ای استخدام: افزایش نیروی انسانی معاونت عملیات ناجا در دستور کار

۱ نظر

افزایش نیروی انسانی معاونت عملیات ناجا در دستور کار

خبرگزاری پانا : به گزارش خبرگزاری پانا، سردار بتولی در گردهمایی تخصصی معاونان عملیات فرماندهی انتظامی استان ها، رده های حوزه مرکزی و فرماندهان مستقل ضمن خیرمقدم به سردار "حسین اشتری" در جمع معاونان عملیات استان ها، به گزارش دهی در خصوص فعالیت این معاونت پرداخت. وی با اشاره به اینکه معاونت عملیات زمان زیادی نیست که شکل گرفته و تقریبا عمر محدودی دارد، افزود: براساس تدابیر، یک سری اهداف و نیازسنجی هایی در این معاونت تعریف و تبیین شد. معاون عملیات ناجا ادامه داد: ناجا در طول سال های اخیر اقدامات موثری انجام داده است.تغییر رویکرد"تهدید محوری" به رویکرد "اجتماعی" یکی از اقدامات مثبت و مطلوب نیروی انتظامی بوده که با توجه به شرایط موجود بسیار کارآمد است. وی بیان کرد: تجویز روش های سنتی در آینده جوابگوی پیشگیری و برخورد با معضلات و ناهنجاری های اجتماعی نیست و اتخاذ تدابیر به روز و کار آمد لازم است. این مقام انتظامی اضافه کرد: با توجه به تغییرات اجتماعی، تنوع و تعدد جرایم ، پیچیدگی و بهره گیری از نرم افزارها، سخت افزارها و مغزافزارهای نوین در مواجهه با برخی از آسیب ها، دچار چالش هایی هستیم و راهکار فائق آمدن بر مشکلات، اتخاذ رویکردها و روش ها متناسب با تغییرات اجتماعی است. سردار بتولی خاطر نشان کرد: تحلیل شرایط محیطی، سیاسی، جغرافیایی، فرهنگی، اجتماعی و ... موثر بر ماموریت های ناجا، رصد تغییرات اجتماعی و پیشنهاد راهکار براساس نیازسنجی، شناخت دقیق قانون بخشی از رسالت این معاونت است. وی ادامه داد: هماهنگی و توسعه تاکتیکی با رده های امنیتی کشور و همچنین آموزش و ارتقاء توان رزم عملیاتی نیز در حوزه کاری این معاونت است. معاونت عملیات حدفاصل پلیس های تخصصی و رده های پشتیبانی محسوب می شود. معاون عملیات ناجا در ادامه با بیان اینکه ایجاد "رسته عملیات" پیشنهاد می شود، افزود: قطعا شکل گیری رسته عملیات در این معاونت به "انسجام بخشی" منتج خواهد شد. وی با بیان اینکه "جوان سازی " این رده نیز باید در دستور کار قرار بگیرد، مطرح کرد: در راستای ارتقاء این معاونت استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان به ویژه بخشی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند مثل "فوریت ۱۱۰" در دستور کار قرار دارد. این مقام ارشد انتظامی "افزایش تعداد نیروهای انسانی این معاونت" را نیز خواستار شد و افزود: فعالیت های این معاونت به طور مستقیم به ماموریت های همه رده های ستادی و تخصصی مرتبط می شود و در این حوزه نیز نیازمند تعامل و هماهنگی "بین بخشی" هستیم. وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در تقویت دانش و مهارت کارکنان مطرح کرد: برگزاری دوره های آموزشی مستمر برای کارکنان این معاونت در دستور کار است. سردار بتولی شناسایی نیروهای کارآمد، شایسته سالاری ، ارتقاء مهارت های علمی و آموزشی را از برنامه های مهم این معاونت بر شمرد و گفت: وظیفه خود می دانیم این مسئولیت سنگین الهی و سازمانی را به نحو احسن انجام دهیم.

برای مشاهده صفحه اخبار استخدام نیروی انتظامی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ای استخدام: افزایش نیروی انسانی معاونت عملیات ناجا در دستور کار

  • ز
    زهرا جهانی
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۲
    با سلام خسته نباشی وبااین که من تهران اومدم سهمیه براشهرم گرفتم مقطع تحصیلی کارشناسی حقوق اداری دارم ولی هنوز برای استخدام من کاری نمی کنن خرم آباد با کمبود پلیس زن مواجه واقدامی نمی کنن حال ازشمابزرگوار تقاضادارم بررسی کنید تاعمری دعاگوشما باشم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ