اخذ ردیف استخدامی برای جذب نیروهای آموزشی استان بوشهر

معاون اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای جبران کمبود نیروهای آموزش و پرورش استان بوشهر امسال یک‌هزار ۴۷۴ ردیف استخدامی اخذ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان دشتی، ناصر غلامی صبح امروز در جمع فراگیران دوره آموزشی ضمن خدمت آموزگاران مقطع ابتدایی شهرستان دشتی با اشاره به سابقه تاریخی این شهرستان در تربیت عالمانی فرهیخته اظهار داشت: شما معلمان دشتیاتی میراث دار آن نسل‌ها هستید که اکنون وظیفه‌ای جز تربیت نسلی دانا و توانا ندارید و با شرکت در این دوره‌ها می‌خواهید توانایی خود را افزایش دهید.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: بزرگ‌ترین دارایی هر نهاد اجتماعی نیروی انسانی آن است و اکنون‌که بزرگ‌ترین سرمایه کشور دانش آموزان در دستان ماست باید تلاش کنیم با تاسی از بزرگ‌ترین آزاداندیش عالم یعنی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با انسجام و همدلی، انسان‌هایی آزاداندیش و با اعتمادبه‌نفس به جامعه تحویل دهیم تا در آینده پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان را شاهد باشیم.

وی به موفقیت‌های سه‌چهارساله اخیر آموزش‌وپرورش دشتی در عرصه کنکور اشاره و اصریح کرد: یقیناً افرادی که امسال در دانشگاه قبول‌شده‌اند حاصل تلاش ۱۲ ساله ما و همکاران قبل از ما بوده است و نباید این موفقیت بزرگ را منحصراً به نام خود بنامیم.

غلامی یکی از موفقیت‌های اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر را اخذ مجوز ۹۴۵ ردیف استخدامی در پردیس تربیت‌معلم و ۵۲۹ ردیف استخدامی آزاد عنوان کرد و افزود: در پردیس ۷۰ درصد و در استخدام آزاد نیز ۵۷ درصد استخدامی‌ها عملی شده است و این تعداد مجوز، نشان از کمبود شدید نیروی ما نسبت به دیگر استان‌ها نیست.

معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه در اخذ ردیف‌های استخدامی در صدر کشور قرار داریم گفت:در راستای جبران کمبود نیروهای آموزش و پرورش استان بوشهر امسال یک‌هزار ۴۷۴ ردیف استخدامی اخذ می‌شود.

وی در نشستی صمیمی با آموزگاران دوره ابتدایی حاضر در این دوره که در سه مدرسه شهید کللی، امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی انجام شد، به سوالات آنان پاسخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ