اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۳ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کهگیلویه و بویراحمد

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۱۴ شهریور ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۳:

زمان و مکان تشکیل پرونده آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای زمان و مکان تشکیل پرونده آزمون استخدامی دبیری و هنر آموزی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ متن اطلاعیه شماره ۳به شرح ذیل است

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (( ۲ )):

آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای زمان ومکان تشکیل پرونده و بررسی اسناد و مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس دستوالعمل ارسالی وزارت آموزش وپرورش جزئیات دیگری از مدارک و مستندات لازم آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ این اداره کل را ، جهت اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون مصاحبه تخصصی وگزینش منتشر کرد.
متن اطلاعیه ونمونه فرمهای پیوست به شرح ذیل پیوست می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ تیر ۱۴۰۲- تشکیل پرونده ۸۲۳ نفر از قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تشکیل پرونده ۸۲۳ نفر از قبول شدگان ۳ برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان ، در قالب ۲ کارگروه از ۱۰ تیر ماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه بر اساس برنامه زمان بندی شده در مدرسه شبانه روزی توحیدی یاسوج واقع در ابتدای جاده آبشار ادامه دارد و روز ۱۶ تیر ماه نیز جهت تشکیل پرونده جاماندگان در نظر گرفته شده است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ ایمان سبحانی نژاد افزود : داوطلبان عزیز پس از تشکیل پرونده و ارجاع به درمانگاه فرهنگیان جهت معاینات پزشکی از روز ۲۷ تیرماه جهت ارزیابی تخصصی توسط ۱۰ گروه از ارزیابان حرفه ای و تخصصی معرفی شده از وزارت آموزش و پرورش بر اساس برنامه زمان بندی شده فراخوان خواهند شد و در مصاحبه شرکت خواهند کرد.
وی افزود: در راستای جذب و تامین منابع انسانی شایسته، کارآمد، متعهد و برخوردار از صلاحیت ها و شایستگی های لازم، متناسب با مبانی و ارزش های اسلامی و انقلابی معطوف به سایست کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، ایلاغی مقام معظم رهبری و اجرایی نمودن راهکارها و راهبردهای سند تحول بنیادین برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲از میان داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول، ۲۷۳ جذب آموزش و پرورش استان می شود.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (( ۴ )) آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس دستوالعمل ارسالی وزارت آموزش وپرورش در اطلاعیه شماره ۴ آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ جزئیات دیگری از مدارک و مستندات لازم آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ این اداره کل را ، جهت اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت آزمون مصاحبه تخصصی وگزینش منتشر کرد.

در این اطلاعیه نمونه فرمهای شماره ۱ ،۷و فرم استشهاد محلی نیز منتشر شده که لازم است داوطلبان در هنگام تشکیل پرونده به همراه دیگر مدارک ذکر شده ارائه دهند.

متن اطلاعیه ونمونه فرمها به شرح ذیل پیوست می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۳ از تغییر زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ خبرداد 

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در اطلاعیه شماره ۳ از تغییر زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ این اطلاعیه آمده است : به اطلاع معرفی شدگان اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه ثبت نامی مناطق و شهرستان های تابعه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد می رساند:در ادامه فرایند مرحله دوم آزمون استخدامی ضمن تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز وفق جدول فایل پیوست (اطلاعیه شماره ۳) به دلیل تغییر شیوه نامه وزارتی شروع برنامه زمانبندی تشکیل پرونده به روز شنبه ۱۰/۴/۱۴۰۲ تغییر یافت.
متن اطلاعیه به شرح ذیل است.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

خبر ۶ تیر ۱۴۰۲- زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی

اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد در اطلاعیه ای زمان تشکیل پرونده و مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مرحله اول آزمون استخدامی وزرات آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ می توانند با مراجعه به پورتال خبری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد از جدول زمانبندی تحویل مدارک و مستندات و زمان مصاحبه با خبر شوند .
در این اطلاعیه تاکید شده است زمان معرفی داوطلبان به مرحله ارزیابی تکمیلی ( مصاحبه تخصصی ) در زمان تشکیل پرونده مشخص به دوطلبان اعلام خواهد شد.
متن اطلاعیه به شرح ذیل است.

برای مشاهده اطلاعیه کلیک کنید

خبر ۳ تیر ۱۴۰۲- اعلام زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ پذیرفته شدگان استخدام پیمانی در آموزش و پرورش از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند.

مدیریت منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاعیه شماره یک را برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی صادر کرد.

در این اطلاعیه خطاب به همه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ (ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی) سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد آمده جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات اعلام می‌شود.

در این اطلاعیه از پذیرفته شدگان خواسته که جدول زمان‌بندی، مدارک و مستندات متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی https://kb.medu.gov.ir/fa/ اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد اینجا کلیک نمایید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

  • ا
    اکبر
    ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۴۵
    سلام من ده سال است کارهای خدمتگزاری سرایداری یک اموزشگاه را انجام میدم مدرک دیپلم وسن 36ایثارگری پدرم رادارم میخاستم اولویت استخدا وشرکت در ازمونو دارم
    • (
      ((سهیل‌دبیری‌هنر))
      ۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۲
      از دوستان هنر کسی دعوت به مصاحبه شده؟؟؟
      • ا
        اک
        ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۳۶
        سلام کی هنراموز حسابداری است

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ