ایجاد یک هزار و ۶۰۰ شغل در گناباد

فرماندار گناباد گفت: تعهد این شهرستان طی سال گذشته ایجاد یک هزار و ۴۰۰ شغل بود که با پیگیریهای انجام شده، یک هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، محمد علی نبی پور شنبه شب در شورای اداری گناباد افزود: در راستای رویکرد دولت تدبیر و امید برای حمایت از واحدهای تولیدی طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت شد.
وی مهمترین راهبردهای دستگاههای اجرایی گناباد در سال جاری را تداوم رونق اقتصادی و کنترل تورم، ارتقای خدمات و وظایف دستگاههای اجرایی، گسترش مشارکت نظام مند مردم، ارتقای فعالیتهای فرهنگی و هنری با مشارکت مردم و اصحاب فرهنگ و هنر، محرومیت زدایی و توسعه روستایی ذکر کرد.
وی بازسازی امید و اعتماد عمومی را از دیگر راهبردهای مورد توجه مسئولین برشمرد و اظهار کرد: باید با اهتمام مسئولان دستگاههای اجرایی و خدمات صادقانه به مردم، این سرمایه اجتماعی بازآفرینی شود.
امام جمعه گناباد هم تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی را نیازمند هم افزایی همه بخشها دانست و گفت: مسئولان با حمایت از تولید کنندگان، مردم با خرید کالاهای داخلی و تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با انواع مشابه خارجی باید در این زمینه بکوشند.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: مهمترین راه رونق اقتصادی و جلوگیری از رکود و رفع معضل بیکاری و گران شدن نرخ ارز، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی است.
در این مراسم از دست اندرکاران برتر ستاد خدمات سفر شهرستان گناباد در تعطیلات نوروزی قدردانی شد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گناباد هم به عنوان رسانه برتر در انعکاس اخبار و گزارشهای نوروزی این شهرستان شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

منبع:خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استانداری خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ