شرکت بیش از ۱۷ هزار نفر داوطلب خراسان رضوی در هشتمین آزمون فراگیر

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش استان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در چهار شهر و ۹۳ حوزه برگزاری در سطح استان است.

قاسمعلی خدابنده با اشاره به برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری گفت: این آزمون به منظور استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نیروی انسانی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام ۵۶۲ هزار و ۶۷۶ متقاضی شرکت در آزمون استخدامی در سراسر کشور گفت: مسئولیت برگزاری و میزبانی این آزمون برای ۱۷ هزار و ۳۹۴ داوطلب در استان خراسان رضوی به اداره کل آموزش وپرورش استان سپرده شده است.

وی در ادامه افزود: چهار هزار و ۸۵۳ داوطلب در روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه و ۱۲ هزار و ۵۴۰ داوطلب در روز جمعه ۱۲ دی ماه، درآزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سطح استان شرکت خواهند کرد.

خدابنده با بیان اینکه آموزش و پرورش استان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در چهار شهر و ۹۳ حوزه برگزاری در سطح استان است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از روز دوشنبه هشتم دی ماه دریافت کنند. همچنین داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در بازه زمانی ۲۹ مهرماه تا دوم آبان ماه اعلام نکرده‌اند، می‌توانند در زمان دریافت کارت این اطلاعات را ویرایش نمایند.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرآیند برگزاری این آزمون گفت: دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون به حوزه‌های برگزاری ارسال شده است و ناظران وزارت بهداشت قبل، حین و پس از برگزاری آزمون بر رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، خدابنده با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ورودی‌های حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین چینش صندلی‌های داوطلبین با فاصله ۵/۱ متری انجام شده است، اظهار کرد: تلاش شده است به عنوان میزبان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، بهترین فضاهای فیزیکی، برای برگزاری آزمون اختصاص داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه سیستم‌های گرمایشی و تهویه هوای فضاهای برگزاری آزمون مورد بررسی قرار گرفته‌اند گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توسط عوامل اجرایی برگزاری این آزمون رعایت خواهد شد، همچنین بازرسی بدنی داوطلبین توسط راکت‌های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ