استخدام 280 نفر در وزرات کار

کلنگ احداث نخستین زمین فوتبال ساحلی کُردستان امروز توسط معاون وزیر کار در مجموعه ورزشی، فرهنگی کارگران سنندج بر زمین زده شد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــــان، برای احداث این طرح ورزشی که در مراسم کلنگ زنی آن معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور هم حضور داشت، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.کلنگ زنی زمین فوتبال ساحلی در کُردستان
نصرالله بازوند، معاون وزیر کار در ادامه این مراسم و در بازدید از مجموعه ورزشی کارگران سنندج با اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری استخر شنای این مجموعه کارگری موافقت کرد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم همچنین به ۲۷۶ پروژه ورزشی کارگری نیمه‌تمام در کشور اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
بازوند افزود: امسال تمام توان خود را برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مجموعه‌های ورزشی کارگری به کار می‌بندیم و طرح جدیدی در برنامه کاری خود برای سال جاری پیش‌بینی نکرده‌ایم.
به گفته وی، ۱۴ طرح نیمه‌تمام مجموعه ورزشی کارگری در کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد که استخر نیمه‌تمام مجموعه فرهنگی ـ. ورزشی کارگران سنندج در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال جاری، ۲۸۰ نفر را از طریق آزمون استخدام می‌کند، افزود: از هر استان ۷ یا ۸ نفر نیرو در این ارگان استخدام می‌شود.
به گفته بازوند، ۲۷۰ مجموعه فرهنگی ـ ورزشی در کشور به کارگران خدمات ورزشی و فرهنگی ارائه می‌کند.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ