ایجاد ۱۰۰ هزار شغل صنعتی در کمتر از ۳سال آینده

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۵۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان تهران وجود دارد و ۳هزار طرح نیز اکنون در حال ساخت است.

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته کار و کارگر در کارخانه تولیدی "اروم اُیاز" با حضور صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، بهمن خطیبی فرماندار قرچک و دیگر مسئولان برگزار شد.
صابر پرنیان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرک صنعتی قرچک حضور یافت و در نشست خبری با موضوع "رونق تولید" ضمن تبریک هفته کار و کارگر و روز شوراها، اظهارکرد: ۵۵۰۰ واحد صعنتی در شهرک های صنعتی استان تهران وجود دارد و ۳ هزار طرح هم در حال ساخت است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امیدواریم که این ۳ هزار طرح در کمتر از ۳ سال آینده به بهره‌برداری برسد.
پرنیان به اشتغال جوانان استان تهران اشاره و تصریح کرد: اشتغال حدود ۱۲۲ هزار نفری در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد و با توجه به این‌که ۱۴ شهرک خصوصی زیرمجموعه شهرک صنعتی استان تهران وجود دارد، در حال تلاش هستیم که ظرفیت‌های بیشتری برای ایجاد اشتغال جوانان به کار بگیریم.
وی ادامه داد: باید کاری انجام بدهیم که شهرک‌های خصوصی هم از امکانات دولتی بهرمند بشوند و با این کار خود موانع تولید را برطرف کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده کمتر از ۳سال آینده ، حدود ۱۰۰ هزار شغل صنعتی در سطح استان تهران ایجاد می‌شود.
پرنیان یادآور شد: همه دستگاه‌ها باید برای رفع موانع تولید در سراسر کشور به‌ویژه استان تهران تلاش کنند ، تا جوانان مشکل اشتغال نداشته باشند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران افزود: دولت باید پشتیبان تولیدکنندگان و کارخانجات باشد و کاری کند که این افراد درگیر نامه‌نگاری‌های اداری نباشند و فقط به تولید و اشتغال جوانان فکر کنند و با این کار یک حرکت جهادی در کشور ایجاد می‌شود.
پرنیان در پایان تصریح کرد: مقام معظم رهبری راه را برای همگان در سال رونق تولید روشن کرده است، مسولان و دولت باید دست به دست هم بدهند و با یک کار جهادی، اشتغال و تولید را در کشور چند برابر کنند.
گفتنی است؛ کلنگ ساخت دو واحد تولیدی در حوزه رنگ ساختمانی و فرآوری زیتون در شهرک صنعتی قرچک نیز با حضور بهمن خطیبی فرماندار قرچک و صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران و دیگر مسئولان، به زمین زده شد.

 منبع : بازارکار 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ