اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در خوشه‌های صنعتی شهرک‌های خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد: با حمایت‌های مادی و معنوی این شرکت در سال گذشته، برای ۲ هزار و ۲۹۰ نفر در خوشه‌های صنعتی مبلمان، زعفران، جواهرات، کفش و فرش در استان ایجاد اشتغال شد.

به گزارش ایسنا- منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی‌زاده مقدم اظهار کرد: ایجاد خوشه‌های صنعتی باعث افزایش کیفیت محصولات با هدف توسعه بازارهای داخلی و خارجی شده و میزان صادرات افزایش چشمگیری داشته است.
مهدی‌زاده مقدم ادامه داد: هر یک پروژه در خوشه‌های صنعتی حتما باید زمینه اقتصادی داشته و ظرف مدت ۶ ماه تا ۲ سال اثرات آن ملموس باشد. با حمایت‌های صورت گرفته پتانسیل بالایی در خوشه‌های صنعتی استان شکل گرفته و اکثر خوشه‌ها صادرات‌گرا هستند.
مهدی‌زاده مقدم بیان کرد: کاهش هزینه تولید، ایجاد و هماهنگی انسجام بین تولیدکنندگان، انتقال دانش و تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر و نیز صادرات محصولات از اهداف اصلی و مهم در خوشه‌های صنعتی استان است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بستر مناسب جهت رشد و توسعه خوشه‌های صنعتی فراهم شده و با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر باید راه توسعه صنعتی و صادراتی به همین روند ادامه داشته باشد.

منبع:خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده آخرین اخبار استانداری خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ