سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان سنجش آموزش کشور

۱۰۵۱ نظر

محتوای ارزیابی تکمیلی و مصاحبه آزمون استخدامی سازمان سنجش

در این صفحه محتوای ارزیابی تکمیلی سازمان سنجش و همچنین تجربیات کاربران شرکت کننده در جلسه مصاحبه استخدام سازمان سنجش که در آخرین آزمون برگزار شده یا ادوار گذشته شرکت کرده‌اند، از زبان خودشان منتشر شده است و می‌تواند به عنوان نمونه سوالات مصاحبه سازمان سنجش بسیار ارزشمند باشند.

 

برای مصاحبه سازمان سنجش چه کتاب‌هایی بخوانم

دو منبع بسیار مفید و ارزشمند از بسته‌های آموزشی «ای-استخدام»  درباره سوالات پر تکرار جلسه مصاحبه و گزینش  برای  استفاده در جلسه مصاحبه استخدام سازمان سنجش بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بسته‌ها، توضیح کامل و دقیق فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و همچنین همه ریزه‌کاری‌های حضور در جلسه مصاحبه است. همچنین با توضیحات بسیار دقیق و نکات فنی مربوط به مباحث احکام و شیوه پاسخ به سوالات آن دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

 

شرایط ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام سازمان سنجش
پس از تعیین حد نصاب  در هر سهمیه استخدامی  و اعلام فهرست چند برابر ظرفیت برای بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب، دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به انجام ارزیابی تکمیلی از پذیرفته شدگان امتحان مشترک فراگیر اقدام خواهند کرد. شرط لازم برای انتخاب افراد جهت انجام ارزیابی تکمیلی، کسب حد نصاب است.
صفحات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان سنجش
در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران  تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی سازمان سنجش شرکت کرده‌اند تجربیات خود را  اینجا  برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمون‌های استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روا‌ن‌شناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما می‌توانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمانها و بانکها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۰۵۱ نظر برای استخدام سازمان سنجش آموزش کشور (اعلام نتایج)

  • ا
    امور آزمون
    ۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
    سلام ب همگی دوستان سازمان سنجش هیچ خبری نداد
    • 🦋
      🦋
      ۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
      سلام هنوز هیچ اطلاعی از برگزاری مصاحبه تخصصی نیست و تماسی نگرفتن
      • آ
        آزمون
        ۹ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۰۲
        سلام. ظاهرا شما امادگی کافی رو دارین. دست مارو هم بگیرین. خوشا به سعادت شما
        • ا
          امور آزمون
          ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲
          سلام ب دوستان خبری از مصاحبه سازمان سنجش نشد

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ