درخواست استاندار برای اختصاص سهمیه ویژه استخدام معلم در خوزستان

۳ نظر
خبرگزاری ایسنا : استاندار خوزستان از ارائه درخواست به معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برای تخصیص سهمیه استخدامی ویژه آموزش‌وپرورش استان خبر داد. دکتر غلامرضا شریعتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص پیگیری تخصیص سهمیه استخدام بومی برای آموزش‌وپرورش استان با بیان این‌که نیروی انسانی به‌ویژه معلمان نقش ویژه‌ای در فرآیند تعلیم‌وتربیت بر عهده دارند، اظهار داشت: معتقدیم که تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای آموزش‌وپرروش و ارتقای شاخص‌های آموزشی در گرو تامین نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای این بخش است. وی به رتبه چهارم آموزش‌وپرورش خوزستان در کشور از نظر جمعیت دانش‌آموزی اشاره و تصریح کرد: با توجه به مسائل مختلف ازجمله وقوع جنگ تحمیلی، شرایط خاص اقلیمی، کمبود امکانات خدماتی و رفاهی و کمبود شدید نیروی انسانی در خوزستان آموزش‌وپرورش به حمایت ویژهای نیاز دارد تا به جایگاه مناسب و ‌درخور شان مردم خوزستان دست یابد. استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کمبود نیروی انسانی و شرایط خاص خوزستان موجب شده است که به‌طور هفتگی ۱۸۰ هزار ساعت از کلاس‌های دانش‌آموزان استان به‌صورت حق‌التدریس پُر شود که معادل هفت هزار و ۵۰۰ نفر است. شریعتی ادامه داد: همچنین این وضعیت موجب درخواست سالانه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای انتقال و ۲ هزار نفر برای بازنشستگی شده است که روند توسعه آموزشی استان را با مشکل مواجه کرده است؛ بر این اساس برای جبران چالش‌های این نهاد نیاز است که سهمیه خاص برای استخدام معلم در استان در نظر گرفته شود که این درخواست طی نامه‌ای به  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای درخواست استاندار برای اختصاص سهمیه ویژه استخدام معلم در خوزستان

  • ح
    حسنی
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲
    بلسلام خدمت مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان از حضرت عالی تقاضا داریم جهت اشتغال و بکارگیری جوانان این استان تقاضا نیرو بفرمایید این استان محروم همیشه محرم واقع شده امسال سهمیه بیشتری را درخواست بدهید
    • م
      مریم
      ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
      سلام میخواستم ببینم کی آزمون برگزارمیشود
      • ز
        زهرا
        ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱
        باسلام تو را به خدا به داد ما تحصیلکرده ها برسید تموم عمرمون صرف تحصیل شد و هنوز بیکاریم......سهمیه ی خوزستان رو هم لحاظ کنید لطفا.

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ