۲۶۰۰ نفر در نقده وارد چرخه اشتغال شدند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: از ابتدای سال جاری ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم وارد چرخه اشتغال صنعتی، معدنی، خدماتی و صنفی در این شهرستان شده اند.

قربان انوشه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اشتغال با پرداخت ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۹۸ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در این شهرستان ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات ویژه اشتغال با هدف خرید ماشین آلات، تامین سرمایه در گردش و خرید مواد اولیه در اختیار واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و خدماتی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی، مشاغل خانگی و تولید صنعتی از جمله خیاطی، تولید قطعات آبیاری تحت فشار، تولید ادوات کشاورزی، تولید الکل طبی اتانول، تولید خوراک دام و طیور و تولید بذرپاش اختصاص یافته است.
به گزارش ایرنا نقده ۱۰۷ واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این تعداد ۶۰ واحد فعال، ۲۷ واحد نیمه فعال - فصلی و ۲۰ واحد راکد است.
شهرستان ۱۲۵ هزار نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ