استخدام ۹۷۴ نفر در مشاغل رسمی اسدآباد

۲ نظر
خبرگزاری تسنیم : فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سال گذشته ۹۷۴ نفر در مشاغل رسمی که دارای بیمه اجباری یا داوطلبانه هستند در اسدآباد مشغول به کار شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، مسعود بکایی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: دولت به تازگی تسهیلاتی برای ترغیب تولیدکنندگان به تولید و اشتغال قرار داده است. فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: با وجود سود بالای تسهیلات در نظام بانکداری کشور، برخی از بانک‌ها برای تکمیل چرخه سرمایه‌گذاری، به پرداخت وام‌های کم بهره مشغول هستند. وی تاکید کرد: بر اساس  قانون جدید استانداری، واحدهای تولیدی که بدهی آب، برق و گاز دارند به آنها برای پرداخت بدهی خود مهلت داده می‌شود. بکایی به سامانه رصد در شهرستان اشاره و بیان کرد: متاسفانه ادارات شهرستان در ثبت مشاغل ایجاد شده در شهرستان همکاری نمی‌کنند که رفع این مشکل نیازمند اطلاع‌رسانی بیشتر توسط مسئولان متولی تکمیل سامانه است. وی به تعداد مشاغل ایجاد شده در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: تعداد ۵۲۶ شغل توسط ادارات کمیته امداد، فنی‌وحرفه‌ای، بهزیستی، حمل‌ونقل، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های غیردولتی ایجاد شده است. فرماندار اسدآباد تصریح کرد: از ۵۲۶ شغل ایجاد شده، ۲۴۶ شغل برای مردان و مابقی برای زنان بوده است. وی افزود: از ابتدای سال‌جاری نیز ۱۳۴ مورد اشتغال در اسدآباد ایجاد شده است. بکایی به اهمیت توجه به بخش کشاورزی اشاره و اظهار داشت: ترغیب مردم از طریق پرداخت تسهیلات به کشت محصولات پربازده مانند زعفران، کنجد، موسیر و دانه‌های روغنی کمک شایانی به ایجاد اشتغال می‌کند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری کرمانشاه اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای استخدام ۹۷۴ نفر در مشاغل رسمی اسدآباد

  • ج
    جمال صیادی
    ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۳۴
    باسلام وخسته نباشید : من بچه اسلام آبادغرب هستم که از سال 82 دو در داخل بندر سابقه کاری دارم به عنوان راننده و دفتردار مدیر می خواستم ببینم استخدام میتونیم بشیم یا نه
    • پشتیبان سه
      ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
      با سلام
      کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید.
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ