ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در آذربایجان شرقی

۱ نظر

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای طرح ها و بسته های حمایتی دولت برای رونق اقتصادی، از ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در این استان خبرداد.

میر احد حسینی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح طرح ها و بسته های حمایتی دولت در جهت رونق اقتصادی ابراز داشت: امسال از محل اشتغال فراگیر ۲۰ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور اختصاص پیدا کرده و واحدهای تولیدی می توانند از این فرصت توسعه استفاده کنند.
وی افزود: سهم استانی آذربایجان شرقی در طرح توسعه اشتغال فراگیر، ۱۷۳ میلیارد تومان است.
حسینی همچنین تاکید کرد: طرح اشتغال فراگیر روستایی با اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان با تسیهیلات ۶ درصدی از دیگر طرح های دولت در جهت افزایش فرصت شغلی است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سهم آذربایجان شرقی در طرح اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان است، عنوان کرد: ۲۸۰ میلیارد تومان طرح آماده و به بانک ها عامل ارسال کردیم که پیش بینی می شود در مجموع از محل اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، امسال نزدیک به ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در صورتی که کارفرمایان فارغ التحصیلان دانشگاهی را به کار بگیرند، از پرداخت بیمه معاف خواهند بود و افراد مهارت آموز نیز بعد از اینکه مهارت لازم را کسب کردند می توانند برای خودشان واحد کسب و کار مستقل ایجاد کنند که در این زمینه نیز از محل اعتبارات خوداشتغالی و مشاغل خانگی حمایت می شوند.
حسینی از پرداخت تسهیلات نوسازی ماشین آلات صنعتی خبر داد و اظهار داشت: اختصاص ۱۰ هزار میلارد تومان برای نوسازی ماشین آلات صنعتی، گامی مهم در جهت رونق تولید داخلی است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی افزود: سهم استان آذربایجان شرقی در این طرح، ۴۴۰ میلیارد تومان است که با اجرای کامل این طرح ها و بسته های حمایتی، تا پایان امسال ۵۰ هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در آذربایجان شرقی

  • ک
    کار
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷
    با سلام و خسته نباشید
    منظور از این خبر چیه میشه بیشتر راهنمایی کنید. :
    ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی تا پایان امسال در استان آذربایجان شرقی خبرداد.
    این ۵۰ هزار شغل کجاو کدوم سازمان و ارگان و یا شرکتها هستند؟؟؟؟؟؟؟
    با تشکر.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ