اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان

۱۶۱۲ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خوزستان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان خوزستان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

فهرست مطالب صفحه
برای مشاهده مطالب روی لینک‌های زیر کلیک کنید

 

 

خبر ۳۰ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه مهم و فوری هسته گزینش آموزش و پرورش

ساز و کار رسیدگی به اعتراض به نتیجه گزینش داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در این اطلاعیه آمده است:

 بسمه تعالی

 ضمن عرض تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به اطلاع داوطلبین آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳

که در کارنامه نهایی آنها کد ۱۹ قید گردیده می رساند که طی روزهای یکشنبه و چهارشنبه هفته جاری و با هماهنگی قبلی و ارتباط تلفنی همکاران هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان فرآیند رسیدگی به اعتراضات افراد مذکور انجام خواهد شد.

 

مقتضی است این دسته از عزیزان ضمن اطلاع و در دسترس بودن جهت ارتباط تلفنی همکاران هسته ؛ از مراجعه بدون هماهنگی قبلی به هسته گزینش خودداری نموده و منتظر تماس تلفنی باشند .

 

تنها شماره برقراری ارتباط شماره ۰۶۱۳۳۳۶۰۲۲۴ خواهد بود و

در صورت داشتن سوال و ابهامی با همین شماره واحد پاسخگویی هسته تماس حاصل فرمایید.

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خوزستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ تیر ۱۴۰۳- اطلاعیه ساز و کار و زمانبندی فرآیند تحویل و بررسی مدارک داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی کیفیت بخشی در استان خوزستان

ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون کیفیت بخشی استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سهمیه استان خوزستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می­رساند با مراجعه به درگاه My.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرآیند تکمیل اطلاعات و نمون برگ های مورد درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز و پرداخت وجه، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام و از زمان و مکان تشکیل پرونده حضوری و سایر مراحل در موعد مقرر اطلاع حاصل نمائید.

مهم:

*داوطلبان گرامی جهت اطلاع، تسهیل و تسریع در اطلاع رسانی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی مدارک آزمون استخدامی کیفیت بخشی خوزستان به کانال (ایتا) به آدرس https://eitaa.com/estekhdamkhz مراجعه نمایند. سایر اطلاع رسانی ها از طریق کانال ایتا اعلام می گردد.

*داوطلب می بایست با مراجعه به درگاه https://My.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون برگ­ ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

* عواقب ناشی از عدم مراجعه حضوری و تکمیل و یا ارسال ناقص فرم و همچنین عدم بارگذاری و ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود. (داوطلب جهت اطلاع از زمان و مکان تشکیل پرونده و سایر مراحل و اطلاع رسانی­ها، روزانه به طور مرتب به سامانه کارا و سایت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان https://khouz.medu.gov.ir/

مراجعه نماید)

* داوطلب بعد از بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه مذکور بایستی بصورت حضوری (براساس روز نوبت دهی در سامانه کارا) اصل و یک سری کپی از مدارک و مستندات را جهت صحت سنجی در روز تشکیل پرونده و معاینات پزشکی به شرح ذیل همراه خود داشته باشد:

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خوزستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۹ خرداد ۱۴۰۳- اطلاعیه ویژه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی در استان خوزستان سال ۱۴۰۳ + فرم های پیوستی

ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سهمیه استان خوزستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می­رساند با مراجعه به درگاه My.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرآیند تکمیل اطلاعات و نمون برگ های مورد درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز و پرداخت وجه، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام و از زمان و مکان تشکیل پرونده حضوری و سایر مراحل در موعد مقرر اطلاع حاصل نمائید.

مهم:

*داوطلبان گرامی جهت اطلاع، تسهیل و تسریع در اطلاع رسانی فرآیند تشکیل پرونده و بررسی مدارک آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی خوزستان به کانال (ایتا) به آدرس https://eitaa.com/estekhdamkhz مراجعه نمایند. سایر اطلاع رسانی ها از طریق کانال ایتا اعلام می گردد.

*داوطلب می بایست از روز سه شنبه ۳/۲۹ /۱۴۰۳ حداکثر تا تاریخ ۴/۲ /۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه My.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون برگ­ ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

* عواقب ناشی از عدم مراجعه حضوری و تکمیل و یا ارسال ناقص فرم و همچنین عدم بارگذاری و ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود. (داوطلب جهت اطلاع از زمان و مکان تشکیل پرونده و سایر مراحل و اطلاع رسانی­ها، روزانه به طور مرتب به سامانه کارا و سایت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان khouz.medu.gov.ir مراجعه نماید)

  • داوطلب بعد از بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه مذکور بایستی بصورت حضوری (براساس روز نوبت دهی در سامانه کارا) اصل و یک سری کپی از مدارک و مستندات را جهت صحت سنجی در روز تشکیل پرونده و معاینات پزشکی به شرح ذیل همراه خود داشته باشد:

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خوزستان اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳-آغاز مرحله گزینش عمومی داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در استان خوزستان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ عبدالله حبیبی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در گفتگو با روابط عمومی و ضمن تایید این خبر بیان کرد: مرحله گزینش عمومی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری-استثنایی استان خوزستان از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه و بر اساس اولویت بندی حروف الفبا آغاز شده است و داوطلبان پس از این مرحله می بایست برای مرحله بررسی مدارک و همچنین شرکت در مصاحبه ارزیابی فرآیند تکمیلی اقدام کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مرحله گزینش عمومی در جذب نیروی انسانی توانمند و اثربخش در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان؛ توضیح داد: گزینش اصلح می بایست به اولویت اصلی گزینشگران مبدل شود و بر این اساس از همه شاخصه های انتخاب اصلح استفاده کنند تا بهترین ها برای این حرفه مقدس انتخاب شوند.

 

حبیبی در پایان گفت: در این مرحله بیش از ۲ هزار داوطلب به صورت چندبرابر ظرفیت به مرحله گزینش عمومی معرفی شده اند و همکاران ما در هسته گزینش با استفاده از ظرفیت های موجود به شکل مناسب و بر اساس شیوه نامه های تخصصی گزینش این داوطلبان را صورت می دهند.

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ -اطلاعیه هسته گزینش آموزش و پرورش استان خوزستان


زمانبندی مراجعه داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری-استثنایی آموزش و پرورش خوزستان به مرحله گزینش اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ در اطلاعیه گزینش آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 قابل توجه داوطلبان معرفی شده به مرحله چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری استثنایی آموزش و پرورش خوزستان

 به اطلاع این دسته از داوطلبان می رساند که با مطالعه این اطلاعیه و بر اساس جدول زمان‌بندی مراجعات به آدرس های اعلام شده در این اطلاعیه جهت انجام فرآیند گزینش مراجعه کنند.

 زمان و تاریخ شروع مصاحبه ی گزینش برادران و خواهران از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ می باشد که داوطلبان می بایست طبق جدول زمان بندی و بر اساس اولین حرف الفبای نام خانوادگی در محل تعیین شده و در ساعت مقرر حضور پیدا کنند.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خوزستان اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳- ساز و کار فرآیند بررسی مدارک و مستندات پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری (عادی - استثنایی) در استان خوزستان سال ۱۴۰۳

ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون آموزگار ابتدایی (عادی – استثنایی) استخدام پیمانی سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ سهمیه استان خوزستان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند با مراجعه به درگاه My.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرآیند تکمیل اطلاعات و نمون برگ های مورد درخواست و بارگذاری مدارک و مستندات مورد نیاز با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام و از زمان و مکان تشکیل پرونده در موعد مقرر اطلاع حاصل نمائید.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خوزستان اینجا کلیک نمایید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱٬۶۱۲ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش خوزستان

  • ب
    بهار
    ۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
    سلام من برا گزینش دبیری متوجه نشدم کی گزینش رو انجام بدیم ؟
    • ا
      الهه
      ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱
      سلام وقت بخیر
      من پذیرفته شده هنرآموزی و دبیری هستم. مدارکم رو در روز موعود تحویل دادم و طبق برنامه ایی که گزینش با توجه به حروف الفبا بود روز گزینشم 12 تیرماه ساعت 7 صبح شد، و روز مصاحبه تخصصی هم در همون روز 12 تیرماه ساعت 6:30 افتاد، با توجه به طولانی شدن پروسه مصاحبه تخصصی به گزینش نرسیدم و وقتی رفتم مراجعه کردم متاسفانه ازم گزینش نگرفتن. ولی گفتن تا چندروز آینده پیام میدیم که یک روزی رو برای گزینش بیایین. ولی هنوز خبری نشده، با توجه به اینکه در اوایل مرداد قرار هست نتایج اعلام بشه، در بلاتکلیفی هستم. و هنوز به ما اعلام نکردن. و ممکنه هست مشمول کد 19 بشیم. اگر کسی در این رابطه اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه. ممنونم.
      • ک
        کامی
        ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
        سلام
        دوستان میگم برای شما داخل کارا فعال شد
        پرورشی
        • م
          میثم زینی وند
          ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵
          منم دقیقا همین مشکل رو دارم
          • م
            مهران ظفری نژاد
            ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۱۶
            سلام هنر اموز زراعی شادگان قبول شدم ولی هنوز گزینش نرفتم 21 تحویل مدارک برام زده
            دوستان گفتند گزینش تمام شده تکلیف ما که بهمون خبر ندادند چه میشه حذف میشیم
            • م
              میثم زینی وند
              ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
              منم دقیقا همین مشکل رو دارم.نه تماس گرفتن نه پیامک
              • ب
                بابک
                ۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۰۴:۵۰
                منم شوشتر هستم همین مشکلو دارم کسی اگه میدونه جواب بده
                • ا
                  الهه
                  ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶
                  سلام وقت بخیر
                  من پذیرفته شده هنرآموزی و دبیری هستم. مدارکم رو در روز موعود تحویل دادم و طبق برنامه ایی که گزینش با توجه به حروف الفبا بود روز گزینشم 12 تیرماه ساعت 7 صبح شد، و روز مصاحبه تخصصی هم در همون روز 12 تیرماه ساعت 6:30 افتاد، با توجه به طولانی شدن پروسه مصاحبه تخصصی به گزینش نرسیدم و وقتی رفتم مراجعه کردم متاسفانه ازم گزینش نگرفتن. ولی گفتن تا چندروز آینده پیام میدیم که یک روزی رو برای گزینش بیایین. ولی هنوز خبری نشده، با توجه به اینکه در اوایل مرداد قرار هست نتایج اعلام بشه، در بلاتکلیفی هستم. و هنوز به ما اعلام نکردن. و ممکنه هست مشمول کد 19 بشیم. اگر کسی در این رابطه اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه. ممنونم.
                • م
                  مهران ظفری نژاد
                  ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۱۳
                  من هنر اموز شادگان قبول شدم هنوز گزینش نرفتم تحویل مدارکم 21 زده
                  ولی دوستان میگویند گزینش تمام شده تکلیف ما که بهم خبر ندادند چه میشه حذف میشیم
                  • ک
                    کامی
                    ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۶
                    نه برو اموزش پرورش استان گزینش سراغ بگیر
                  • س
                    ساره
                    ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
                    شما گزینش عمومی دبیری رو از کجا مطلع شدید؟ چرا به همه اطلاع ندادن؟ پس تکلیف ما که بهمون خبر ندادن چیه؟ چرا داخل گروه ایتا نزدن؟
                    • م
                      مینا
                      ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲
                      سلام دوستان گزینش یا تحویل مدارک کیفیت بخشی کسی رفته؟ شروع شده اهواز؟
                      • ک
                        کامی ،پرورشی
                        ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۲۵
                        سلام
                        من که نرفتم هنوز پیام ندادن
                        • م
                          مهران ظفری نژاد
                          ۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۲۰
                          سلام من هنوز نرفتم‌ برای هنر اموز که زنگ نزدن شاید برای پرورشی زنگ بزنن
                        • ع
                          علی
                          ۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۱
                          سلام
                          نوبت اول مصاحبه عمومی گزینش هنر آموزی رو انجام دادم ولی هنوز تو سامانه کارا نوبت دهی من مشخص نشده برای تحویل مدارک آیا ممکن هست کسی رو تو مصاحبه گزینش عمومی رد کن و تو مراحل بعدی دعوت نکنن
                          • e
                            esmaeil
                            ۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹
                            سلام
                            شما چطور متوجه شدین کدوم روز گزینش دارین؟ بهتون پیامک دادن؟؟؟
                            من هنرآموزم و گزینش نرفتم هنوز
                            • م
                              مرجان
                              ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۲
                              خب برید کانال شاد یا ایتا اداره کل خوزستان
                          • ح
                            حسین حسین
                            ۴ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۴۲
                            سلام
                            گزینش دبیری خوزستان شروع شده؟
                            • م
                              مرجان
                              ۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
                              سلام بله از یکشنبه
                              • س
                                سارا
                                ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
                                تا چندم ادامه داره؟
                                • H
                                  Hod hod
                                  ۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
                                  سلام، تحویل مدارک انجام شد؟ یا بعد از گزینش هست؟
                                  • ل
                                    لیلا
                                    ۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴
                                    دوستان دبیری خوزستان تجربه هاتونو به اشتراک بگذارید ممنون میشم به همه کمک میکنید،خداخیرتان بدهد
                                    • ل
                                      لیلا
                                      ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۰
                                      سلام برای شما بعداز گزینش،نوبت فعال شدتوکارا؟آخه من قبل ازگزینش تواداره ی شهرخودمون ازمامدارک بردندوالان نمی دونم نوبتی که تو کارا دادن واسه ارزیابیه یا تحویل مدارک
                                      • م
                                        مرجان
                                        ۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۰۸:۳۳
                                        کارا رو چک کنید نوبت فعال شده برای تحویل مدارک
                                  • د
                                    دنیا
                                    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۴
                                    سلام
                                    کسی هس ازبچه های شادگان باشه ؟
                                    • ر
                                      رباب
                                      ۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
                                      سلام بله من شادگانم
                                    • i
                                      issa
                                      ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳
                                      سلام
                                      دوستانی که 16ام مصاحبه داشتن بگن موضوع طرح درس چی بوده؟؟؟؟
                                      • ن
                                        ندابالدی
                                        ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۴
                                        سلام کسی میدونه تحویل مدارک خوزستان کی هستش چرا اول گزینشه مگه روال تحویل مدارک نبود بعد گزینش؟
                                        • i
                                          issa
                                          ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۵
                                          سلام هر استان روال کارشون فرق داره امسال خوزستان اول مصاحبه را برگزار میکنند بعد تحویل مدارک
                                          ولی شما کلیه مدارک لازم را همراه خود داشته باشید
                                          شما مصاحبه اتون چه تاریخیه؟
                                          • ن
                                            ندابالدی
                                            ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۳۰
                                            24 هستش البته الان دیدم تحویل مدارکمم همون تاریخه نمیدونم چیکار کنم
                                        • م
                                          مصطفی خمیسی
                                          ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷
                                          سلام ببخشید الان این زمانبندی که اعلام کردن برای ارزیابی تکمیلیه یا تحویل مدارک؟ چون هنوز به پزشک هم مراجعه نکردیم.ممنون
                                          • ل
                                            لیلا
                                            ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۷
                                            سلام سوال بنده هم هست،چون من اول درشهرخودم حمیدیه ازخوزستان دراداره آموزش وپرورش شهرمون برامون پرونده درست کردند ومدارک روتحویل گرفتندوگزینش هم رفتم والان کارا روچک کردم برام نوبت زده ولی برای چی نمی دونم
                                          • i
                                            issa
                                            ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
                                            سلام کسی خبر داره اموزگار ابتدایی همزمان با مصاحبه عمومی، تحویل مدارک هست یا خیر؟؟؟!!!!
                                            • پشتیبان سه
                                              ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
                                              کاربرعزیز
                                              برای اطلاع از این موارد متن زیر را که در سایت سنجش منتشر شده است ، مطالعه نمایید.
                                              همانند آزمون دور قبل،‌داوطلبان قبول شده (کارنامه سبز) چهار مرحله زیر را برای تکمیل فرایند گزینش خود پیش رو دارند. این مراحل عبارتند از:
                                              مرحله اول: بارگذاری اسناد و مدارک خوداظهاری
                                              پذیرفته شدگان موظفند (3) روز پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، از روز پنجشنبه به‌تاریخ 1403/02/06حداکثر به مدت چهار (4) روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.
                                              بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
                                              مرحله دوم: تحویل اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی
                                              داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) می‌بایست جهت تصدیق و تایید اسناد و مدارک خوداظهاری زمان ثبت‌نام در آزمون و بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی که در سامانه بارگذاری نموده است و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی(معاینات پزشکی)، مطابق زمان تعیین شده در سامانه جذب و استخدام (کارا) به مراکز تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نمایید.
                                              به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور تسریع در امور فرایند بررسی، در مهلت تعیین شده برای پیگیری امور مربوطه مراجعه نمایند.
                                              مرحله سوم: شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی
                                              بعد از طی اقدامات مربوطه در مراحل قبل و دریافت معرفی نامه عکس‌دار از کارگروه مرحله دوم، لازم است با در درست داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی، طبق زمان تعیین شده در کارپوشه داوطلب در سامانه جذب و استخدام (کارا)، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی تعیین شده مراجعه نمایید.
                                              با توجه به این‌که سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام می‌گیرد، عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد.
                                              ساعت مراجعه در حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح 6:30 و در نوبت بعدازظهر ساعت 13:00 است.
                                              مرحله چهارم: شرکت در مرحله گزینش
                                              در این مرحله لازم است برای انجام فرایند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به محل تعیین شده، مراجعه نمایید.
                                              با توجه به مفاد دفترچه آزمون، عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر برای فرایند ارزیابی تکمیلی و زمان تعیین شده برای حضور داوطلب برای هر یک از مراحل فوق‌الذکر، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.
                                              • i
                                                issa
                                                ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
                                                ببخشید کدام قسمت سامانه کارا در خصوص زمان تحویل و بررسی مدارک توضیح دادن؟
                                                • پشتیبان سه
                                                  ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۲
                                                  کاربرعزیز
                                                  برای اطلاع از این موارد می بایست اطلاعیه های منتشر شده در سایت اداره‌کل استان خود را بررسی نمایید .
                                                  جهت مشاهده اطلاعیه های استانی ، اینجا کلیک نمایید . تمامی اطلاعیه‌ها به تفکیک استان در صفحه مذکور بارگذاری می‌گردد .
                                            • ه
                                              هیدن
                                              ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۹
                                              کسی هست از منبع معتبر توضیح بده که طبق اطلاعیه ی جدید خوزستان
                                              طبق روز هایی که تعیین کردن الان از ما گزینش میگیرن یا ارزیابی تکمیلی ؟ یا هردو !
                                              توی سایت خوزستان زدن گزینش
                                              ولی مگه اول ارزیابی تکمیلی نبود همون چیزای تخصصی و .... !!!!
                                              • ل
                                                لیلا
                                                ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
                                                والاچی بگم براهرشهری ازخوزستان یک مدله،برامنم نوبت فعاله ولی برای چیه نمی دونم آخه مدارک روقبلا دادم اداره ی شهرخودمون وگزینش هم شدم حالا موندفقط ارزیابی ،ممکنه ارزیابی باشه؟
                                                • 🌀
                                                  🌀《《 هیدن 》》🌀
                                                  ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸
                                                  به لیلا ، آیکون نوبت فعال برای ( امور اداری تحویل مدارک هستش + ارزیابی تکمیلی ) فرایند گزینش از سامانه ی کارا فرق داره
                                                • 🌀
                                                  🌀《《 هیدن 》》🌀
                                                  ۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۷
                                                  به هیدن ! گزینش ارتباطی به ارزیابی تکمیلی نداره کلا فرایندش جدا هستش و ممکنه یه استان اول گزینش باشه بعد تکمیلی ، ممکنه یه استان اول مصاحبه باشه و بعدش تکمیلی
                                                • ح
                                                  حمزه
                                                  ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳
                                                  سلام ببخشید من تکمیل ظرفیت قبول شدم چجوری بقیه مراحلو برم بعدش چرا تو سایت اموزش پرورش اطلاعیه ای نزده
                                                  • ر
                                                    رقیه لویمی
                                                    ۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
                                                    سلام من فقط دیپلم دارم و تو سایت سنجش دیدم که از 3آبان همسال تا یک ماه بعدش ثبت نام معلم دارن ولی متاسفانه تو ادامه مطلب خوندم که همون روز بایت ثبت نام میکردیم خُب از اول گفته بودن یک ماه فرصت هست بعد اینطور شد حالا من چکار کنم؟ کدوم درسته؟؟
                                                    • A
                                                      AMIR
                                                      ۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹
                                                      آموزگار ابتدایی سهمیه آزاد ماهشهر کسی قبول شده؟؟

                                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                                      ثبت پاسخ