اعلام 2 هزار و 37 نفر از سهم اشتغال کاشمر

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر اعلام کرد: تعهد 24 دستگاه اجرایی این شهرستان برای امسال ایجاد 2 هزار و 37 فرصت شغلی تعیین شده است.

مهدی برامکی، دوشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال کاشمر با تاکید بر تلاش اعضای این کارگروه برای تحقق این سهمیه، گفت: جلوگیری از انحراف طرح ها باید به صورت جدی دنبال شود تا ضمن ارائه طرح های اشتغال، تسهیلات به موقع جذب شود.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشمر نیز گفت: براساس مصوبه استان بیشترین تعهد شهرستان در زمینه ایجاد شغل مربوط به ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد حضرت امام (ره) است.
اباذر میری گفت: پارسال تعهد کمیته امداد کاشمر ایجاد 198 فرصت شغلی بودکه با تلاش این مدیریت و ثبت 385 نفر در سامانه رصد، رتبه نخست شهرستان در تحقق ایجاد فرصت های شغلی را در کاشمر کسب کرد.
وی ادامه داد: بر اساس ثبت سامانه رصد، ادارات بهزیستی، گاز، برق و صنعت، معدن و تجارت بیشترین درصد تحقق تعهد خود در بخش اشتغال را داشتند.
وی افزود: در سال 96 در بخش تسهیلات اشتغال روستایی 97 طرح با اعتبار بیش از 115 میلیارد ریال با اشتغال پیش بینی شده برای 266 نفر در این شهرستان مصوب شده بود.
کاشمر در 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.

منبع: بازارکار

برای مشاهده آخرین اخبار استانداری خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ