شرکت ۱۰۵۰ داوطلب کرمانی در هشتمین آزمون فراگیر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از برگزاری هشتمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه خبر داد.

دکتر "جعفر رودری" در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از روز دوشنبه ۸ دی ۹۹ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قابل دریافت می‌باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از برگزاری آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در ۱۰ شهرستان استان (کرمان، بافت، بم، ریگان، جیرفت، رفسنجان، رودبارجنوب، زرند، سیرجان و کهنوج) در روزهای پنج‌شنبه ۱۱ دی‌ماه‌ و جمعه ۱۲ دی‌ماه خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده که بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ ۲۹ آذرماه به صورت قطعی تایید شده لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۳ دی‌ماه لغایت پنجشنبه ۴ دری‌ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (بخش آزمون استخدامی متمرکز) فرم خود اظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

وی افزود: متقاضیانی که فرم مذکور را تکمیل کنند بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده (صرفاً در شهرهای محل آزمون) به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

رودری خاطر نشان کرد: در این آزمون برای ۱۰۵۰ سهمیه استخدامی (پس از طی کلیه مراحل قانونی) در ۱۹ دستگاه اجرایی استان به رقابت خواهند پرداخت.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ