ایجاد ۱۱۰ هزار شغل جدید در خراسان رضوی

۲ نظر
خبرگزاری ایرنا : استاندار خراسان رضوی گفت : بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت یازدهم بیش از ۱۱۰ هزار فرصت شغلی جدید به ظرفیت اشتغال موجود استان افزوده می شود. علیرضا رشیدیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اشتغال با راه اندازی پروژه هایی که مراحل نهایی خود را می گذراند، ایجاد خواهد شد. وی گفت : با تحقق این امر تا حدودی مشکل اشتغال در استان مدیریت می شود و تلاش خواهدشد که این وضعیت و بهبود رونق تولید در حوزه صنعت و کشاورزی ادامه یابد. وی با اشاره به مطالعه ای در خصوص اشتغال استان با مشارکت بخش دانشگاهی، صنعت وکشاورزی بر اساس سند چشم انداز و نیز آمایش استان و سایر اسناد بالادستی گفت : سالانه باید برای مدیریت اشتغال استان ۱۰۵ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شود. رشیدیان افزود: براساس اعلام مرکز آمار ایران از تابستان سال ۹۴ تا همین فصل در سال جاری، با تلاش بخش خصوصی ، همکاری بانک ها و دولت بیش از ۱۲۰ هزار فرصت شغلی جدید به مشاغل موجود استان افزوده شده است. وی اظهار کرد: این جهش در اشتغال استان موجب شد تا نرخ بیکاری خراسان رضوی کاهش یافته و از متوسط کشوری هم کمتر شود. وی گفت: این شرایط حاکی از روند رشد خوب ومنطقی در حوزه صنعت است چنانکه حجم تسهیلات پرداختی بانک ها در قالب طرح رونق تولید ونیز خارج از این قالب به بخش صنعت ونیز کشاورزی استان بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد ریال است. وی در عین حال ابراز امیدواری کرد : با تلاش هایی که در بخش ها مختلف خصوصی و دولتی در حال انجام است ، این اشتغال به رقمی بیش از ۱۱۰ هزار مورد برسد.

برای مشاهده آخرین اخبار استانداری خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای ایجاد ۱۱۰ هزار شغل جدید در خراسان رضوی

  • م
    میلاد کریمی
    ۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴
    سلام من فرزند جانیاز 25%هستم و دارای مدرک دیپلم کامپیوتر هستم .و تا کنون هنوز هیچکاری پیدا نکردم لطفا در رابطه به این مدرک من شغلی پیدا کنید و از بیکاری رنج میبرم صمیمانه از شما سپاسگزارم.
    • پشتیبان سه
      ۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ