شرکت ۳۵ هزار سیستان و بلوچستانی در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر

نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان با حضور ۳۵ هزار و ۳۱۲ نفر از داوطلبان برگزار می‌شود.

دکتر فرهاد شهرکی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ دی در شهرهای زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر، چابهار، نیکشهر و سراوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت و ۳۰ صبح روزهای پنجشنبه و جمعه آغاز می‌شود، گفت: از ساعت هفت صبح درهای ورودی حوزه های امتحانی باز می‌شود و نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون درها بسته خواهد شد.

نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمهیدات مناسبی در تمامی حوزه‌ها برای رعایت موارد بهداشتی در نظر گرفته شده است افزود: از داوطلبان درخواست می‌شود تا در ساعات اولیه به حوزه‌ها مراجعه و در هنگام ورود و خروج از حوزه‌ها از تجمع خودداری کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان باید علاوه‌بر کارت شرکت در آزمون کارت ملی یا شناسنامه عکس دار خود را نیز همراه داشته باشند.

دکتر شهرکی با تشکر از همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط با برگزاری آزمون افزود: با توجه به اینکه برای تهویه مناسب هوا در سالن‌های برگزاری آزمون پنجره‌ها باید باز باشد و تلاش‌هایی در جهت گرم نگه داشته سالن‌ها انجام شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ