اطلاعیه تطبیق مدارک استخدامی برق باختر

۳ نظر

اطلاعیه تطبیق مدارک استخدامی برق باختر

از کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت شرکت برق منطقه ای باختر در آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور- اسفند ۹۴ دعوت می شود از تاریخ ۹۵/۲/۲۵ تا ۹۵/۲/۲۹ با در دست داشتن اصل و کپی مدارک ذیل به محل شرکت متقاضی استخدام مراجعه نمایند. - آخرین مدرک تحصیلی مندرج در دفترچه راهنما - کارت ملی - شناسنامه - کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دایم(ویژه برادران) - مدارک دال بر ایثارگری مورد تایید مراجع قانونی ذیربط - مدارک دال بر معلولیت(ارایه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی) - مدارک دال بر بومی بودن( حسب مورد بر اساس هریک از موارد ذکر شده در بندهای ده گانه ذکر شده بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی - نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت به همراه نسخه ای از قرارداد با ذکر شماره شناسه قراردادی(ویژه شاغلین قراردادی دستگاههای اجرایی برای محاسبه امتیاز مربوطه)

برای مشاهده خبر در پرتال شرکت برق باختر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده صفحه استخدامی دومین آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای اطلاعیه تطبیق مدارک استخدامی برق باختر

  • ن
    ندا
    ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۲
    معافیت پزشکی قبول می کنن ؟
    • م
      ملیحه
      ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۰:۲۵
      سلام. اقا چجوریاست این قضیه ی چندبرابر ظرفیت.؟ الان چند برابره برا تطلبیق مدارک. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
      • ه
        هیرش
        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
        این تطبیق مدرک از بین قبول شدگان 3 برابر ظرفیت است یا 2؟؟ آیا همه اونایی که برای نطبیق مدرک دعوت میشن در صورت نداشتن مشکل مدرک و سن به مصاحبه دعوت میشن؟

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ