سوالات مصاحبه آزمون استخدامی وزارت امور خارجه
این صفحه بنا به درخواست کاربران برای مجتمع کردن دیدگاههای کاربران عزیز در مورد آزمونهای استخدامی طراحی شده است. به همین منظور تمام تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه، سوالات روانشناسی، سوالات روانشناختی، مراحل معاینات پزشکی، سوالات ارسالی کاربران و سایر تجربیات در همین صفحه تعبیه شده است. به مرور نیز به تعداد این صفحات اضافه میشود.
لطفا دوستان عزیزی که در آزمون استخدامی وزارت امور خارجه شرکت کرده اند تجربیات خود را اینجا برای استفاده عموم کاربران ذکر کنند.
تجربیات داوطلبان از مصاحبه و گزینش
در این بخش تجربیات داوطلبان و سوالات مصاحبه استخدام وزارت امور خارجه به تفکیک سال، قابل مشاهده و بررسی می باشد.
| خلاصه تجربیات کاربران |
|---|
(این قسمت براساس تمامی تجربیات و توسط هوش مصنوعی تولید شده است) |
- تجربیات کاربر «عنایت»:
دوستان سلام
من امروز رفتم مصاحبه و واقعا شگفت زده شدم
حدود ۲۰ نفر مصاحبه گر نشسته بودن و سوالات پشت سر هم و در زمینه های مختلف تاریخی، اجتماعی، سیاسی، علمی، زبان، شخصیتی، روانشناسی، عقیدتی و ....
سوالات بسیار سخت بودن
کلا استرس زا و نابود کننده بود از نظر من
من که گوشه رینگ بودم و فقط ...
من که کلا نا امید شدم و برای آرامش خودم سعی میکنم دیگه بیخیال بشم تا کمتر بهم فشار بیاد
واقعا تو این چند ماه فشار زیادی رو تحمل کردم و اصلا دیگه نمیخوام ادامه داشته باشه تا نتایج اعلام بشه
فکر میکنم حدود ۶ نفر رو دیدم ک امروز بعد از ظهر مصاحبه شدن
از کم و کیف سوالات جزئیات نمیتونم بگم چون بنظرم حق الناس گردنم میاد
یه جور رانت اطلاعاتی میشه که در اختیار کسانی که اول رفتن مصاحبه نبوده حتی این صفحه کنترل میشه توسط مصاحبه گر ها و نتایج خوبی به دنبال نداره این کار
به هر حال اونقدر سخت هست ک هر چی هم بگم فرقی نمیکنه
فقط با بی خیالی سپری کنید ک کمتر اذیت بشید
نتایج رو هم پرسیدم گفتن تا ۳ ۴ ماه دیگه نتایج نهایی میاد و ادامه مراحل و اگر همه چی اوکی باشه سال بعد این موقع تمومه
حلال کنید
- تجربیات کاربر «دکتر»:
سلام من امروز رفتم مصاحبه رو اولا که خیلی تو در تو و دالون مانند بود و اینکه خیلی سری و امنیتی
فضای سنگینی بر اتاق جلسه حاکم بود و از همه چیز سوال کردن ؛ زبان ، عقاید ، سوابق ، تخصصی ، نقد حاکمیت و … خلاصه آماده وارد جلسه بشین حتما و یک مصاحبه فرمالیته ندونید
انشاءالله هر چی خیر هست برای هممون پیش بیاد
تماس هم گفتن با ۶۰ درصد گرفته میشه و تا اردیبهشت هم مصاحبه ها طول میکشه پس حالا حالا ها کار مونده
مخلصیم
- تجربیات کاربر «m»
با سلام. مصاحبه عقیدتی سیاسی من اواسط اسفند بود و روز گذشته تماس گرفتن و مدارک بردم. دقیقا سه تا نامه ای که دوستان دیگه گفتن رو بهم دادن و قرار شد کاراشو بکنم و تحویل بدم.
افراد دو گروه شدن. گروه اول کاراشون داره انجام میشه و شروع به کار در خوش بینانه ترین حالت میفته اواسط تیر ماه
گروه اول برای شروع به کار منتظر گروه دوم نمیمونن و وقتی کاراشون انجام شد مشغول میشن
گروه دوم درگیر گزینش هستن و هنوز کاراشون تمام نشده
اکثر افراد رسته اداری هستن و بعضی از دوستان علوم سیاسی و حقوقی شاید رسته سیاسی بهشون تعلق گرفته باشه
- تجربیات کاربر «m»
با سلام. هفته آینده مصاحبه ها تمام میشه. دوستان اگه حتی باهاشون تماس نگرفتن ممکنه هرروزی زنگ بزنن و بگن فردا بیاید برای مصاحبه. آمادگی کامل داشته باشید چون به من زنگ زدن و گفتن همین الان بیا. سوالات مصاحبه من هم از این قرار بود:
ابتدا معرفی خود و خانواده
آیا در نماز جمعه، انتخابات، نماز جماعت، اعتکاف، شب های احیا شرکت میکنی؟ چند وقت یه بار؟
یا ولی العافیه و قد قامت صلاه کجای نماز خونده میشه؟
سلام نماز و یکی از سوره هایی که حفظی بخون.
نماز مسافر کی شکسته میشه؟
مسح و تیمم رو انجام بده (عملی)
دو تیکه دعا خوند و گفت مال کدوم دعاهاست؟
موسیقی چی گوش میدی و شبکه های اجتماعی در چه حد فعالیت داری؟
آخرین سخنرانی آقا در مورد چی بود؟
کفاره روزه چیه؟
سجده سهو چه مواردیه و به چه شکل خونده میشه؟
عبارت مستحب سلام نماز کدوم؟
روزه و نمازهای یومیه رو ایا کامل به جای میاری؟
و یکی دو تا سوال که جاش نیست و زیاد هم متواتر نبود. در کل احکام رو بخونید.
همچنین می توانید برای مشاهده سوالات مصاحبه و تجربیات استخدام کلیه وزارتخانه ها بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
تجربیات مصاحبه استخدام وزارتخانه ها