شرکت بیش از ۱۴ هزار نفر در هشتمین آزمون استخدامی فراگیر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: تمامی دانشگاه‌ها و ادارات ذیربط در برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی باید دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

افشین کریمی، امروز(۹ دی) در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی اظهار داشت: آمادگی کامل در استان برای برگزاری این آزمون وجود دارد و طی روزهای پنچشنبه و جمعه همین هفته بیش از ۱۴ هزار نفر داوطلب در استان در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آزمون تصریح کرد: تمامی دستگاه های ذیربط در برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی باید دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ضرورت دارد که تمامی این موارد به صورت ویژه پیگیری شود.

وی گفت: ضرورت دارد بزودی جلسه ای با حضور مدیران ذیربط و همچنین مسئولین دانشگاه ها با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور رعایت هر چه بهتر و دقیق تر پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

کریمی ادامه داد: حتماً باید برنامه های مشخص برای کنترل ورود و خروج داوطلبین و جلوگیری از هرگونه تجمع که مغایر با پروتکل های بهداشتی است، تدوین و اجرایی شود تا داوطلبین با فاصله و رعایت نکات بهداشتی به محل های آزمون مراجعه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه های ذیربط باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون با توجه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی بکار گیرند.

منبع : خبرگزاری ایسنا

برای مشاهده صفحه استخدام فراگیر اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ