زمان اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر

۱۰ نظر
خبرگزاری برنا : مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد. حسین توکلی، مشاور رییس سازمان سنجش، درباره اعلام نتایج آزمون فراگیر دوم سازمان سنجش که حدود دو ماه به تاخیر افتاده است به خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، گفت: این آزمون که روز ۲۱ اسفند ماه ۹۴ برگزار شده بود، کارهای اجرایی آن به اتمام رسید و نتیجه آن برای دستگاه‎‌های زیربط فرستاده شد تا گزینش و مصاحبه‌ها انجام شود اما تاخیر زیادی در اعلام نتایج آن رخ داده است. او افزود: لیست نهایی تایید شدگان آزمون طی چند روز گذشته در اختیار سازمان سنجش قرار گرفت و این سازمان اسامی را برای سازمان هایی که تصمیم گیری نهایی در این مورد را انجام می‌دهند ارسال کرده است. سازمان سنجش دو ساعت پس از آنکه این مراجع اسامی را اعلام کنند، نتیجه نهایی و تایید شدگان را منتشر خواهد کرد. توکلی درباره نگرانی‌ شرکت کنندگان دراین آزمون درباره مبالغی که برای شرکت در این آزمون پرداخت کرده‌اند، گفت: هیچ کدام از مبالغ پرداختی شرکت کنندگان به  سازمان سنجش تعلق نمی گیرد بلکه تمامی این هزینه‌ها به حساب خزانه واریز می‌شود. مشاور رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای هیچ نگرانی وجود ندارد و این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد. توکلی در پایان از برگزاری دو آزمون دیگر خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون دستگاه‌های اجرایی که ۶۸ مجموعه از مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی را شامل می‌شود، از ۲۸ تیر ماه آغاز و تا سوم مرداد ماه ادامه دارد و ثبت‌نام آزمون دوم استخدامی هم  از ۳۱ تیرماه آغاز و تا ۶مردادماه ادامه دارد. او در پایان افزود: هر دو آزمون در روز ۱۹ شهریور ماه برگزار می شود.

 برای مشاهده آخرین اخبار دومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۰ نظر برای زمان اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر

  • م
    م
    ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
    یعنی تا شهریور؟؟؟؟؟ آخه مگه دو ماه کمه؟ مگه وقت ما انقدر بی ارزشه؟؟ ما الان همگی بالای 25 سال سن داریم و آیندمون به این نتیجه وابستست، الان کسایی هستن که موقعیتای دیگه ی کاری براشون پیش میاد و نمیدونن چه تصمیمی بگیرن ... چرا هیچ بازه ی زمانی ای به سازمانها برای مصاحبه داده نشده بوده که اینقدر دیر نتایج رو بدن؟ چرا وقتی فقط چند سازمان دیر مصاحبه میکنن نتایج سایر سازمانها رو نمیزنید؟ متاسفم که مسئولینمون هیچ ارزشی برای وقت و زندگی دیگران قائل نیستن
    • س
      سعید برق منطقه ای
      ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷
      سلام دوستان من حدودا یک ماه و نیم پیش هم از یکی از آشناهامون پرسیدم گفت نتایج اواسط شهریور میاد . این آقا که میگه تاخیری پیش اومده داره توجیه میگنه . اصلا قرار نبوده زودتر از شهریمر بدن . اونا به نگرانی و دلشوره ما کاری ندارن یه برنامه اعلام نتایج برا خودشون دارن که طبق اون عمل میکنن.
    • s
      sepid
      ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱
      ممنون که اینقدر برای هزینه وقت داوطلبان ازش قائل هستن!!
      توجیبه بدتر از گناه، حالا یعنی چون پول به حساب خزانه میره و به خود سنجش نمیرسه، پس دیگه اینها میتونن هر چقدر دلشون خواست تاخیر داشته باشن!!!
      • ا
        امیری
        ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
        سلام منظور از
        لیست نهایی تایید شدگان آزمون طی چند روز گذشته در اختیار سازمان سنجش قرار گرفت چیست مگه فقط لیست قبول شدگان مصاحبه برای سازمان سنجش ارسال شده است یا لیست همه مصاحبه دهندگان ارسال میشه وسازمان سنجش یر حساب نمره ومصاحبه نفرات قبولی رو اعلام میکنه
        • س
          سیما
          ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶
          زحمت می کشین تا شهریور اعلام می کنین !
          • م
            میلاد
            ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
            قبل از شروع آزمون سوم یعنی چی؟؟؟
            ثبت نام آزمون سوم که شروع شده!!!
            نکنه منظورش قبل از برگزاری آزمونه؟؟
            • ن
              نیما
              ۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲
              منظورش قبل از ازمون 19 شهریور هستش.
            • ه
              هستی
              ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۲
              نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.یعنی دقیقا چ تاریخی؟
              • محتوا گذار شش
                ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳
                با سلام
                کاربر گرامی در صورت اعلام خبری در این زمینه در سایت اطلاع رسانی خواهیم نمود
                با تشکر
                • ه
                  هستی
                  ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۵
                  ممنون

              لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

              ثبت پاسخ