۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت اردبیل اختصاص یافت

استاندار اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: در بخش کشاورزی تسهیلات ۳۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای رونق تولید و اشتغال درنظر گرفته شده تا در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به برنامه‌های مدنظر دست یابیم.
وی با بیان اینکه کارآفرینی از مهمترین اولویت‌های دولت است، افزود: برنامه‌ریزی برای ایجاد شغل‌های جدید در استان در سال ۹۸ ادامه خواهد یافت.
استاندار اردبیل یادآور شد: در برنامه اشتغال سال آتی توجه ویژه‌ای به شرکت‌های دانش بنیان شده تا در تمامی ابعاد در رونق مضاعف کسب و کارهای نوین و کارآفرینی موفق شد.
به گفته بهنام‌جو توسعه گلخانه‌ها از لحاظ اشتغال و درآمد مورد انتظار بوده تا با توجه مضاعف به کسب و کارهای نوین از لحاظ اشتغال و سودآوری نیز به موفقیت دس. یابیم
وی اضافه کرد: با توجه به تداوم اجرای برخی از طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی که از سال گذشته آغاز شده است امیدواریم در سال جدید تسریع در روند اشتغال و رونق اقتصادی را شاهد باشیم.
استاندار اردبیل در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پیش از آغاز سال جدید با هدفگذاری مناسب و با برش شهرستانی ضمن مشخص کردن طرح‌ها سهم هر یک از بانک‌ها را در ارائه تسهیلات مشخص کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری اردبیل اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ