زمان بندی های فوق (جلسه ارائه تحلیل، ارائه سناریوی تدریس و بحث گروهی) از سوی وزارت آموزش و پرورش، زمان بندی های جدید در روز ارزیابی تکمیلی به داوطلبین اعلام خواهد شد و داوطلبین بایستی بر اساس زمان بندی جدید فرآیند ارزیابی را به انجام برسانند. با توجه به اینکه مقرر گردیده است برای ارزیابی از داوطلبان، سناریو تدریس مطابق با کتب درسی دوره تحصیلی و در رشته شغلی قبولی ارائه شود، لذا پذیرفته شدگان در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

با توجه به اینکه سنجش و ارزیابی تکمیلی به صورت گروهی و در زمان و مکان مشخص شده صورت می پذیرد، عدم مراجعه به حوزه ارزیابی در زمان مقرر برای بررسی و انجام سنجش و ارزیابی تکمیلی استخدامی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت جعلی به جای داوطلب اصلی و ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه مناسب توصیه می گردد.
حضور داوطلبان از زمان پذیرش اولیه در حوزه های ارزیابی تکمیلی (ساعت ۶:۳۰ صبح) تا پایان فرآیند ارزیابی الزامی می باشد.
حضور هرگونه افراد همراه، غیر از داوطلبان در محل حوزه های ارزیابی تکمیلی ممنوع می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲-  اطلاعیه شماره ۲ اعلام زمان بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی در سال ۱۴۰۲ استان خراسان جنوبی می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده ذیل از روز سه شنبه مورخ ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۲ در محل « بیرجند – بولوار پیامبر اعظم – خیابان سپیده – نبش سپیده ۱۲- مرکز آموزش و ارتقای مهارت های حرفه ای فرهنگیان » با همراه داشتن مدارک حضور به هم رسانند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۴ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۶ استقرار میز خدمت برای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

قابل توجه داوطلبان گرامی پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی خراسان جنوبی

به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در روز ارزیابی تکمیلی به هر دلیلی مدارک و سوابق پژوهشی شان ناقص بوده و یا علاوه بر مدارکی که قبلا تحویل داده اند، بر اساس فرم شماره ۱۹ مدارک مورد تایید جدیدی فراهم نموده اند (از قبیل گواهی بسیج، سوابق همکاری، کسب مقام و ... ) می رساند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ مردادماه تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مرداد ماه، میز خدمت پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده، در محل مرکز ارتقای مهارت های حرفه ای فرهنگیان شهرستان بیرجند آماده پاسخگویی به شما خواهد بود.

لازم به ذکر است صرفا مدارکی قابل تایید خواهد بود که مطابق با نمون برگ شماره ۱۹ توسط سازمان های اشاره شده تایید و ممهور شده باشد.

تذکر: سایر داوطلبان که مدارک فوق الذکر را بصورت کامل در روز ارزیابی تکمیلی تحویل نموده اند، نیاز به مراجعه مجدد ندارند

آدرس میز خدمت :

بیرجند – بلوار پیامبر اعظم - خیابان سپیده - نبش سپیده ۱۲- مرکز آموزش و ارتقای مهارت های حرفه ای فرهنگیان

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۶ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره۵ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش رشته شغلی آموزگار استثنایی در سال ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی می­رساند با عنایت به اعلام ستاد سیاست گذاری آزمون جذب و استخدام کشوری و به منظور رعایت عدالت در ارزیابی تکمیلی، داوطلبانی که در رشته شغلی آموزگار استثنایی جزو پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت استان بوده اند می بایست مجددا ارزیابی تکمیلی آنها انجام گردد. بر اساس این اطلاعیه، افراد مذکور روز چهارشنبه مورخ ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند:

همراه داشتن کارت ملی جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.

 

پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت ۶:۴۵ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تاخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

به هر یک از پذیرفته شدگان پس از احراز هویت، یک کارت شناسایی با ذکر شماره داده می شود که در روز انجام ارزیابی در حوزه ارزیابی صرفا با آن شناخته می شوند و در طول فرایند ارزیابی تکمیلی باید کارت شناسایی را به گردن آویز نمایند.
شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود، لوازم التحریر و و سایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند تا برای بهبود کیفیت تدریس خود استفاده کنند. ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف، محسوب می شود.
داوطلبان موظفند نمون برگ شماره ۱۹ مربوط به مدارک، سوابق و مستندات (فایل پیوست-۸ صفحه) به همراه کلیه مدارک و مستندات امتیاز آور بر اساس موارد اعلام شده در نمون برگ فوق الذکر را در یک نسخه پرینت نموده و در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی تکمیلی، همراه داشته باشند.
داوطلبان توجه داشته باشند مدارکی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، به کارگروه تحویل داده اند، عودت داده نخواهد شد؛ لذا در صورت امتیاز آوری برای نمون برگ ۱۹ می بایست اصل مدرک مورد نظر از ارگان مربوطه مجددا اخذ و در روز ارزیابی تکمیلی تحویل گردد.

تذکر۱ : از تکمیل نمودن ستون (امتیاز داوطلب) در داخل نمون برگ شماره (۱۹) اکیدا خودداری نمایید. این بخش توسط مسئولان بررسی سوابق و مستندات تکمیل خواهد شد.

تذکر۲ : پذیرفته شدگان می بایست کلیه مدارک مربوط به سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی، مدارس غیر دولتی، طرح خرید خدمات آموزشی، مربی پیش دبستانی، فعالیت در طرح امین، آموزشیار یا آموزش دهنده نهضت سوادآموزی، موسسات آموزشی فرهنگی تربیتی ، فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و ... که در مرحله بررسی مدارک و مستندات تحویل نموده و تایید شده است را جهت ثبت امتیاز مربوطه همراه داشته باشند.

تذکر۳ : چنانچه داوطلب یا مرجع ( شخص حقیقی یا حقوقی) اقدام به ارائه مدارک و مستندات موضوع نمون برگ شماره ۱۹ به صورت غیرواقعی نماید، موضوع پس از استعلام و احراز عدم اعتبار قانونی مدارک و مستندات، مطابق موازین قانونی در مراجع قضایی ذیصلاح طرح شکایت خواهد شد و در هر مرحله از آزمون یا بعد از استخدام یا در طول خدمت چنانچه جعلیت و فقدان اصالت آن محرز شود، قبولی و استمرار خدمت داوطلب پس از اثبات موضوع در مرجع قضایی صالح، کان لم یکن تلقی می گردد.

تذکر ۴: داوطلبان می بایست تصویر مدارک ارزیابی پژوهشی (فرم ۱۹)را به انضمام اصل مدارک فوق به همراه داشته باشند.

 

حضور شرکت کنندگان در اتاق های ارزیابی باید راس ساعت انجام شود. ضمنا شرکت کنندگان امکان درخواست وقت اضافه برای مطالعه یا ارائه تدریس و تاخیر در حضور در اتاق ارزیابی را ندارند و بر اساس زمان بندی زیردر هر مرحله باید اقدام نمایند:

الف) جلسه ایفای نقش حداکثر در مدت زمان ۲۰ دقیقه باید برگزار شود.

ب) در بخش ارزیابی ارائه تدریس، داوطلب در جایگاه معلم، ۳۰ دقیقه وقت دارد تا مبحثی که سناریوی آن را مطالعه کرده است، ارائه دهد. در طول زمان تدریس، هیچ سوالی از داوطلب پرسیده نمی شود و او دقیقا بعد از نیم ساعت باید اتاق را ترک کرده و به هیچ عنوان نمی تواند زمان بیشتری حضور داشته باشد.

ج ) در بخش ارزیابی بحث گروهی، زمان مطالعه محتوای تمرین بحث گروهی، ۱۵ دقیقه و زمان انجام آن ۴۵ دقیقه است.

د) زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش در فرآیند ارزیابی برای هر داوطلب حدودا یک ساعت خواهد بود.

تذکر ۱: در صورت اصلاح زمان بندی های فوق (جلسه ایفای نقش، ارائه سناریوی تدریس و بحث گروهی) از سوی وزارت آموزش و پرورش، زمان بندی های جدید در روز ارزیابی تکمیلی به داوطلبین اعلام خواهد شد و داوطلبین بایستی بر اساس زمان بندی جدید فرآیند ارزیابی را به انجام برسانند. با توجه به اینکه مقرر گردیده است برای ارزیابی از داوطلبان، سناریو تدریس مطابق با کتب درسی دوره تحصیلی و در رشته شغلی قبولی ارائه شود، لذا پذیرفته شدگان در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

با توجه به اینکه سنجش و ارزیابی تکمیلی به صورت گروهی و در زمان و مکان مشخص شده صورت می پذیرد، عدم مراجعه به حوزه ارزیابی در زمان مقرر برای بررسی و انجام سنجش و ارزیابی تکمیلی استخدامی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت جعلی به جای داوطلب اصلی و ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه مناسب توصیه می گردد.
حضور داوطلبان از زمان پذیرش اولیه در حوزه های ارزیابی تکمیلی (ساعت ۷ صبح) تا پایان فرآیند ارزیابی ( حداکثرساعت ۱۵) الزامی می باشد.
حضور هرگونه افراد همراه، غیر از داوطلبان در محل حوزه های ارزیابی تکمیلی ممنوع می باشد.
آدرس مکان های ارزیابی تکمیلی و سنجش صلاحیت عمومی:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت برای ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی می­رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه از روز سه شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند: (لازم به ذکر است زمان دقیق دعوت به حوزه ارزیابی تکمیلی از طریق پیامک و پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان، در بازه زمانی اعلام شده به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.)

همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه عکس دار ممهور به مهر( نمون برگ شماره ۶)، جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.

 

پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت ۶:۴۵ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تاخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

تذکر۱: با عنایت به اینکه بر اساس جدول تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۱۳۸۷۳۰/ت ۵۸۸۱۶۰۱۸۰- مورخ ۷/۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران هر یک از داوطلبان معرفی شده برای بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان آزمون، می بایست مبلغ دو میلیون و یکصد و چهل هزار ریال( ۰۰۰,۱۴۰,۲ ریال) به حساب درآمد اختصاصی استان

به شماره حساب ۳۴۰۱۰۰۰۰۴۰۸۰۰۳۱۲۰۳۹۵۵۸۹۳IR

با شناسه واریزی ۳۶۷۰۳۰۱۸۰۱۴۰۱۵۹۰۰۰۰۰۰۲۲۰۰۱۴۰۰۱

نزد خزانه بانک مرکزی واریز نمایند. لذا در صورتی که فیش واریزی در زمان بررسی مدارک و مستندات تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نشده باشد، می بایست صبح روز فرایند ارزیابی تکمیلی از ساعت ۶:۰۰ الی ۶:۳۰ صبح در محل اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، اصل فیش واریزی را به حوزه استخدام تحویل نموده و معرفی نامه حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش(نمون برگ شماره ۶) را از نماینده مربوطه دریافت نمایند.

 

به هر یک از پذیرفته شدگان پس از احراز هویت، یک کارت شناسایی با ذکر شماره داده می شود که در روز انجام ارزیابی در حوزه ارزیابی صرفا با آن شناخته می شوند و در طول فرایند ارزیابی تکمیلی باید کارت شناسایی را به گردن آویز نمایند.
شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود، لوازم التحریر و و سایل کمک آموزشی مجاز را به همراه داشته باشند تا برای بهبود کیفیت تدریس خود استفاده کنند. ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان تخلف، محسوب می شود.
داوطلبان موظفند نمون برگ شماره ۱۹ مربوط به مدارک، سوابق و مستندات (فایل پیوست-۸ صفحه) به همراه کلیه مدارک و مستندات امتیاز آور بر اساس موارد اعلام شده در نمون برگ فوق الذکر را در یک نسخه پرینت نموده و در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی تکمیلی، همراه داشته باشند.
داوطلبان توجه داشته باشند مدارکی که در مرحله بررسی مدارک و مستندات، به کارگروه تحویل داده اند، عودت داده نخواهد شد؛ لذا در صورت امتیاز آوری برای نمون برگ ۱۹ می بایست اصل مدرک مورد نظر از ارگان مربوطه مجددا اخذ و در روز ارزیابی تکمیلی تحویل گردد.

تذکر۱ : از تکمیل نمودن ستون (امتیاز داوطلب) در داخل نمون برگ شماره (۱۹) اکیدا خودداری نمایید. این بخش توسط مسئولان بررسی سوابق و مستندات تکمیل خواهد شد.

تذکر۲ : پذیرفته شدگان می بایست کلیه مدارک مربوط به سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی، مدارس غیر دولتی، طرح خرید خدمات آموزشی، مربی پیش دبستانی، فعالیت در طرح امین، آموزشیار یا آموزش دهنده نهضت سوادآموزی، موسسات آموزشی فرهنگی تربیتی ، فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و ... که در مرحله بررسی مدارک و مستندات تحویل نموده و تایید شده است را جهت ثبت امتیاز مربوطه همراه داشته باشند.

تذکر۳ : چنانچه داوطلب یا مرجع ( شخص حقیقی یا حقوقی) اقدام به ارائه مدارک و مستندات موضوع نمون برگ شماره ۱۹ به صورت غیرواقعی نماید، موضوع پس از استعلام و احراز عدم اعتبار قانونی مدارک و مستندات، مطابق موازین قانونی در مراجع قضایی ذیصلاح طرح شکایت خواهد شد و در هر مرحله از آزمون یا بعد از استخدام یا در طول خدمت چنانچه جعلیت و فقدان اصالت آن محرز شود، قبولی و استمرار خدمت داوطلب پس از اثبات موضوع در مرجع قضایی صالح، کان لم یکن تلقی می گردد.

تذکر ۴: داوطلبان می بایست تصویر مدارک ارزیابی پژوهشی (فرم ۱۹)را به انضمام اصل مدارک فوق به همراه داشته باشند.

 

حضور شرکت کنندگان در اتاق های ارزیابی باید راس ساعت انجام شود. ضمنا شرکت کنندگان امکان درخواست وقت اضافه برای مطالعه یا ارائه تدریس و تاخیر در حضور در اتاق ارزیابی را ندارند و بر اساس زمان بندی زیردر هر مرحله باید اقدام نمایند:

الف) جلسه ایفای نقش حداکثر در مدت زمان ۲۰ دقیقه باید برگزار شود.

ب) در بخش ارزیابی ارائه تدریس، داوطلب در جایگاه معلم، ۳۰ دقیقه وقت دارد تا مبحثی که سناریوی آن را مطالعه کرده است، ارائه دهد. در طول زمان تدریس، هیچ سوالی از داوطلب پرسیده نمی شود و او دقیقا بعد از نیم ساعت باید اتاق را ترک کرده و به هیچ عنوان نمی تواند زمان بیشتری حضور داشته باشد.

ج ) در بخش ارزیابی بحث گروهی، زمان مطالعه محتوای تمرین بحث گروهی، ۱۵ دقیقه و زمان انجام آن ۴۵ دقیقه است.

د) زمان بررسی صلاحیت های عمومی گزینش در فرآیند ارزیابی برای هر داوطلب حدودا یک ساعت خواهد بود.

تذکر ۱: در صورت اصلاح زمان بندی های فوق (جلسه ایفای نقش، ارائه سناریوی تدریس و بحث گروهی) از سوی وزارت آموزش و پرورش، زمان بندی های جدید در روز ارزیابی تکمیلی به داوطلبین اعلام خواهد شد و داوطلبین بایستی بر اساس زمان بندی جدید فرآیند ارزیابی را به انجام برسانند.

 

در هر استان پس از اعلام ستاد اجرایی آزمون در وزارت، داوطلبان به صورت تصادفی برای ارزیابی تکمیلی دعوت خواهند شد. اطلاع رسانی به داوطلبان هم از طریق ارسال پیامک صورت خواهد گرفت و هم با درج برنامه ارزیابی در سایت اطلاع رسانی وزارت، اداره کل آموزش و پرورش استان و کانال اطلاع رسانی به داوطلبان در پیام رسان شاد به آدرس (۱۴۰۲-۲۸https://shad.ir/madeh) و همچنین کانال اطلاع رسانی آزمون استخدامی استان در پیام رسان ایتا به آدرس (https://eitaa.com/skh_est) به صورت روزانه انجام خواهد شد.

 

تذکر ۲: با توجه به اینکه یکی از شیوه های اطلاع رسانی، ارسال پیامک به داوطلبان از سوی وزارت آموزش و پرورش می باشد، لذا در دسترس بودن تلفن همراه و فعال بودن پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتور همراه برای داوطلبان مورد انتظار است.

 

با توجه به اینکه مقرر گردیده است برای ارزیابی از داوطلبان، سناریو تدریس مطابق با کتب درسی دوره تحصیلی و در رشته شغلی قبولی ارائه شود، لذا پذیرفته شدگان در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.
با توجه به اینکه سنجش و ارزیابی تکمیلی به صورت گروهی و در زمان و مکان مشخص شده صورت می پذیرد، عدم مراجعه به حوزه ارزیابی در زمان مقرر برای بررسی و انجام سنجش و ارزیابی تکمیلی استخدامی به منزله انصراف از استخدام تلقی می گردد.
حضور در ارزیابی تکمیلی با هویت مجعول به جای داوطلب اصلی و ارائه مدارک و مستندات غیرواقعی و مجعول تخلف محسوب می گردد و برابر قوانین قضایی اقدام خواهد شد.
با عنایت به طولانی بودن زمان ارزیابی همراه داشتن تغذیه مناسب توصیه می گردد.
حضور داوطلبان از زمان پذیرش اولیه درحوزه های ارزیابی تکمیلی (ساعت۷صبح)اپایان فرآیند ارزیابی( حداکثرساعت ۱۵) الزامی می باشد.
حضور هرگونه افراد همراه، غیر از داوطلبان در محل حوزه های ارزیابی تکمیلی ممنوع می باشد.
داوطلبین محترم دقت فرمایند، حتما نمون برگ های پیوست (نمون برگ ۱۹ و فرم اعلام آمادگی) را از ذیل همین اطلاعیه قسمت پیوست ها دریافت نموده و پس از تکمیل در زمان مراجعه به حوزه های ارزیابی همراه داشته باشند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۲۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره۳ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

اطلاعیه حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی پیمانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی می­رساند جهت انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی بر اساس این اطلاعیه از روز سه شنبه مورخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۱ مردادماه ۱۴۰۲ در محل های اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی و رعایت شرایط ذیل حضور به هم رسانند: (لازم به ذکر است زمان دقیق دعوت به حوزه ارزیابی تکمیلی از طریق پیامک و پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان، در بازه زمانی اعلام شده به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.)

همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه عکس دار ممهور به مهر( نمون برگ شماره ۶)، جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی است.

پذیرفته شدگان می بایست راس ساعت ۶:۴۵ صبح در محل حوزه ارزیابی تعیین شده حضور یابند. تاخیر بیش از یک ربع ساعت در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره «۲» آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان خراسان جنوبی می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده ذیل از روز شنبه مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۲ در محل « بیرجند – بلوار پیامبر اعظم – خیابان سپیده – نبش سپیده ۱۲- مرکز آموزش و ارتقای مهارت های حرفه ای فرهنگیان » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

 

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .

 

۲- چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود).

۳-اصل سند ازدواج ( برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند)

۴-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).

۵- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).

۶- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

۷- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.

۸- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۹- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۰- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۱– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۲- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

 

۱۳- اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

 

۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی : قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

۱۴- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

۱۵- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

*درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:

 

الف)نیروهای حق التدریس:

الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است)

الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

 

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:

ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)

ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

 

ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:

تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)

 

د) مدارس غیردولتی:

د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)

د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط

هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)

هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی ( الزامی است)

و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)

ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

 

ر) نیروهای سرباز معلم

ر-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت

ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت

۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.

۱۷- ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.

۱۸- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

 

تذکر: با توجه بند های (۱۳،۷و۶) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

ج

۱۹- داوطلب می بایست پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، از روز پنج شنبه مورخ ۱/۰۴/۱۴۰۲ حداکثر ظرف مدت۷۲ ساعت پس از آن با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش(عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز) اقدام نماید.جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی می باشد.

تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

۲۰ – کلیه نمون برگ های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

 

۲۱- داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان نزد خزانه به شماره حساب IR۳۴۰۱۰۰۰۰۴۰۸۰۰۳۱۲۰۳۹۵۵۸۹۳ با شناسه واریزی ۳۶۷۰۳۰۱۸۰۱۴۰۱۵۹۰۰۰۰۰۰۲۲۰۰۱۴۰۰۱ نزد بانک مرکزی واریز نموده و اصل فیش واریزی را جهت درج در پرونده، تحویل کارگروه بررسی مدارک و مستندات نمایند.

 

تذکرات مهم:

- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمانبندی در محل اعلام شده الزامی می باشد.

-کلیه داوطلبان می بایست برای دریافت نوبت پذیرش و آمادگی برای بررسی مدارک و مستندات از ساعت ۳۰ : ۶ صبح برای نوبت اول و ۱۲:۰۰ ظهر برای نوبت دوم در محل اعلام شده حضور یابند.

  • داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان جنوبی اینجا کلیک نمایید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۵ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خراسان جنوبی

  • ف
    فاطمه
    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۴
    سلام خسته نباشید ببخشید کارشناسی علوم سیاسی هم میتونه ازمون استخدامی اموزش پرورش شرکت کنه؟
    • پشتیبان سه
      ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، ۲۳:۱۸
      با سلام
      کاربر عزیز جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
      با تشکر
    • ن
      نغمه زندگی
      ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷
      سلام و درود امسال آزمون برگزار میشه؟
      • مشاور «ای استخدام»
        ۲۹ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷
        کاربرعزیز
        در این مورد اخبار گوناگونی تا کنون منتشر شده است ، اما آنچه که قطعی است برگزاری آزمون می باشد . با انتخاب بهترین منابع و تدوین یک برنامه مطالعاتی مناسب مطالعه را آغاز نمایید.
      • ا
        الهی
        ۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹
        سلام آموزگار ابتدایی عشایری کسی هست بگه چه جوریه لطفا
        • ا
          امورتربیتی
          ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
          سلام کسی از نتایج خبری نداره؟؟
          • ف
            فاطمه
            ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۸:۱۹
            سلام زمان تعهد وعدم سوپیشینه مشخص نشده
            • ع
              علی
              ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴
              من هنر آموز الکتروتکنیک قبول شدم نهبندان.
              بومی هم هستم. به اداره نهبندان زنگ زدم چند روز پیش گفتن طبق همون زمان اطلاعیه اصلی بهتون زنگ میزنیم برا معاینات و تعهد و ...
              • د
                دبیر علوم اجتماعی
                ۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳
                سلام کسی از خراسان جنوبی بهش خبر ندادن برای انجام ازمایشاتو سوء پیشینه؟لطفا اطلاع رسانی کنید
                • ا
                  احمد
                  ۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
                  سلام
                  هنوز به منم اطلاع ندادن . فقط ظاهراً تحقیقات محلی آمدن
                  اونجوری که من فهمیدم میخوان تو فروردین ماه گزینش و معاینات پزشکی رو انجام بدن
                  اگر کسی اطلاعات بیشتری داره لطفاً بگه
                  ممنون و آرزوی موفقیت برای همه عزیزان
                  • ف
                    فاطمه
                    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۰۳
                    سلام خبری نیست شما برای کدوم شهر قبول شدیداگه خبری شد لطفا بگید اخه من بومی نیستم
                    • ع
                      علی
                      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰
                      سلام.شما کدوم شهر قبول شدید؟ چه رشته ای؟
                      • ف
                        فاطمه
                        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲
                        سلام دبیری جغرافیا نهبندان بومی نیستم
                      • ع
                        علی
                        ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶
                        من هنر آموز الکتروتکنیک قبول شدم نهبندان.
                        بومی هم هستم. به اداره نهبندان زنگ زدم چند روز پیش گفتن طبق همون زمان اطلاعیه اصلی بهتون زنگ میزنیم برا معاینات و تعهد و ...
                        • ف
                          فاطمه
                          ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
                          لطف کردید اگه خبر تازه ای شد لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون

                    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                    ثبت پاسخ