فضای مجازی فرصت ایجاد اشتغال متنوع را فراهم کرده است

۲ نظر
خبرگزاری فارس : استاندار اردبیل گفت: فضای مجازی فرصت اشتغال و کارآفرینی در رشته‌های مختلف را برای علاقه‌مندان فراهم کرده که باید از فرصت فراهم شده استفاده کرد. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش شامگاه شنبه در همایش اشتغال که با حضور معاون وزیر ارتباطات در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تنوع مشاغل در جامعه کارآفرینی در حوزه فضای مجازی با تنوع خاص روبه‌رو است به طوری که باید از بستر فراهم شده توسط دولت به عنوان شاهراه توانمندسازی این حوزه استفاده کرد. وی با یادآوری اینکه در استان اردبیل شرکت مخابرات بستر ورود به فضای مجازی را با فروش اینترنتی، محصولات مختلف را با تامین زیرساخت‌‌ها و پیشرفته‌ترین امکانات اعم از نسل سوم و چهارم اینترنت فراهم آورده است، افزود: جوانان ما به جای امیدوار بودن به استخدام‌های دولتی به راحتی می‌توانند از طریق فضای مجازی چندین برابر یک کارمند درآمد کسب کنند. استاندار اردبیل گفت: فضای مجازی فرصت اشتغال و کارآفرینی در رشته‌های مختلف را برای علاقه‌مندان فراهم کرده که باید از فرصت فراهم شده استفاده کرد. خدابخش اشتغال در بازار آی‌سی‌تی را یک فرصت استثنایی برای توانمندسازی اقتصادی جامعه توصیف کرد و یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۳۹ هزار میلیارد تومان در کشور در حوزه آی‌سی‌تی داد و ستد شده است که باید سهم استان اردبیل در این بازار افزایش پیدا کند. وی ورود افراد توانمند و اساتید برجسته دانشگاه را برای توسعه و ترویج اشتغال مولد در این حوزه ضروری خواند و تصریح کرد: باید مسوولان مراکز علمی و دانشگاهی سعی کنند تا بستر لازم را برای آگاه‌سازی نسل جوان به ویژه فارغ‌التحصلان دانشگاهی برای ورود به بازار کار جدید در حوزه آی‌سی‌تی فراهم کنند. استاندار اردبیل محدودیت جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی و به حداقل رسیدن این کار را فرصتی خوب برای ورود جوانان به این بازار متنوع و پردرآمد توصیف کرد و گفت: امیدواریم در بخش‌های مختلف زمینه و بستر این کار فراهم آید.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام استانداری اردبیل اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای فضای مجازی فرصت ایجاد اشتغال متنوع را فراهم کرده است

  • ا
    الهام
    ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۴
    استخدامی میخوام
    • پشتیبان سه
      ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۴۹
      با سلام کاربر عزیز برای اطلاع از آخرین آگهی های مربوط به رشته، تخصص و موقعیت شغلی در شهر و استان خود اینجا را کلیک کنید. با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ