ثبت ۶۵۱ مورد اشتغال توسط اداره جهادکشاورزی ساوجبلاغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ از ثبت اشتغال ۶۵۱ نفر توسط اداره جهاد کشاورزی در سامانه رصد اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ، محمد رضا میرزائی در ارتباط با سامانه رصد اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی گفت: تعداد ۶۵۱ نفر توسط این اداره در سامانه رصد ثبت نهایی شده اند که این تعداد معادل ۱۰۸ درصد سهمیه اختصاص یافته شهرستان است.

وی با بیان اینکه خدمت به کشاورزان، این قشر زحمتکش، شریف و ولایت مدار افتخاری است که با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر مصمم در پیشبرد آن هستیم اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم له به نام حمایت از کالای ایرانی، در راستای محقق شدن شعار سال و حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال بیش از ۹۰ پرونده با مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات در سامانه کارا (طرح پویا) به بانک های عامل معرفی کرده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ افزود: از این تعداد ۳۷ پرونده با مبلغی بالغ‌ بر ۱۱ میلیارد تومان و ایجاد ۱۶۱ نفر اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند.
وی گفت: در زمینه اشتغال روستایی و مشاغل خانگی تعداد ۹ نفر مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان با معرفی این اداره از بانکهای عامل دریافت کرده اند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ