اولویت جذب نیروهای بومی جنوب استان بوشهر در پارس جنوبی

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب نیروهای بومی جنوب استان بوشهر در پارس جنوبی اولویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه نشست با مدیر عامل نفت و گاز پارس اظهار داشت: طبق اعلام مدیر عامل نفت و گاز پارس، فارغ التحصیلان کارآموزی طرح تربیت نیروی انسانی مناطق نفت خیز به ترتیب اولویت استخدام می شوند.
وی افزود: در ادامه اجرای طرح تربیت نیروی انسانی متخصص برای جذب در پروژه های صنایع نفت و گاز، مذاکراتی در خصوص جذب و بکارگیری اولین نیروهای فارغ التحصیل انجام شد.
الماسی با اشاره به برگزاری آزمون پایانی اولین مرحله کارورزی نیروهای بومی از اعتبارات نفت تصریح کرد: نگاه وزارت نفت بکارگیری نیروهای توانمند فارغ التحصیل طرح است و در این راستا پیگیری‌های خوبی برای جذب این نیروها انجام شد.
وی یادآور شد: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس متعهد شد از ظرفیت نیروهای آموزش دیده به ترتیب اولویت و لحاظ نتایج آزمون پایانی در شرکت‌های نفت و گاز استفاده شود.
نماینده جنوب استان با تاکید بر لزوم جذب حداکثری کارآموزان در صنایع نفت و گاز خاطر نشان کرد: با توجه به تصویب ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه و اولویت استخدام نیروهای متخصص جنوب استان، فرصت جذب برای کارآموزان فراهم است.
الماسی اضافه کرد: جوانان جویای کار جنوب استان برای قرار گرفتن در اولویت جذب صنایع نفت و گاز، دوره های آموزشی کارورزی نفت و گاز را با جدیت پیگیری کنند.
مرحله اول دوره کارورزی نیروهای بومی با حمایت نفت و گاز با برگزاری آزمون به پایان رسید و قرار است این نیروها با لحاظ اولویت در پروژه های نفت و گاز استخدام شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ