آموزش نیروهای جدید الاستخدام دستگاه‌ها

مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران از ارائه اموزش اسناد توسعه‌ای برای مدیران و کارکنان استان تهران خبر داد.

محمدرضا همایی ابیانه در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آموزش های ارائه شده توسط مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری استان تهران در سال جاری گفت: ارائه اموزش اسناد توسعه‌ای استان تهران به کارکنان و مدیران سح استان در دستور کار قرار گرفته است. در این آموزش‌ها مدیران و کارمندان سطح استان با قوانین و سطوح اسناد توسعه‌ای، آمایش سرزمین، سند آسیب‌های اجتماعی و نظام بودجه ریزی استان تهران آشنا خواهند شد.

وی به آموزش‌های شرایط سخت اقتصادی به مدیران استان نیز اشاره کرد و افزود: ۱۰ دوره کاربردی و مسئله محور برای برخورد با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اداری برای مدیران و فرمانداران به جهت پاسخگویی به شهروندان ارائه خواهد شد.

وی افزود: قطعا آموزش مدیران از مهمترین بخش‌های تقویم آموزشی سال ۹۸ این مرکز است بر همین اساس ۱۰ دوره آموزشی با راهبری مرکز آموزش مدیریت دولتی برای مدیریت شرایط سخت اقتصادی در سال جاری برگزار خواهد شد. در حقیقت شرایط امروز کشور، تبعات اجتماعی دارد که مرکز آموزش با راهبری مرکز آموزش مدیریت دولتی، ۱۰ دوره کاربردی و مسئله محور برای برخورد با مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اداری برای مدیران و فرمانداران برای پاسخگویی بهتر به شهروندان ارائه خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آموزش نیروهای جدید الاستخدام اشاره کرد و افزود: در برنامه‌ریزی انجام شده کارمند جدید الاستخدام دستگاه دولتی در بدو ورود باید ۷۰ ساعت دوره آموزشی بگذراند. تاکنون نیز بیش از ۹۰ هزار نفر ساعت آموزش تقویمی و اختصاصی دستگاه ها و حدود ۲ میلیون نفر ساعت از سوی موسسات بخش خصوصی برگزار شده است.

 منبع : خبرگزاری ایسنا

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ