جذب ۱۰۰۰ نفر سر دفتر در مصاحبه آزمون سر دفتری اسناد رسمی

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: گزینش آزمون کتبی سردفتری اسناد رسمی دوبرابر ظرفیت خواهد بود و پذیرش نهایی از طریق مصاحبه و سایر موارد صورت می گیرد.

هاشمی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۹۷، اظهار کرد: در نهایت پس از گذشت ۱۰ سال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصمیم گرفت بر اساس آگهی منتشر شده توسط این سازمان و با توجه به اعلام نیاز شهرها و ضرورت تاسیس دفاتر اسناد رسمی قریب به ۱۰۰۰ نفر سردفتر اسناد رسمی را برای کشور جذب کند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون صبح امروز در ۱۲ منطقه در سطح کشور برگزار شد، در رابطه با تاریخ احتمالی انتشار پاسخنامه این آزمون، عنوان کرد: با توجه به بررسی ضرورت انتشار پاسخنامه این آزمون ممکن است این اتفاق در هفته‌های آینده صورت گیرد اما به دلیل اینکه تاکنون چنین اقدامی صورت نگرفته تا این لحظه برنامه‌ای برای انتشار پاسخنامه آزمون پیش بینی نشده است.

هاشمی مقدم با بیان اینکه داوطلبان این آزمون می‌توانند از طریق سایت سازمان به نشانی www.ssaa.ir برای اعلام شکایت و اعتراض به آزمون یا هر موضوع دیگری اقدام نمایند، تصریح کرد: نتیجه آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۹۷ ظرف مدت ۲ ماه آینده از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به آگهی جذب سردفتر اسناد رسمی، عنوان کرد: به موجب قانون برای ایثارگران نیز سهمیه در نظر گرفته شده است و با توجه به اینکه در زمان ثبت نام صرفا گزینه ایثارگری انتخاب شده، بررسی این امر ضروری است و پس از بررسی مدارک این افراد، این سهمیه نیز اعمال خواهد شد.

وی در پایان افزود: آزمونی که امروز برگزار شد صرفا آزمون کتبی و به صورت چهارگزینه‌ای طراحی شده بود. پذیرش داوطلبین در این مرحله به صورت دو برابر ظرفیت خواهد بود و انتخاب نهایی بر اساس انجام مصاحبه، گزینش، بررسی سلامت، تحقیقات و ... انجام خواهد شد.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آزمون سردفتری اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ