کمبود نیرو در منابع طبیعی استان بوشهر جبران می‌شود

۱ نظر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با جذب نیروی جدید، بخشی از کمبود نیرو در منابع طبیعی استان بوشهر جبران می‌شود.


سهیل مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با استخدام ۵۴۴ نیرو برای کل کشور موافقت کرده است که از این تعداد سهم استان بوشهر ۲۰ نیرو خواهد بود.
مهاجری ادامه داد: این افراد با برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی جذب می شوند و از ظرفیت ها و پتانسیل های کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان نیز استفاده خواهد شد.
وی با تاکید براهمیت حفاظت از عرصه های طبیعی استان خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سال‌ها با کمبود نیرو روبرو بوده است که با پیگیری های فراوانی که شده است انشالله بخشی از این کمبود نیرو پس از جذب کارشناسان مرتبط مرتفع خواهد شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر تصریح کرد: در آینده نزدیک جزئیات بیشتری از این آزمون به اطلاع مردم شریف و جوانان تحصیل کرده استان خواهد رسید.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده صفحه استخدام اداره کل منابع طبیعی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود نیرو در منابع طبیعی استان بوشهر جبران می‌شود

  • ف
    فاطمه
    ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴
    سلام دقیقا که هست این ازمون؟جزئیاتش رو کی اعلام میکنن؟

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ