توضیحات روابط عمومی راه‌آهن درباره استخدامی پروژه قابلیت سازی

۱ نظر
خبر آنلاین : مدیر کل روابط عمومی راه آهن با تشریح اهداف پیش روی مرحله دوم اجرای پروژه قابلیت سازی راه آهن اعلام کرد : شرکت راه آهن در نظر دارد که با جذب نیروی کیفی آینده بدنه مدیریت سازمان را قوی تر کند و در این مرحله از میان بیش از ۳۵ هزار شرکت کننده در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر برای شرکت راه آهن جذب می شوند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایرانب  صادق سکری گفت: در حال حاضر مرحله دوم پروژه قابلیت سازی راه آهن در حال اجراست که مقرر است از میان بیش از ۳۵ هزار شرکت کننده در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر برای شرکت راه آهن جذب شوند. وی افزود: این پروژه سال گذشته هم انجام شد که از بین ۱۳ هزار نفر، ۱۰۰ نفر جذب شدند و در این مرحله، که مرحله دوم پروژه قابلیت سازیست قرار است بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر را جذب کند. سکری گفت: شرکت راه آهن در نظر دارد که با جذب نیروی کیفی آینده بدنه مدیریت سازمان را قوی تر کند و به همین منظور لازم بود که چنین سرمایه گذاری انجام شود و در همین راستا سعی کردیم مراحل آزمون را به نحوی برگزار کنیم که واقعا نیروهای کیفی و نخبه و با ارزش بالا جذب شوند. این مسئول روابط عمومی در مورد ادعای برخی شرکت کنندگان در دوره که نحوه برخورد استاد را مناسب نمی دانستند گفت: فردی که برای این کار انتخاب شده، استاد دانشگاه در داخل و خارج از کشور، به نام و مشهور است که شیوه خود را برای تدریس دارد اما چیزی که به آن بشود گفت تحقیر یا توهین در اعمال ایشان مشاهده نشده است. سکری با اشاره به سخت و طولانی بودن آزمون گفت: تنها کسانی می توانستند از این مراحل عبور کنند که قابلیت های خاصی داشته و بتوانند پروسه های مختلف را بگذرانند. ضمن اینکه موارد آزمون این افراد فقط روانشناسی نبوده و افراد از نظر علمی، فنی، هم اجرایی و عملیاتی مورد آزمون قرار می گیرند. مدیر روابط عمومی شرکت راه آهن در مورد انتقادات به دوره هم گفت: معمولا این ادعاها از سوی کسانی مطرح می شود که در مراحل پذیرش ناکام مانده اند و نتوانستند از مراحل سخت و زمان بر ما که به دنبال انتخاب نیروی کیفی است بگذرند.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای توضیحات روابط عمومی راه‌آهن درباره استخدامی پروژه قابلیت سازی

  • ع
    علیرضا
    ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۸
    من یکی از شرکت کنندگان در این طرح بودم و به جرات میتوانم بگویم بهترین روش در گزینش اعمال گردید و هیچ برخورد بدی که نشد، حتی فرای انتظار من با همه به خوبی برخورد شد. واقعا برای راه آهن آرزوی نتیجه‌گیری رضایت بخش را در چشم انداز خود، از بابت این هزینه و صرف وقت دارم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ