سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت

۱۶۱۴۰۸ نظر

سوالات مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت

در این صفحه تجربیات کاربران شرکت کننده در جلسه مصاحبه استخدام بانک تجارت که در آخرین آزمون برگزار شده یا ادوار گذشته شرکت کرده‌اند، از زبان خودشان منتشر شده است و می‌تواند به عنوان نمونه سوالات مصاحبه بانک تجارت بسیار ارزشمند باشند.

 

 

برای مصاحبه بانک تجارت چه کتاب‌هایی بخوانم

دو منبع بسیار مفید و ارزشمند از بسته‌های آموزشی «ای-استخدام» درباره سوالات پر تکرار جلسه مصاحبه و گزینش برای استفاده در جلسه مصاحبه استخدام بانک تجارت بسیار مناسب هستند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این بسته‌ها، توضیح کامل و دقیق فرایند مصاحبه تخصصی و گزینش عقیدتی و همچنین همه ریزه‌کاری‌های حضور در جلسه مصاحبه است. همچنین با توضیحات بسیار دقیق و نکات فنی مربوط به مباحث احکام و شیوه پاسخ به سوالات آن دیگر دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت.


صفحات مصاحبه آزمون استخدامی بانک تجارت
در این قسمت تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روان‌شناسی، سوالات روان‌شناختی، مراحل معاینات پزشکی و سوالات ارسالی کاربران تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه می‌شود. کاربران عزیز توجه نمایید به دلیل طولانی نشدن تجربیات در یک صفحه و اینکه صفحه مورد نظر به راحتی قابل مطالعه باشد این تجربیات در چندین صفحه آورده شده است. لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی بانک تجارت شرکت کرده‌اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.

نمونه کارنامه قبولی آزمون استخدامی بانک تجارت

مشاهده نمونه کارنامه‌های افراد شرکت کننده در آزمون استخدام بانک تجارت و مقایسه آن‌ها با یکدیگر اطلاعات جامعی درباره میزان تاثیر هر یک از دروس بر نمره کتبی و عملکرد نهایی در اختیار افراد قرار می‌دهد. از جمله اینکه می‌توان متوجه شد پذیرفته‌شدگان بر روی کدام دروس عمومی یا تخصصی بیشتر تمرکز می‌کنند. از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بانک تجارت فارغ از هر نتیجه‌ای که کسب کرده‌اند درخواست می‌کنیم برای کمک به کسانی که می‌خواهند در سال‌های آینده در این آزمون شرکت کنند کارنامه خود را از طریق راه‌های ارتباطی ارسال کنند تا این تجربه بسیار مفید را با دیگران به اشتراک بگذاریم و ما و شما به سهم خودمان به قبولی آیندگان در سازمان‌های دولتی کمک کرده باشیم.

منابع مطالعاتی برای مصاحبه
در این بخش تمام منابع مطالعاتی برای مصاحبه آزمونهای استخدامی شامل مصاحبه عقیدتی و سیاسی، روانشناختی، تخصصی و ... گردآوری شده است. شما میتوانید با مراجعه به هر لینک مورد نظر مطالب موجود را مطالعه نمایید.


برای مشاهده تجربیات سایر سازمانها و بانکها اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶۱٬۴۰۸ نظر برای استخدام بانک تجارت (اعلام نتایج)

  • ع
    علی احمدی
    ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶
    رنگ کت و شلوار باید چی باشه
    سرمه ایی درسته
    • ع
      علی احمدی
      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
      یونس داداش برای طب کار چند روز بعد شروع کار رفتی
      • P
        Parsa
        ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴
        سلام من نزدیک دو ماه هست کارورزی میکنم معاون شعبمون با 25 سال سابقه خودشو زودتر از موعد بازنشسته کرد یکی از همکارا با 22 سال سابقه زودتر از موعد خودشو بازنشسته کرد متاسفانه این بیمه تامین اجتماعی برای ما بانک ها دردسر درست کرده بعد از بانک بازنشستگی حقوق پایین میاد باید قبل از بازنشستگی بارتو ببندی وگرنه به هیجا نمیرسی تو بانک معاون شعبه جدید ما دست به سیاه و سفید نمیزنه همه کارارو انداخته گردن تحویلدارا متاسفانه مرخصی ها پایین و به سختی مرخصی میدن رئیس شعبه هم از اونور در حال گیر دادن به تحویلدارا چرا اینطوری چرا شلوغه فشار و استرس در محیط کار بالاست مرخصی پایین کار زیاد و همکارای که میخان از زیر کار دربرن متاسفانه همه اینا هست
        • D
          Daliryan
          ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴
          سلام. کسی هست که تو هفته پیش رفته باشه مصاحبه و بهش زنگ زده باشن که قبولی؟
          • ه
            هادی نژاد
            ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
            امروز اومدم این صفحه رو دیدم یه یاد سال 1400 که آزمون داشتم دوستان دوره ما هیچکدوم نیستن اعظم اقتصاد نازنین خانوم...
            دوستانی که میخوان وارد بانک بشن قبلش کاملا تحقیق کنن من قبولی 1400 هستم مرخصی پارسال فقط هفت روز استفاده کردم امسالم فقط یک روز فقط استفاده کردم. سخت میشه مرخصی گرفت ن ک ندن ولی انقد کار زیاده کسی هم قبول نمیکنه کار تو رو انجام بده اکثر شعبات تک تحویلدارن وقتی میگیری پیش همکارا معذب میشی رییس ب سختی قبول میکنه مگر واقعا مشکل داشته باشی یا مریض باشی.
            منم شرایطم خاصه زیر شش سال داره فرزندم و واقعا اذیت میشم..
            اگه میتونید جای دیگه برید نصیحت خواهرانه من اینه که برید جای دیگه مخصوصا اگه خانوم هستید هم مرخصی راحت تر میگیرید و هر روز نهایتا دو خونه اید
            چون بعد از ورود به بانک نمیتونید برای آزمون های دیگه درس بخونید یا سراغ کار دیگه ای برید و به ناچار همینجا موندگار میشید
            تو بانک تا ساعت پنج و شش موندن ی امر عادیه و تو بلند مدت آسیب روحی و جسمی میزنه
            الان هم که پنج شنبه هارو تعطیل کردن و متاسفانه شامل ما بانکیا نشد
            حقوق هم اصلا متناسب با فشار و حجم کاری که انجام میدیم نیست
            انشالله موفق باشید و بدرخشید
            • ع
              علی احمدی
              ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷
              ببخشید حقوق تون الان چقدره
            • ش
              شیوا
              ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۱۳
              بانک تجارت ارشد هم برمیداره؟
              • T
                Tommy
                ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
                درخواست تاییدیه تحصیلی توی سامانه سجاد یک هفته هست ک زده در حال بررسی دانشگاه منتخب - رئیس دانشگاه به دانشگاه زنگ زدم میگه ما تایید کردیم باید تهران تایید کنه کسی میدونه من از دست این کارمندایی ک فقط میخان حقوق بگیرن و کار نمیکنن باید چیکار کنم؟ چجوری پیگیری کنم ک تایید بشه جزو مدارک استخدامی هست و اینا عین خیالشون نیست فقط حقوق میخان سر ماه کسی این مشکل رو داره ؟

                لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                ثبت پاسخ