جذب ۱۵۸ معلم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران

 رئیس دانشگاه فرهنگیان شهید مفتح شهرری گفت: امسال ۱۵۸ نفر ورودی های سال ۹۳ این دانشگاه فارغ التحصیل و جذب آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران می شوند.

علی بلاغی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فرهنگیان بعد از اینکه دوره بازآموزی و آموزش را طی کردند بر اساس نیاز جذب آموزش و پرورش می شوند.
وی تصریح کرد: امسال نیز از طریق آزمون سراسری ۵۲۸ نفر در رشته های آموزش زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان عربی، آموزش ابتدایی و آموزش الهیات جذب این دانشگاه شدند.
بلاغی عنوان کرد: با توجه به اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شوند ولی ظرفیت محدود رسالت این دانشگاه را سنگین تر کرده است.
وی گفت: با وجود همه مشکلات اگر حمایت های مسئولان در تامین نیازها و امکانات دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود، آموزش و تامین نیروی فرهنگی با دقت و حساسیت بیشتری انجام می شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان شهید مفتح شهرری گفت: این دانشگاه با هدف جذب نیروی مورد نیاز برای حوزه آموزش و پرورش تاسیس شده و امید می رود در آینده تمام نیروهای شاغل در حوزه آموزش و پرورش از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.
وی یادآور شد: در حال حاضر دانشجویان مشغول به تحصیل در این دانشگاه از بین دانش آموزان نخبه و دارای رتبه های بالا در کنکور سراسری انتخاب شده اند.
به گزارش ایرنا، پردیس شهید مفتح از سال ۱۳۵۴ تحت عنوان دانشسرای راهنمایی تحصیلی شهرری در شهرری شروع به فعالیت کرد و درسال ۱۳۵۸ به محل کنونی انتقال یافته و درسال ۱۳۶۰ تحت عنوان مرکز تربیت معلم شهید مفتح شهرری ادامه فعالیت داد و اکنون به عنوان یکی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان در شهرستانهای تهران می باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ