تولید پایدار و اشتغال اولویت طرح های جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : تولید پایدار و تثبیت اشتغال مهمترین اولویت طرح های جهاد کشاورزی است .

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه خمسه روز شنبه در جلسه بررسی وضعیت انتقال آب به باغات طارم سفلی که با حضور فرخ زاد معاون امور عمرانی استانداری، اله بداشتی بسیج سازندگی استان قزوین و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: برای حفظ اشتغال و تولید منطقه طارم سفلی و همچنین جلوگیری از کوچ ساکنین بایستی برای حل مشکل آب باغات روستاهای بخش طارم سفلی اقدام کرد.

وی افزود: در راستای تخصیص ۲۵ میلیون متر مکعب آب استان، اقدامات خوبی با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کلیه دستگاههای اجرایی انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : در صرت تخصیص کامل این آب بیش از پنج هزار هکتار از باغات طارم سفلی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

خمسه تصریح کرد : امسال؛ باغات منطقه طارم سفلی با کم آبی مواجه شده که با همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرای باید اقدام مناسب و بموقعی برای آبرسانی به این باغات انجام شود.

خمسه تصریح کرد : با توجه به اقدامت خوبی که بسیج سازندگی در اجرای طرح های آب و خاک داشته در نظر است با همکاری بسیج سازندگی در فازاول انتقال آب به چها روستای قوشچی، گورخانه، سنگور ومرتضانک از توابع منطقه طارم سفلی انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار لازم و همچنین مشارکت دستگاههای اجرایی و روستائیان این طرح هر چه زودتر اجرا شود.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین هم در این جلسه گفت : اولویت انتقال آب حفظ اراضی و باغات منطقه طارم سفلی است.

علی فرخ زاد افزود: اجرای خط انتقال آب با همکاری بسیج سازندگی استان، مشارکت دستگاههای اجرایی و بهره برداران منطقه انجام می شود.

وی تصریح کرد: در فاز اول اجرای؛ بیش از ۵۰۰ هکتار از باغات چهار روستای منطقه طارم سفلی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ