اعلام نتایج مجدد در رشته‌های زیر مجموعه پزشکی دانشگاه آزاد

۲ نظر

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نتایج مجدد رشته‌های مجموعه پزشکی از امروز ۱۱ مهر اعلام می‌شود.

اعلام نتایج مجدد در رشته‌های زیر مجموعه پزشکی دانشگاه آزادامیر رضا شاهانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی در دهه سوم شهریور اعلام شد و برخی از دانشجویان در رشته پزشکی در دانشگاه دولتی انتخاب رشته کردند و قبول شدند بنابراین بخشی از زیرگروه دانشگاه آزاد اسلامی بدون دانشجو باقی ماند و هم اکنون نتایج مجدد را ما در این زیر گروه‌ها اعلام می‌کنیم.

وی به برخی از زیرگروه‌های پزشکی اشاره کرد و گفت: دکتری حرفه‌ای پزشکی، داروسازی در مقاطع دکتری، کارشناسی و کاردانی در رشته‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و تغذیه و حتی در رشته دامپزشکی اعلام نتیجه صورت می‌گیرد.

شاهانی افزود: در رشته‌های زیرمجموعه پزشکی اعلام نتیجه مجدد در روز چهارشنبه ۱۱ مهر و براساس اعلام قبولی گذشته داوطلبان انجام می‌شود به طوریکه داوطلب دانشگاه آزاد در رشته‌های زیرمجموعه پزشکی سه انتخاب به صورت ذخیره دارد و هر داوطلب با ورود به سامانه www.azmoon.org با اعلام کد رهگیری علاوه بر قبولی‌های قبلی خود به رشته محل جدید به صورت ذخیره برای او اعلام می‌شود البته لزوما برای همه داوطلبان سه ذخیره نیست و داوطلبانی که نمرات پایین تری دارند سه ذخیره دارند و حداکثر در سه رشته محل در زیر گروه پزشکی یا دامپزشکی می‌توانند انتخاب شوند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اسلامی تاکید کرد: پس از انتخاب توسط داوطلبان، هر داوطلب باید فردا یا پس فردا به واحد دانشگاهی مراجعه و فرم شماره ۱۵ را دریافت کند و انتخاب انجام شود البته بعداز ۲ روز واحد علوم پزشکی دانشگاه آمار را استخراج و اعلام می‌کند که چه تعداد پذیرفته شده اند.

شاهانی در پایان گفت: ما به هر داوطلب توصیه می‌کنیم که بعد از ورود به سامانه و دریافت مشخصات و حتی بعد از اعلام نتایج به واحد‌های خود مراجعه کنند و فرم شماره ۱۵ را تکمیل و فرم رسید را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده اخبار دانشگاه آزاد اسلامی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای اعلام نتایج مجدد در رشته‌های زیر مجموعه پزشکی دانشگاه آزاد

  • م
    منیره باغبان
    ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰
    باسلام وعرض خدا قوت
    لطفا بفرمایید دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی و زیر مجموعه های آن برای ترم بهمن ماه تکمیل ظرفیت اعلام میکنه ؟با تشکر
    • م
      منیره باغبان
      ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰
      باسلام وعرض خدا قوت
      لطفا بفرمایید دانشگاه آزاد در رشته های پزشکی و زیر مجموعه های آن برای ترم بهمن ماه تکمیل ظرفیت اعلام میکنه ؟با تشکر

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ