جزوه کامپیوتر و ICDL ویژه آزمون های استخدامی

جزوه کامپیوتر و ICDL ویژه آزمون های استخدامی

مبحث کامپیوتر و ICDL همواره در تمام آزمونها مورد سوال واقع میشود به همین دلیل جز مباحثی میباشد که کاربران به دنبال درسنامه و اصل سوالات آزمونها میباشند. شما میتوانید با دانلود کتاب جامع آزمونهای استخدامی که شامل هفت درس عمومی که فصل سوم این کتاب مربوط به درسنامه کامپیوتر و ICDL به همراه بیش از ۳۵۰ سوال آزمونهای استخدامی با پاسخنامه تشریحی میباشد. شما با مطالعه و تسلط به درسنامه و سوالات طبق اعلام کاربران شرکت کننده در آزمون درصد بالای ۸۰ کسب نمایید.

این کتاب برای چه آزمونهایی مفید میباشد؟

این کتاب به دلیل شامل بودن درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش و سایر مجریان آزمونها، برای تمام آزمونهای استخدامی مانند آموزش و پرورش، آزمونهای فراگیر، تامین اجتماعی، وزارت نیرو، قوه قضاییه، سازمان امور مالیاتی،وزارت بهداشت، دانشگاههای علوم پزشکی و آزمون استخدامی بانکها و ... مفید میباشد و شما را بی نیاز از مطالعه سایر منابع و کتابها مینماید.

 

برای مطالعه کامل محتویات کتاب و دانلود اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای جزوه کامپیوتر و ICDL ویژه آزمون های استخدامی

  • ح
    حسابداری
    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۹:۳۰
    سلام ادمین جان
    من یه جزوه ای سی دی ال میخوام که کاملا به روز باشه و ویندوز 10 و جدیدترین نسخه ی آفیس را پوشش داده باشه...آیا شما دارید؟
    • پشتیبان سه
      ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۶
      با سلام
      کاربر گرامی برای مشاهده صفحه جزوات و سوالات ارسالی کاربران اینجا کلیک کنید
      با تشکر

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ