سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی

۴۸۷۲۳ نظر

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی

در این صفحه تجربیات کاربران شرکت کننده در جلسه مصاحبه استخدام سازمان تعزیرات حکومتی که در آخرین آزمون برگزار شده یا ادوار گذشته شرکت کرده‌اند، از زبان خودشان منتشر شده است و می‌تواند به عنوان نمونه سوالات مصاحبه سازمان تعزیرات حکومتی بسیار ارزشمند باشند.

 

 

 

برای مصاحبه سازمان تعزیرات حکومتی چه کتاب‌هایی بخوانم

دو منبع بسیار مفید و ارزشمند از بسته‌های آموزشی «ای-استخدام» درباره سوالات پر تکرار جلسه مصاحبه و گزینش برای استفاده در جلسه مصاحبه استخدام سازمان تعزیرات حکومتی بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بسته‌ها، توضیح کامل و دقیق فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و همچنین همه ریزه‌کاری‌های حضور در جلسه مصاحبه است. همچنین با توضیحات بسیار دقیق و نکات فنی مربوط به مباحث احکام و شیوه پاسخ به سوالات آن دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.

 

صفحات مصاحبه آزمون استخدامی تعزیرات حکومتی

در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی شرکت کرده‌اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

نمونه کارنامه قبولی آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی

مشاهده نمونه کارنامه‌های افراد شرکت کننده در آزمون استخدام سازمان تعزیرات حکومتی و مقایسه آن‌ها با یکدیگر اطلاعات جامعی درباره میزان تاثیر هر یک از دروس بر نمره کتبی و عملکرد نهایی در اختیار افراد قرار می‌دهد. از جمله اینکه می‌توان متوجه شد پذیرفته‌شدگان بر روی کدام دروس عمومی یا تخصصی بیشتر تمرکز می‌کنند. از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی فارغ از هر نتیجه‌ای که کسب کرده‌اند درخواست می‌کنیم برای کمک به کسانی که می‌خواهند در سال‌های آینده در این آزمون شرکت کنند کارنامه خود را از طریق راه‌های ارتباطی ارسال کنند تا این تجربه بسیار مفید را با دیگران به اشتراک بگذاریم و ما و شما به سهم خودمان به قبولی آیندگان در سازمان‌های دولتی کمک کرده باشیم.

 

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمانها و بانکها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴۸٬۷۲۳ نظر برای استخدام سازمان تعزیرات حکومتی (استخدام جدید)

  • .
    ...1
    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
    امروز 11 پاداش برا کارمندای قوه قضاییه ریختن اونوقت برا ما 500 تومن!
    • م
      محسن
      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
      12ریختن براشون
      • ح
        حقوقی
        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۲
        میگن برا شهر تهران هم نفری20ت واریز شده!
    • .
      ...1
      ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۱
      نزدیک 500 واریز شد ولی نمیدونم چیه
      • ب
        به 00001
        ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۳
        اونم نیومده تو حساب
        • ب
          به 0001
          ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
          والا ما همین 500 رو هم بهمون ندادند
        • ب
          به همه
          ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
          آیا نیروهای شرکتی(نه قراردادی) هم پاداشهایی که برای ما میریزن به اونا هم میدن؟! اکثر اینا با سیکل و بدون ضابطه اومدن.
          • ح
            حقوقی
            ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳
            نصف میدن

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ