استخدام نیروی پرستار و کمک‌پرستار دانشگاه علوم پزشکی کردستان سال آینده

۱ نظر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروی کمک‌پرستار، پرستار و فوریت‌های پزشکی و یک فراخوان جذب نیروهای قراردادی در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کامبیز حسن‌زاده عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: امسال بیمارستان بانه، بخش نشاط و شادی کودکان و پروژه قابل توجه آزمایشگاه بیمارستان بعثت سنندج، کلینیک‌های ویژه کامیاران، بیجار، سقز و دهگلان و بخش ویژه زایمان بیمارستان دیواندره به بهره‌برداری رسید.

وی از اتمام و افتتاح ۲۰ پروژه در استان خبر داد و گفت: قریب به ۲۸ پروژه دیگر در استان در حال بهره‌برداری است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان به پروژه‌های سال ۹۸ در استان اشاره کرد و ادامه داد: ساختمان آنکولوژی بیمارستان توحید که ۹۰ درصد آن محقق شده، آزمایشگاه مرجع سلامت در بیمارستان بعثت و فوریت‌های پزشکی حسین آباد از جمله این اقدامات است.

حسن‌زاده با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد ساختمان شیمی درمانی بیمارستان توحید تکمیل شده است افزود: ساختمان شیمی درمانی بیمارستان مریوان و قروه در حال ساخت است.

وی از بهره‌برداری ۲۸ پروژه که مجری آن جهادسازندگی است در سال ۹۸ خبر داد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از لحاظ پرداختی‌ها استان کردستان نسبت به استان‌های مجاور با فاصله معناداری جلو هستیم و در این خصوص هیچ مشکلی نداشته و وضعیت قابل قبولی داریم.

حسن زاده افزود: پرداختی‌های بخش دارو و ملزومات پزشکی تا پایان آذر ماه را تسویه کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در خصوص اجرای ماده ۱۱۲ قانون توسعه در رابطه با مناطق کمتر توسعه‌یافته و عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی در استان تنها دستگاه اجرایی بود که ۱۲ میلیارد تومان حق ۱۱ هزار نفر پرسنل خود را پرداخت کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری ما ۵۰ نفر بهورز، ۲۲ نفر تکنسین اتاق عمل و بیهوشی و ۶۱ نفر پرستار جذب کرده‌ایم.

حسن‌زاده از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیروهای کمک پرستار، پرستار و فوریت‌های پزشکی و یک فراخوان جذب نیروهای قراردادی در سال آینده خبرداد.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده صفحه علوم پزشکی کردستان اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای استخدام نیروی پرستار و کمک‌پرستار دانشگاه علوم پزشکی کردستان سال آینده

  • پ
    پویان
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
    با سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم ببینم چجوری باید ثبت نام کرد برا استخدامی ها
    با مدرک فوریتهای پزشکی(MET)بین المللی ممنون میشم راهنماییم کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ