اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

۳۰ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان خراسان شمالی، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

فهرست مطالب صفحه
برای مشاهده مطالب روی لینک‌های زیر کلیک کنید

 

 

خبر ۱۸ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدام پیمانی کیفیت بخشی شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت - مربی امور تربیتی و مشاوره - مربی امور تربیتی و سبک زندگی – مشاور وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام کیفیت بخشی مورخه ۱۴/۰۲/۱۴۰۳ آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع میرساند:

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیـت بخشـی سـال ۱۴۰۳کـه در روز جمعـه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳برگزار شد، می رساند کارنامه نتایج اولیه متقاضیان رشته های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع رسانی مرکـز آزمـون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.irقرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه اعـلام شـده، جزء معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیـه پزشـکی، بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعـدی، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت بـه اعـلام آمـادگی جهـت حضـور در فراینـد مـذکور و تکمیـل اطلاعـات نمون برگها مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شـده برای تکمیل (نمون برگهای خوداظهاری)، به منزله انصراف از استخدام در آموزش وپـرورش تلقـی خواهـد شـد.
یادآوری مهم: فرآیند ارزیابی و بررسی مدارک و ارزیابی تکمیلی طبق زمانبندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.
هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند مطابق مفاد اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیـت بخشی سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش مندرج در سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی بـه نشـانی hrtc.ir و همچنـین اطلاع رسـانی از طریـق سامانه گزینش و استخدام (کارا) در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش اقدام نمایند.
یادآوری مهم: داوطلب می بایست زمان دقیق تکمیل اطلاعات خوداظهاری را که ازسوی آموزش و پرورش درهفته اول تیرماه اعـلام خواهـد شـد در مهلت تعیین شده(حداکثر ۴روز خواهد بود) با مراجعه به درگاه my.medu.irبخش گزینش و استخدام (کـارا) نسـبت بـه تکمیـل کـار برگهـا و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفـن همـراه بـا مالکیـت شخص داوطلب الزامی است .

توجه بفرمایید :

در تمامی مراحل صرفا مدارکی قابل پذیرش توسط کارشناس خواهد بود که در سامانه کارا ثبت شده باشد . در نتیجه اگر مدرکی در مرحله تشکیل پرونده ارائه و در پرونده درج گردد اما در سامانه ثبت نشده باشد امتیاز خاصی شامل فرد نخواهد گردید و حقی نیز برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

برای پرداخت مبلغ مربوط به بررسی مدارک، گزینش و پزشکی آزمون استخدامی از طریق سامانه ی my.medu.ir گزینش و جذب و استخدام(کارا) خوداظهاری داوطلب پرداخت مرحله ی اول اقدام نمائید.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

(تذکر مهم : عدم تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات در سامانه کارا به عهده ی شخص می باشد و این اداره کل هیچ مسئولیتی در قبال ویرایش و پذیرفتن مدارک بدون ثبت در سامانه ندارد)

بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.


پس از تکمیل فرایند ارزیابی توسط داوطلب در سامانه My.Medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) جهت تکمیل پرونده وطی باقی مراحل استخدامی از روز دوشنبه مورخه ۱۸/۰۴/۱۴۰۳ لغایت روز یک شنبه ۲۴/۰۴/۱۴۰۳ بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد – آدرس : بجنورد –چهارراه مادر - خیابان تربیت – جنب سالن گلشن به همراه مدارک ذیل شخصا حضور به هم رساند.

مدارک لازم جهت ارائه به کارگروه بررسی مدارک ومستندات :

اصل شناسنامه خود و همسر و فرزند در صورت تاهل و عائله مندی (تصویر تمام صفحات شناسنامه)
اصل شناسنامه پدر برای استفاده و تایید امتیاز جوانی جمعیت (تصویر صفحه تمام صفحات)
اصل کارت ملی (تصویر پشت و رو)
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و (تصویر پشت و رو) (ویژه برادران)
اصل دانشنامه یا اصل گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن
(تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد. گواهی عکس دار با داشتن تمامی فاکتورها(معدل، تاریخ فراغت از تحصیل) استخدامی از مرجع صادر کننده داشته باشد.
اصل معرفی‌نامه به تاریخ سال جاری رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین(ذکر توانایی انجام کار برای شغل محل اعلام شده در معرفی نامه الزامی می باشد.)
اصل معرفی نامه به تاریخ سال جاری از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.(نامه هولوگرام داشته باشد.)
اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ سال جاری از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقالب اسالمی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

اصل مدارک برای اثبات و کسب امتیاز بومی (شناسنامه و یا استشهادیه محلی ممهور به مهر)

با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه محلی(پیوست اطلاعیه) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) و یا فرمانداری در شهرستان مورد تقاضا مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تبصره – ۱ داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
تبصره – ۲ گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه

تذکر : اگر محل تولد مندرج در شناسنامه با محل انتخابی یکی می باشد، نیازی به ارائه استشهاد محلی ندارید .

تذکر : در صورت امتناع کلانتری ، نیروی انتظامی یا فرمانداری ها از ارائه ی استشهاد محلی به واحدهای بازرسی و رسیدگی به شکایات همان دستگاه ها مراجعه و پیگیری بفرمایید .

ادارات آموزش و پرورش مناطق و یا اداره کل آموزش و پرورش استان اختیار قانونی برای ارائه استشهاد محلی نداشته و امکان پیگیری نیز ندارند .

تذکر: با توجه بند های (۷ و ۱۳) بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع ارائه نماید حتی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی) داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی اتخاذ خواهد گردید.

پ- برای کد شغل مرکز استان (بجنورد) بومی بودن امتیازی ندارد .

یک برگ پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی دبیری هنرآموزی ۱۴/۰۲/۱۴۰۳
پرینت فرم اعلام آمادگی برای مدارک خوداظهاری، ویژگیهای جسمانی و ارزیابی تکمیلی و خوداظهاری پزشکی و مدارک پژوهشی که در سامانه تکمیل شده را با خود همراه داشته باشید.
مقتضی است یک عدد پوشه کاغذی ( مربی امور تربیت بدنی و سلامت - مربی امور تربیتی و مشاوره - مربی امور تربیتی و سبک زندگی پوشه سبز رنگ ) – (مشاور پوشه قرمز رنگ) و گیره نگه دارنده و فرم های (استشهادنامه بومی بودن درصورت نیاز، فرم ارزیابی مدارک نمون برگ ۲، اعلام آمادگی و ارائه مدارک نمون برگ۱ فرم تجارب و افتخارات نمون برگ شماره ۳ ، فرمهای پزشکی نمون برگ۸،۹،۱۲ و نمون برگ تایید صحت انجام فرایند بررسی مدارک فرم شماره ۲۴) از سایت اداره کل دریافت و پرینت گرفته و در روز بررسی مدارک همراه داشته باشید. لازم بذکر است فرم بررسی مدارک توسط گروه بررسی مدارک تکمیل می گردد.

( یادآوری : پیش از حضور در بررسی مدارک هزینه مربوط به پزشکی، گزینش و بررسی مدارک را در سامانه کارا پرداخت نمائید.)

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود)

تذکر۱: در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر۲: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله مغایرت عائله مندی، اولاد و بومی که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود و همچنین تغییر در سهمیه های اعلام شده ایثارگری و معلولین بعلت نداشتن مدرک به وجود بیاید، از ادامه فرایند بررسی و ارزیابی تکمیلی حذف خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک : دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد – آدرس : بجنورد –چهارراه مادر - خیابان تربیت – جنب سالن گلشن

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه دبیری و هنرآموزی مطابق نوبت دهی در سامانه کارا می باشد.

در روز نوبت دهی شده از اول وقت ساعت ۷ صبح در محل حضور داشته باشید.

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان انصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
افرادیکه به دلایل موجه(پزشکی، قضایی و ...) امکان مراجعه در زمان اعلام شده را نداشته باشند می توانند با ارائه مستندات مثبته در تاریخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۳ به اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی-امور اداری مراجعه نمایند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

خبر ۷ تیر ۱۴۰۳-اطلاعیه شماره ۱ آزمون استخدام پیمانی دبیری و هنرآموزی ۱۴۰۳

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت ازمون استخدام مورخه ۲۸/۰۲/۱۴۰۳ آموزش و پرورش خراسان شمالی به اطلاع میرساند:

به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۲۸/۰۲/۱۴۰۳ برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه شنبه به‌ تاریخ (۲۹/۰۳/۱۴۰۳) به بعد، با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل نمون برگهای خوداظهاری به منزله ی انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد این اطلاعیه و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) و اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده )به شرح آدرس درگاه اطلاع‌رسانی مندرج در ذیل این اطلاعیه(، در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

توجه بفرمایید :

در تمامی مراحل صرفا مدارکی قابل پذیرش توسط کارشناس خواهد بود که در سامانه کارا ثبت شده باشد . در نتیجه اگر مدرکی در مرحله تشکیل پرونده ارائه و در پرونده درج گردد اما در سامانه ثبت نشده باشد امتیاز خاصی شامل فرد نخواهد گردید و حقی نیز برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

تذکر مهم: داوطلب می‌بایست از روز سه شنبه به تاریخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۳ حداکثر تا تاریخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید.

برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

(تذکر مهم : عدم تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات در سامانه کارا به عهده ی شخص می باشد و این اداره کل هیچ مسئولیتی در قبال ویرایش و پذیرفتن مدارک بدون ثبت در سامانه ندارد)

بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.


پس از تکمیل فرایند ارزیابی توسط داوطلب در سامانه My.Medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) جهت تکمیل پرونده وطی باقی مراحل استخدامی از روز شنبه مورخه ۰۹/۰۴/۱۴۰۳ لغایت روز سه شنبه ۱۲/۰۴/۱۴۰۳ بر اساس جدول زمانبندی ذیل در محل دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد – آدرس : بجنورد –چهارراه مادر - خیابان تربیت – جنب سالن گلشن به همراه مدارک ذیل شخصا حضور به هم رساند.

 

مدارک لازم جهت ارائه به کارگروه بررسی مدارک ومستندات :

اصل شناسنامه خود و همسر و فرزند در صورت تاهل و عائله مندی (تصویر تمام صفحات شناسنامه)
اصل شناسنامه پدر برای استفاده و تایید امتیاز جوانی جمعیت (تصویر صفحه تمام صفحات)
اصل کارت ملی (تصویر پشت و رو)
دو قطعه عکس ۳*۴
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و (تصویر پشت و رو) (ویژه برادران)
اصل دانشنامه یا اصل گواهینامه موقت براساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد" شغل- محل انتخابی ") و یک برگ تصویر آن
(تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد. گواهی عکس دار با داشتن تمامی فاکتورها(معدل، تاریخ فراغت از تحصیل) استخدامی از مرجع صادر کننده داشته باشد.
اصل معرفی‌نامه به تاریخ سال جاری رسمی از اداره کل بهزیستی برای سهمیه معلولین(ذکر توانایی انجام کار برای شغل محل اعلام شده در معرفی نامه الزامی می باشد.)
اصل معرفی نامه به تاریخ سال جاری از اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران برای ایثارگران که از سهمیه استفاده نموده اند.(نامه هولوگرام داشته باشد.)
اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ سال جاری از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقالب اسالمی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

اصل مدارک برای اثبات و کسب امتیاز بومی (شناسنامه و یا استشهادیه محلی ممهور به مهر)

با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه محلی(پیوست اطلاعیه) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) و یا فرمانداری در شهرستان مورد تقاضا مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تبصره – ۱ داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه؛
تبصره – ۲ گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه

تذکر : اگر محل تولد مندرج در شناسنامه با محل انتخابی یکی می باشد، نیازی به ارائه استشهاد محلی ندارید .

تذکر : در صورت امتناع کلانتری ، نیروی انتظامی یا فرمانداری ها از ارائه ی استشهاد محلی به واحدهای بازرسی و رسیدگی به شکایات همان دستگاه ها مراجعه و پیگیری بفرمایید .

ادارات آموزش و پرورش مناطق و یا اداره کل آموزش و پرورش استان اختیار قانونی برای ارائه استشهاد محلی نداشته و امکان پیگیری نیز ندارند .

تذکر: با توجه بند های (۷،۱۳و۶) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مزبور، چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی) داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی اتخاذ خواهد گردید.

پ- برای کد شغل مرکز استان (بجنورد) بومی بودن امتیازی ندارد .

یک برگ پرینت قبولی آزمون استخدام پیمانی دبیری هنرآموزی ۲۸/۰۲/۱۴۰۳
پرینت فرم اعلام آمادگی برای مدارک خوداظهاری، ویژگیهای جسمانی و ارزیابی تکمیلی و خوداظهاری پزشکی و مدارک پژوهشی که در سامانه تکمیل شده را با خود همراه داشته باشید.
مقتضی است یک عدد پوشه کاغذی (سفید رنگ برای رشته های دبیری) (زرد رنگ برای رشته های هنرآموزی) و گیره و فرم های (استشهادنامه بومی بودن، فرم ارزیابی مدارک نمون برگ ۲، اعلام آمادگی و ارائه مدارک نمون برگ۱ فرم اسناد پزوهشی و امتیازآور نمون برگ شماره ۳ ، فرمهای پزشکی نمون برگ۸،۹،۱۲ و نمون برگ تایید صحت انجام فرایند بررسی مدارک فرم شماره ۲۴) از سایت اداره کل دریافت و پرینت گرفته و در روز بررسی مدارک همراه داشته باشید. لازم بذکر است فرم بررسی مدارک توسط گروه بررسی مدارک تکمیل می گردد.

( نکته : پیش از حضور در بررسی مدارک هزینه مربوط به پزشکی، گزینش و بررسی مدارک را در سامانه کارا پرداخت نمائید و فیش واریزی را ارائه نمائید.)

(شایان ذکر است عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود)

تذکر۱: در صورت عدم تطبیق مدارک با فرم ثبت نام متقاضی فاقد شرایط بوده و از ادامه فرآیند استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تذکر۲: در هرمرحله از آزمون (مصاحبه یا بعد از پذیرش در مصاحبه) امتیاز بومی و یا سایر شرایط شرکت کنندگان ازجمله مغایرت عائله مندی، اولاد و بومی که باعث کاهش امتیاز متقاضی شود و همچنین تغییر در سهمیه های اعلام شده ایثارگری و معلولین بعلت نداشتن مدرک به وجود بیاید، از ادامه فرایند بررسی و ارزیابی تکمیلی حذف خواهد شد.

آدرس محل بررسی مدارک : دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد – آدرس : بجنورد –چهارراه مادر - خیابان تربیت – جنب سالن گلشن

 

برنامه زمان بندی حضور پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک و معرفی به مصاحبه دبیری و هنرآموزی مطابق نوبت دهی در سامانه کارا می باشد.

 

داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی ( معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان انصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.
افرادیکه به دلایل موجه(پزشکی، قضایی و ...) امکان مراجعه در زمان اعلام شده را نداشته باشند می توانند با ارائه مستندات مثبته در تاریخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۳ به اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی-امور اداری مراجعه نمایند.

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳- تغییر زمان مرحله بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در آزمون مربوطه شرکت کردند، می رساند زمان جدید آغاز مرحله بررسی مدارک به زودی اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳- آغاز فرایند ارزیابی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری از ۱۶ اردیبهشت ماه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در جلسه ستاد آزمون، جذب و استخدام آموزگار با اشاره به اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری، گفت: ۴۱۷ نفر در پایان فرایندهای ارزیابی و گزینش جذب آموزش و پرورش استان می شوند.

وی همچنین از پیش بینی یک کانون بررسی مدارک در دانشگاه فرهنگیان، یک کانون ارزیابی عمومی در مرکز فرهنگی هنری شهید باهنر بجنورد و ۸ کانون ارزیابی تخصصی در اردوگاه شهید چمران خبر داد و افزود: فرایند ارزیابی از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، در ۲ سال اخیر از طریق آزمونهای استخدامی، کنکور سراسری و تبدیل وضعیت، نزدیک به ۳ هزار و ۷۰۰ نفر جذب شده اند.

آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۱۰ هزار و ۲۶۰ داوطلب در استان برگزار شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش خراسان شمالی اینجا کلیک نمایید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

    

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳۰ نظر برای اطلاعیه پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

  • N
    Naji
    ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
    کسی نفرته ارزشیابی تکمیلی؟؟؟؟؟
    • ق
      قدیمی درباره گزینش
      ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۱۲
      سلام
      فردا تحویل مدارک دبیری زبان هست
      ایا گزینش هم هست یا فقط تحویل مدرک
      لطفا کسی میدونه جواب بده
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
      • N
        Naji
        ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۳
        سلام مدارکوبردین؟؟؟؟گزینشم بودیانه؟؟؟متوجه نشدین دوبرابر ظرفیت بوده یاسه برابر
        • ق
          قدیمی
          ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۱۳
          ببخشید دیر جواب میدم
          روز دوم تحویل مدارک بیشتر بچه ها رفتند گزینش اما نوبت من رسید گفتند فردا اول وقت
          امروز هم رفتم گزینش
          • N
            Naji
            ۱۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
            مرسی که بازم جواب دادین...منم سه شنبه رفتم گزینش
      • N
        Naji
        ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۴۸
        سلام....کسی مطالعات اجتماعی مانه وسملقان نمیدونه حدنصاب چنده
        • ق
          قدیمی
          ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳
          سلام
          اینجا چقدر سوت و کوره
          من سوال دارم اینجا کسی پیدا میشه جواب بده
          اطلاعیه دبیری اومده برای خراسان شمالی برای بارگذاری مدارک ؟
          ممنون میشم جواب بدید
          • م
            مهدی، دبیر کار و فناوری 1402
            ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۵۷
            کجا و چه رشته ای قبول شدین؟
            • ق
              قدیمی
              ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳
              دبیر زبان مانه و سملقان
          • ا
            اکرم
            ۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳
            بله من قبول شدم با سهمیه 25درصد
            • ا
              امیر
              ۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۵
              تبریک میگم
              تحویل مدارک شما کی هست ؟
              • ا
                اکرم
                ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
                ممنونممدارک از11تیر تا19تیر
                • ا
                  امیر
                  ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۶
                  مدارک رو بردین یا کی باید ببرین ؟
                  من 18 ام باید ببرم
                  هروقت بردین خبرشو بدین ، گیر میدادن ب هرچی یا ن؟
                  • ا
                    اکرم
                    ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
                    من پارسالم قبول شدم ولی پزشکی رد شدم باید20تادندون سالم داشته باشی اگ پر شده هم دارین ایراد نداره امروز دارم میبرم انشاله قبولم امسال
                    • ا
                      اکرم
                      ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
                      زمان تحویل مدارکتون با تیپ رسمی برین ساده واداری انشاله قبول میشین
                      • ا
                        امیر
                        ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
                        انشاا...ک قبولیم
                        برگشتین بگین چ کردین ؟
                        واسه برگه استشهاد کلانتری امضا نزد و از آموزش پرورش نامه گرفتم ، شما چ کردین ؟
                  • ا
                    امیر
                    ۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
                    دوستان کسی از شیروان قبول شده ؟
                    • ل
                      لیلی
                      ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵
                      منم میخام معلم بشم باید چیکار کنم
                      • ا
                        امیر
                        ۴ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۲۹
                        سلام و عرض ادب فراوان.
                        باید آزمون دهید.
                      • n
                        nasrin
                        ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
                        زمان ثبت نام آزمون چ زمانی است معمولا؟ازمون 1402
                        • ز
                          زری
                          ۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹
                          اموزگار ابتدایی باسهمیه 25درصد کیا قبول شدن نمرهدهاتون چنده
                          وبومی هستید ونمره بومی ایا بهتون تعلق گرفته
                          • م
                            محمد
                            ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۴۴
                            قبول شدم با نمره 8🙈
                          • ف
                            فاطمه
                            ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
                            حداقل امور تربیتی راز چند بوده؟
                            • م
                              مربی پرورشی آینده
                              ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
                              سلام. شما قبول شدید ؟
                              برای چه شهری شرکت کردید
                              آمار دارید نمره های شهرهای دیگه چه حدودی بوده
                            • ک
                              کمند
                              ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۵
                              کسی ازفاروج قبول شده اموزگار ابتداییی
                              حداقل نمره مکتسبه چند بوده
                              • ف
                                فاطمه
                                ۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
                                بجنورد فک کنم 38 یا28بوده
                              • ر
                                رز
                                ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۸
                                سلام دوستان
                                این آزمون چنددبرابر ظرفیته؟
                                • ل
                                  لطفا جواب بدین
                                  ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵
                                  دوستان برای فیزیک و علوم تجربی از چه شهرهایی قرار است به مصاحبه بروید؟
                                  • ز
                                    زمین
                                    ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۰:۴۴
                                    من از یک استان دور شرکت کردم قبولی های زمین شناسی راز جرگلان لطفا اعلام حضور کنین ببنیم دو نفریم یا سه؟ اگه از لحاظ نمره سوم یا دوم باشم مصاحبه نمی آم
                                    • ز
                                      زمین
                                      ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۰:۳۸
                                      دوستان زمین شناسی قبول شده نمره مکتسبه تان چنده؟ من قبول شدم راز وجرگلان با نمره پایین 24

                                      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                                      ثبت پاسخ