ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی قرچک

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی قرچک در صورت تکمیل واحدهای صنعتی در حال ساخت این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، صادق نجفی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمانه با صنعتگران قرچک طی سخنانی با بیان این که طرح های ارائه شده اخیر نشان می دهد، که کارآفرینان کشور نگرانی از تحریم ها ندارند، گفت: صنعتگران امروز در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۹ هزار طرح صنعتی در کشور در دست ساخت است و حرکت رو به جلو واحدهای صنعتی در کشور احساس می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در آینده ای نزدیک و با به بهره برداری رسیدن واحدهای صنعتی در حال ساخت قرچک، بیش از ۱۰۰۰ شغل در این شهرستان ایجاد می شود.
رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از ایجاد زیرساخت ها در شهرک صنعتی قرچک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: گازرسانی به این شهرک تا سال آینده انجام خواهد شد.
نجفی بر عزم جدی در راستای حل مشکلات صنعت‌گران تاکید کرد و افزود: با حمایت از کالای ایرانی می توان شرایط را برای اشتغال زایی در کشور ایجاد کرد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فراهم‌سازی شرایط فعالیت برای تولید کنندگان و کارآفرینان وظیفه حاکمیت است و باید در تمامی زمینه‌ها با برنامه حرکت کرد، انگیزه لازم برای این اقدامات نیز در دولت وجود دارد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ