علت تاخیر در استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته

۱ نظر
خبرگزاری خبرآنلاین : سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود، به توضیح درباره تاخیر در استخدام برخی از پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی پرداخت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعدادی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم، گلایه کرده اند چرا برای سازمانها مانند وزارت نیرو، برای استخدام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته اقدام نکرده اند. این مخاطبان پرسیده اند آیا تفکیک سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی عامل این تاخیر است یا نه؟ این موضوع را با محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در میان گذاشتیم. نوبخت درباره عدم استخدام برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته در معدودی از سازمانها مانند وزارت نیرو و امکان ارتباط آن با تفکیک سازمانهای “اداری و استخدامی” و “برنامه وبودجه” توضیح داد: بدون اینکه از موارد مشخص شده در این پرسش باخبر باشم، این را مطمئنم تفکیک مباحث اداری و استخدامی از مباحث برنامه و بودجه ای، هیچ ارتباطی به آزمون استخدامی ندارد یا آنها اگر مشکلی دارند مرتبط با این تفکیک وظایف نیست. از پذیرفته شدگان خواهش می کنم در صورتی که مشکلی در این باره دارند، به صورت مشخص ابراز کنند تا گزارش دقیق آن در اختیار رسانه ها قرار گیرد.
ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای علت تاخیر در استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال گذشته

  • م
    محمد
    ۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱
    با سلام
    من در آزمون استخدامی مورخ 21 اسفند 94 (دومین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی) برای آب منطقه ایی مازندران قبول نهایی شدم(یعنی بعد از قبولی در مصاحبه، گزینش و بقیه موارد هم انجام شد). حالا بعد از گذشت بیشتر از یکسال وضعیت ما مشخص نیست. طبق گفته نیروی انسانی اداره بر اساس برنامه زمانبندی تا قبل از عید 96 میبایست ابلاغ ما صادر میشد که هنوز انجام نشده. از طرفی با پیگیریهایی که انجام دادم پرونده های ما در سازمان اداری استخدامی کشور بوده و حالا نمیدانم برای پیگیری با چه شماره ایی تماس بگیرم و یا به کجا مراجعه کنم. خواهشمندم اگر اطلاعی در این خصوص دارید اینجانب را راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ