استخدام ۲۵ هزار نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان

۱ نظر

امسال ۲۵ هزار نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان در کل کشور استخدام می شوند که سهمیه استان همدان ۲۱۳ معلم است .

بازنشستگی سالانه ۱۰۰ هزار معلم در کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، مدیر کل آموزش و پرورش همدان در نشست شورای معاونان و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق این استان در اسدآباد گفت :در ۴ سال آینده ، سالانه ۱۰۰ هزار معلم در سطح کشور به جمع بازنشستگان می پیوندند که از همین الان باید به دنبال تربیت نیروهای متعهد و کارآمد باشیم.
آقای پور داود افزود : امسال ۲۵ هزار نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان در کل کشور استخدام می شوند که سهمیه استان همدان ۲۱۳ معلم و بیشترین کمبود معلم در مقطع ابتدایی است .
وی با اشاره به نام نویسی ۹۸ درصد دانش آموزان استان همدان در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم ، از ساماندهی ۱۰۰ درصدی معلمان در سه مقطع تحصیلی هم خبر داد و افزود : امسال با تدابیر انجام شده کمبود معلم در مقاطع تحصیلی با جذب و استخدام معلم از دانشگاه فرهنگیان و دو برابر کردن ساعت کار بازنشستگان بکار گیری شده جبران شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام ۲۵ هزار نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان

  • س
    سلام
    ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۲۴
    سلام میشع خواهش یه توضیح مختصر درخصوص استخدامی های کشور خصوصا آموزش پرورش بدین.من اصلا نمیدونم این استخدامیو کی باید خوند ،چی باید خوند و اصلا چه رتبه ای باید آورد تا قبول شد؟
    آیا امسال اموزش پرورش استخدامی دارد؟اگر دارد چه تاریخی زمان ثبت نام آن است؟زمان آزمون کی می باشد؟خیلی ممنون

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ