شرکت ۲۵ هزار داوطلب آذربایجان غربی در هشتمین آزمون فراگیر

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۳ نفر در استان برای استخدام در نهادها و ادارات دولتی، روز جمعه هفته جاری، ۱۲ دی با هم رقابت خواهند کرد.

ناصر حضرتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره، هزار و ۶۸۰ نفر در ادارات و دستگاه های اجرایی استان استخدام می شوند.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجه این افراد در آموزش و پرورش استخدام می شوند که می تواند در بهبود وضعیت نیروهای این اداره کل بسیار موثر باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ادامه داد: علاوه بر آن، در آزمون روز جمعه این هفته، داوطلبان برای حضور در ۱۵ نهاد و سازمان دیگر استانی رقابت می کنند.

حضرتی گفت: استانداری، بهزیستی، دامپزشکی، حفاظت محیط زیست، ثبت اسناد و املاک، فرودگاه، جهاد کشاورزی، پزشکی قانونی، هواشناسی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، پست بانک، انتقال خون، استاندارد و سازمان قضایی نیروهای مسلح دیگر نهادهایی هستند که در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ استخدام می کنند.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در شهریورماه سال جاری انجام شد و تاریخ برگزاری آن نیز از روزهای ۶ و ۷ آذرماه به علت شیوع بیماری کووید ۱۹ به ۱۱ و ۱۲ دی ماه جاری تغییر یافت.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ