ایجاد یا احیای ۱۵ هزار شغل جدید در استان البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، از تخصیص وام به واحدهای تولیدی در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با تخصیص کامل این تسهیلات حدود ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد و یا احیاء شود.


به گزارش بازارکار جهانگیر شاهمرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از البرز گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان استان می‌توانند تقاضای وام خود را در سایت بهین‌یاب انجام دهند و منتظر باشند تا جهت انجام اقدامات بعدی با آن ها تماس گرفته شود.
وی افزود: امسال علاوه بر واحدهای صنعتی، اصناف تولیدی نیز می توانند از تسهیلات تبصره ۱۸ با نرخ بهره ۱۲ و ۱۴ درصد استفاده کنند که نسبت به دیگر وام ها نرخ بهره پایین‌تری دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، سهم استان البرز را از این تسهیلات هشت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: تاکنون رقم ریالی متقاضیان این وام از مرز ۱۴ هزار میلیارد ریال گذشته و ما در تلاش هستیم تا سقف وام تخصیصی به استان را افزایش دهیم؛ همان گونه که در سال گذشته توانستیم سقف تخصیصی وام رونق تولید به استان را که ۱۲ هزار میلیارد ریال بود، به ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش دهیم.
شاهمرادی در رابطه با اینکه چه واحدهایی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند، اظهار کرد: واحدهای نیازمند به بازسازی و نوسازی، تسهیلات سرمایه ثابت، تسهیلات سرمایه در گردش و طرح های نیمه‌کاره می توانند متقاضی دریافت این وام باشند.
وی یادآور شد: در صورت تخصیص کامل این تسهیلات به استان و تحرک واحدهای تولیدی، انتظار می‌رود که حدود ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد و یا احیاء شود.

 منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده صفحه استخدام وزارت صنایع و معادن اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ