اختصاص۶۰۰ میلیارد ریال به صندوق کارآفرینی امید مرکزی

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال منابع مالی معادل بیش از سه برابر مرحله نخست تخصیصی، امسال از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری به این صندوق اختصاص یافت.

سید« عمادالدین هزاوه ای » روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: پارسال ۲۶۰ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریال تسهیلات در راستای ایجاد و تثبیت اشتغال توسط صندوق کار آفرینی امید این استان پرداخت شد.
هزاوه ای تصریح کرد: ۱۹۶ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال این منابع مالی در قالب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری و ۶۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی استان مرکزی برای ایجاد و تثبیت اشتغال در استان پرداخت شده است.
وی ادامه داد: ۷۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال از اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب ۶۹ طرح در بخش های مختلف کشاورزی، ۹۳ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال در قالب ۱۴۱ طرح در حوزه صنعت و ۲۹ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال در قالب ۳۰ طرح برای ایجاد و تثبیت اشتغال در حوزه فعالیت های خدماتی پرداخت شده است.
مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی یاد آور شد: چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال نیز از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید استان در قالب ۱۱ طرح در بخش های مختلف کشاورزی، ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در بخش های مختلف صنعت و ۲۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال برای ایجاد اشتغال در زمینه فعالیت های خدماتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
هزاوه ای گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال سال گذشته از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان مرکزی به این صندوق اختصاص یافت که بیش از ۱۰۰ درصد این منابع مالی به صورت تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام صندوق کارآفرینی امید اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ