اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان

۱۸ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان سمنان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۱۸ شهریور ۱۴۰۲- آغاز روند برگزاری مرحله مصاحبه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان سمنان

باسمه‌تعالی

به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ استان سمنان می رساند ؛ با عنایت به آغاز روند برگزاری مرحله مصاحبه از روز ‌شنبه مورخ ۱۸/۰۶/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۹/۰۶/۱۴۰۲ رعایت موارد مشروحه ذیل از سوی داوطلبان مورد تاکید می‌باشد:

داوطلبان طبق جدول زمانبندی پیوست می بایست در حوزه های ارزیابی مشخص شده حضور یابند. شایان ذکر است داشتن نمون برگ شماره ۶«معرفی نامه جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی » الزامی می باشد.بنابراین افرادی که این نمون برگ را نداشته باشند نمی توانند در فرایند ارزیابی مصاحبه قرار گیرند.
داوطلبان طبق جدول زمانبندی باید راس ساعت ۶.۳۰ صبح در حوزه ارزیابی حضور یابند و در صورت عدم حضور بموقع، داوطلب به هیچ عنوان مجاز به ادامه روند مصاحبه نمی‌باشد و اجازه ورود به حوزه ارزیابی را نداشته و در لیست اسامی غایبین ثبت می‌گردد.
با عنایت به دستورالعمل برگزاری ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی داوطلبان استخدامی دبیری و هنر آموزی ، مدت زمان مصاحبه برای کلیه داوطلبان از ساعت ۶.۳۰ صبح الی ۱۴:۴۵ بعدازظهر تعیین شده‌است و خروج از حوزه در این زمان بمنزله انصراف از روند مصاحبه خواهد بود .

تذکر: با عنایت به طولانی‌بودن زمان مصاحبه، داوطلبان گرامی مواد خوراکی لازم را بهمراه داشته‌باشند.

به استناد بند ۷ نکات ضروری دستورالعمل برگزاری ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی، شرکت کنندگان فقط می توانند مدارک احراز هویت،مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم التحریر را به همراه داشته باشند)داوطلبان می توانند برای ساخت وسایل آموزشی از وسایلی که دراختیار آنها گذاشته می­شوداستفاده نمایند.) ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به منزله تقلب در ارزیابی، محسوب می گردد.

 

آدرس مرکز ارزیابی تکمیلی و صلاحیت عمومی آزمون استخدامی آموزگاران سال ۱۴۰۲ استان سمنان

سمنان، چهار راه تعاون، دبیرستان فرزانگان (خواهران) و دبیرستان شهید بهشتی(برادران)-( رشته های نظری )

سمنان –بلوار ولیعصر –روبروی پارک سنگی هنرستان فامیلی (طراحی دوخت –هنرهای تجسمی )

سمنان بلوار حکیم الهی –بعد از پل عامر، روبروی بانک ملی- هنرستان بنت الهدی(شبکه نرم افزار-تربیت کودک)

سمنان بلوار قدس داخل کوچه اداره برق هنرستان شهید عباسپور(مکانیک خودرو)

سمنان بلوار شریف واقفی –جنب آموزشکده فنی پسران- هنرستان شهید بهرامی(ساختمان، الکترونیک ،الکتروتکنیک ، مکاترونیک)

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۲ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه | بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام و معاینات پزشکی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش استان سمنان

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ استان سمنان می رساند: جهت بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام و همچنین معاینات پزشکی بر اساس جدول زمانبندی ذیل از روز یک‌شنبه مورخ ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محل « سمنان، میدان امام خمینی(ره) نبش بلوار حکیم الهی جنب مسجد حضرت ابوالفضل العباس مدرسه انقلاب اسلامی » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت‌نام و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک مورد نیاز در زمان بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری داوطلبان، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح ذیل است:

۱)تکمیل فرم اعلام آمادگی برای بررسی مدارک خوداظهاری، ویژگی‌های جسمانی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ (نمون‌برگ شماره ۱ )

۲)اصل و تصویر مدارک تحصیلی ( گواهینامه موقت یا دانشنامه )

۳)اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت ( برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید

۴)اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ۵درصد ایثارگران

۵)اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان(دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.)

۶)ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی تکمیل فرم اطلاعات فردی گزینش

۷) یک عدد پوشه زرد رنگ برای خانم ها و سبز رنگ برای آقایان( بدون پانچ کردن مدارک )

۸)یک عدد گیره

۹) چهار قطعه عکس پرسنلی ۴×۳ جدید پشت نویسی شده همراه با پاکت مربوطه (نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود.)

۱۰) اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه( یک سری)

۱۱) اصل شناسنامه پدر، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول ( یک سری)

۱۲) اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی یا رسید مربوط به درخواست صدور کارت ملی از ثبت احوال (یک سری)

تذکر۱: تاریخ فراغت از تحصیل/ پایان خدمت نظام وظیفه/ تاریخ صدور کارت معافیت دائم می بایست قبل از ۰۳/۰۷/ ۱۴۰۲ باشد.

تذکر۲: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۱۳) اصل معرفینامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۴) اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی منحصرا در شغل دبیری حکمت و معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)

۱۵) اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی

۱۶) اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

تذکر : کلیه گواهی های ارائه شده بند های ۱۳ تا ۱۶ می بایست خطاب به اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان صادر شده باشد.

۱۷) اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش(برای افرادی که تاریخ تولد آنها قبل از ۲۷ / ۰۳ / ۱۳۶۲ بوده و دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان( افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند مدت همکاری تمام وقت این افراد از حداکثر سن برای شرکت در ازمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود.) شامل:

الف : نیروهای خرید خدمات آموزشی :

قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

ب : نیروهای نهضت سوادآموزی:

تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

۱۸) اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

۱۹)با توجه به اینکه مقرر است تکمیل فرم اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد، ضروری است یک روز پس از زمان اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش (عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز) حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت اقدام نماید..جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است. همچنین ضروری است یک نسخه از پرینت فرم تکمیل شده اطلاعات فردی در روز مصاحبه گزینش ، تحویل مصاحبه گر گزینش شود. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر ، متوجه داوطلب خواهدبود

تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پرتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد. لذا بدین‌وسیله به اطلاع این گروه از داوطلبان می‌رساند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.

۲۰)کلیه نمون برگ های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

۲۱) داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان واریز نمایند.

شماره حساب : ۴۰۷۱۰۳۱۲۰۳۸۲۰۹۹۹

شماره شبا : ۴۱۰۱۰۰۰۰۴۰۷۱۰۳۱۲۰۳۸۲۰۹۹۹ir

شناسه واریز : ۳۶۴۰۳۱۲۷۱۱۲۷۵۰۳۰۰۶۰۰۱۴۰۱۵۹۶۰۰۶

شماره کارت مجازی : ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۴۹۶۰۱۱۲

تذکرات مهم:

- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه های بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد مقرر نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد

- درمواردی که براساس دفترچه، داوطلب حسب بندهای پیش بینی شده به واسطه (همسر، پدر و مادر و...) از سهمیه یا امتیازاتی مانند (ایثارگری، افزایش سن مقرر و...) استفاده می کند ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی افراد یادشده ضروری است.

توجه: مبنای محاسبه سن ۲۷ / ۰۳ / ۱۴۰۲ می‌باشد.

- گواهی ‌های ارائه شده حسب مورد می بایست با عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و پس از شهریور ماه سال جاری صادر شده باشد.

- چنانچه داوطلبان مشمول بهره مندی از امتیاز نخبگی موضوع بخشنامه شماره ۳۴/۷۱۰ - ۹۲/۷/۲۹ می باشند، لازم است مدارک و مستندات مربوطه از بنیاد نخبگان دریافت و به کارگروه بررسی مدارک ارائه نماید.

آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی

سمنان، میدان امام خمینی(ره) نبش بلوار حکیم الهی جنب مسجد حضرت ابوالفضل العباس مدرسه انقلاب اسلامی

دقت فرمایید حتما نمون برگ ها را از قسمت پیوست ها دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

زمان و مکان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اعلام خواهد شد.

 

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۲- استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، با عنایت به پایان فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری۱۴۰۲ ، میزخدمت آزمون استخدامی آموزگاری در راستای پاسخگویی به سوالات و ابهامات داوطلبان گرامی و همچنین پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان از دوشنبه ۲۳ لغایت پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه در اداره کل آموزش و پرورش استان‌ سمنان، استقرار خواهند داشت.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۵ تیر ۱۴۰۲- فرایند ارزیابی تکمیلی آموزگاران آزمون استخدامی در استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ تیر ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، غلامرضا همتی ضمن بیان این خبر افزود: پس از اتمام فرایند بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱، دوره آموزشی ارزیابان تخصصی در پردیس الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

وی در این گزارش ابتدا از تعداد پرونده های بررسی و تایید شده در مرحله اول خبر داد و گفت، در مرحله اول فرایند استخدامی، از مجموع ۳۲۶ نفر پذیرفته شده چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی، ۳۱۳ داوطلب مدارک خود را جهت بررسی مدارک و مستندات ارائه نمودند که از این تعداد، ۲۱ داوطلب به دلیل عدم تطبیق مدارک ارائه شده و ۴ داوطلب به جهت عدم تایید معاینات پزشکی، از ادامه فرایند استخدامی باز ماندند و ۶ داوطلب با ارائه درخواست کتبی انصراف خود را از ادامه فرایند استخدامی اعلام نمودند.

همتی ادامه داد : سه روز مهارت‌های ارزیابی از جمله ثبت مشاهدات، طبقه بندی و ثبت گزارش در سامانه با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش دکتر خیبری و آقای ربانی جهت آموزش و آماده سازی ارزیابان از روز دوشنبه ۱۹تیر لغایت پنج شنبه ۲۲ تیرماه در دو گروه خواهران و برادران در پردیس الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع در پایان یاد آور شد : حوزه های تعیین شده ارزیابی (مجتمع شهید بهشتی و فرزانگان سمنان) تجهیز و توسط نمایندگان وزارتی تایید فیزیکی گردید. که مرحله ارزیابی تکمیلی ار روز ۲۷ تیرماه در استان اغاز خواهد شد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۴ تیر ۱۴۰۲- آغاز فرآیند بررسی مدارک آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش در استان سمنان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، غلامرضا همتی با اعلام این خبر گفت: فرایند بررسی مدارک آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی استان سمنان در کارگروه بررسی مداک و مستندات، از امروز آغاز شد.

وی افزود: در جهت گزینش و انتخاب داوطلبین برای ورود به خانواده تعلیم و تربیت، تعداد ۳۲۶ نفر از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی، به استان سمنان معرفی گردیدند که این افراد باید به منظور بررسی مدارک و مستندات، تایید معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی، در کارگروه های بررسی مدارک و ارزیابی حضور یابند.

همتی خاطر نشان کرد: همه تمهیدات لازم برای اجرای این فرایند در استان انخاذ شده و مقرر گردیده که از امروز مرحله بررسی مدارک و مستندات و سپس معاینات پزشکی در طی ۴ روز در محل مدرسه انقلاب اسلامی سمنان طبق جدول زمانبندی انجام گیرد و زمان مصاحبه تخصصی داوطلبین، متعاقبا از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اطلاع رسانی می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تصریح کرد: در این آزمون،۳ برابر سهمیه‌ی هر کد رشته داوطلبان به مراحل بررسی مدارک، معاینات پزشکی، مصاحبه تخصصی و گزینش معرفی می‌گردند که بر اساس نیاز استان یک سوم از این افراد جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد: چنانچه داوطلبان به هر دلیل نتوانند در موعد مقرر نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره (۲) پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱ آموزش و پرورش استان سمنان

بدینوسیله به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان سمنان می رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی ذیل از روز یک شنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در محل « سمنان، میدان امام خمینی(ره) نبش بلوار حکیم الهی جنب مسجد حضرت ابوالفضل العباس مدرسه انقلاب اسلامی » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

مدارک الزم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات

۱) تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور

۲) یک عدد پوشه قرمز رنگ برای خانم ها و آبی رنگ برای آقایان( بدون پانچ کردن مدارک )

۳) گیره

۴) چهار قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود.)

۳) اصل سند ازدواج برای افرادی که در زمان ثبت نام بر اساس خوداظهاری تمایل به استفاده از امتیاز قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارند.

۴) اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه( یک سری)

۵) اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری)

۶) اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری)

۷) اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(برادران) و یک برگ تصویر از آن

۸) اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر

تذکر۱: تاریخ فراغت از تحصیل/ پایان خدمت نظام وظیفه/ تاریخ صدور کارت معافیت دائم می بایست قبل از ۱۴۰۲.۰۳.۲۲ باشد. بدیهی است به تاریخ های پس از زمان یاد شده ترتیب اثر داده نمی شود.

تذکر۲: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۹) اصل معرفینامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳ معلولین. )با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۱۰) اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن (صرفا برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد)

۱۱) اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی

۱۲) اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقالب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

تذکر : کلیه گواهی های ارائه شده بند های ۹ تا ۱۲ می بایست خطاب به اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان صادر شده باشد.

۱۳) اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش(برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان شامل:

الف : نیروهای خرید خدمات آموزشی :

قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

ب : نیروهای نهضت سوادآموزی:

تاییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

۱۴) اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

۱۵) داوطلبانی که به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

*درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:

الف) نیروهای حق التدریس:

الف-۱ ) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت (الزامی است(

الف-۲ )تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است(

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:

ب-۱ )قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است(

ب-۲ )تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است(

ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:

تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است(

د) مدارس غیردولتی:

د-۱ )گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)

د-۲ )تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان بیمه تامین اجتماعی (الزامی است(

ه) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط

هـ-۱ )گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)

هـ-۲ ) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان بیمه تامین اجتماعی (الزامی است)

و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

و-۱ )گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی( الزامی است(

و-۲ )تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان بیمه تامین اجتماعی (الزامی است)

ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

ز-۱ )گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)

ز-۲ )مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان بیمه تامین اجتماعی (الزامی است(

ر) نیروهای سرباز معلم

ر-۱ )تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت

ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت

۱۶) داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشموالن حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵ ،مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند

۱۷) ارائه کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.

۱۸) با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه )پیوست اطلاعیه)مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر: با توجه بند های (۷،۱۳و۶ )صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید

۱۹) داوطلب می بایست پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲.۰۴.۰۱ حداکثر ظرف مدت۷۲ ساعت پس از آن با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیازگزینش(عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز) اقدام نماید.جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی می باشد. تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

تذکر مهم : به گزارش واحد اطلاع رسانی و روابط عمومی دبیرخانه هیات مرکزی گزینش؛ به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه فرآیند ثبت فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک گزینش پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدام آموزگاری از روز پنج شنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شده و به مدت ۵ روز ادامه داشته و به کلیه داوطلبینی که در ۴ روز اول به سامانه ثبت اطلاعات مراجعه نکرده اند، پیامک اطلاع رسانی جهت تکمیل مدارک ارسال شده است؛ تعداد کمی از داوطلبان به هر دلیلی تاکنون فرآیند تکمیل فرم اطلاعات فردی را به اتمام نرسانده اند.

لذا بدین‌وسیله به اطلاع این گروه از داوطلبان می‌رساند، لازم است پس از مرحله بررسی مدارک هویتی و معاینات پزشکی و در صورت اخذ برگه معرفی نامه به مراکز ارزیابی تکمیلی، با مراجعه به هسته گزینش استان محل استخدام معرفی‌نامه مزبور را به رویت مسئولین هسته گزینش رسانده و سپس نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

همچنین لازم است داوطلب علت عدم تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی خود را به صورت کتبی به هسته گزینش ارائه نماید.

۲۰)کلیه نمون برگ های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

۲۱) داوطلبان می بایست بر اساس تعرفه های آزمون، موضوع تصویب نامه شماره ۵۸۸۱۶۰۱۸۰ ت/۱۳۸۷۳۰ مورخ ۰۷/۰۸/۱۴۰۱ هیات محترم وزیران، برای بررسی صلاحیت های عمومی آزمون، مبلغ دو میلیون و صد و چهل هزار ریال ( ۲۱۴ هزار تومان) به حساب درآمد اختصاصی استان واریز نمایند.

شماره حساب : ۴۰۷۱۰۳۱۲۰۳۸۲۰۹۹۹

شماره شبا : ۴۱۰۱۰۰۰۰۴۰۷۱۰۳۱۲۰۳۸۲۰۹۹۹ir

شناسه واریز : ۳۶۴۰۳۱۲۷۱۱۲۷۵۰۳۰۰۶۰۰۱۴۰۱۵۹۶۰۰۶

شماره کارت مجازی : ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۴۹۶۰۱۱۲

تذکرات مهم:

- همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد.

- عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه های بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

- در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی (برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و... مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر(اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

- داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد مقرر نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقبا هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد

- درمواردی که براساس دفترچه، داوطلب حسب بندهای پیش بینی شده به واسطه (همسر، پدر و مادر و...) از سهمیه یا امتیازاتی مانند (ایثارگری، افزایش سن مقرر و...) استفاده می کند ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی افراد یادشده ضروری است.

توجه: مبنای محاسبه سن ۱۴۰۱.۱۲.۱۰ می‌باشد.

- گواهی ‌های ارائه شده حسب مورد می بایست با عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و پس از فروردین ماه سال جاری صادر شده باشد.

- چنانچه داوطلبان مشمول بهره مندی از امتیاز نخبگی موضوع بخشنامه شماره ۳۴/۷۱۰ - ۹۲/۷/۲۹ می باشند، لازم است مدارک و مستندات مربوطه از بنیاد نخبگان دریافت و به کارگروه بررسی مدارک ارائه نماید.

آدرس محل بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی

سمنان، میدان امام خمینی(ره) نبش بلوار حکیم الهی جنب مسجد حضرت ابوالفضل العباس مدرسه انقلاب اسلامی

دقت فرمایید حتما نمون برگ ها را از قسمت پیوست ها دریافت نموده و پس از تکمیل در تاریخ اعلام شده همراه داشته باشید.

  • زمان و مکان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ جهت حضور در سایر مراحل فرآیند استخدام

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون آموزگاری و آموزگاری استثنائی استخدام پیمانی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان سمنان می رساند: جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات، متعاقبا از طریق این پورتال اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری فرمایید.

ضمنا پذیرفته شدگان لازم است اطلاعیه سازمان سنجش را از فایل پیوستی دریافت و مطالعه فرمایند

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش سمنان اینجا کلیک نمایید

 

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

   

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۸ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان

  • ز
    زهره شیمی
    ۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۵۸
    بچه ها برای من لینک زمان تحویل مدارک رو باز نمیکنه.شما خبر دارید؟؟
    • ز
      زهرا
      ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۰۲
      دوستان کسی واسه استان سمنان گزینش شده؟ زمان گزینش مشخص نیست؟
      • ب
        بهزاد
        ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۳
        سلام
        من واسه استان سمنانم ولی خبری از گزینش فعلا نیست انگار
        نمیدونم چرا واقعا؟!
        • ز
          زهرا
          ۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶
          تماس گرفتم گفتن احتمالا این هفته...ولی مشخص نیست!
        • م
          موسی
          ۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸
          برای بررسی مدارک میدان امام خمینی جنب مسجد حضرت عباس
          • م
            موسی
            ۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۲
            یکشنبه ساعت8 میدون امام خمینی کنار مسجد حضرت عباس ی مدرسه هست اونجا بلید بریم
          • ب
            بهزاد
            ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۰۳
            زمان گزینش و آزمایشات پایانی برای مستخدمین استان سمنان کی هست؟؟؟؟؟
            • ا
              اوا
              ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۲۱:۵۷
              کسی زنگ نزده بپرسه چند برابر دعوت شدن امسال
              • ص
                صبا
                ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۶
                سلام. دوستان این مصاحبه که در روزهای اتی قراره انجام بشه. مصاحبه تخصصی و روانشناسیه،یا مصاحبه عقیدتی و سیاسی هم باهاش هست؟
                • ا
                  اوا
                  ۲۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۱
                  سلام.فقط مصاحبه تخصصی و روان شناسی
                • ح
                  حسین
                  ۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۵۳
                  سلام دوستان، ازکجا باید بفهمیم زمان تحویل مدارک کی هستش؟
                  • ا
                    اوا
                    ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹
                    سلام روزی که برای تحویل مدارک مشخص کردن مصاحبه هم انجام میشه ؟
                    • ل
                      لیلا دبیری علوم اجتماعی
                      ۲۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷
                      خیر
                      • م
                        موسی
                        ۷ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
                        نه چند روز بهمون وقت میدن البته نه خیلی دیر
                      • ل
                        لیلا دبیری علوم اجتماعی
                        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
                        چون خیلی به درد میخوره و میتونیم تا آخر به هم کمک کنیم من خودم که برای دبیری علوم اجتماعی پذیرفته شدم والبته تجربه دو مصاحبه دیگه هم دارم که یکی برای آموزش و پرورش بوده یکی برای یه ارگان دیگه که اگه دوستان خواسته باشن میتونیم تبادل تجربه و اطلاعات داشته باشیم
                        • ل
                          لیلا دبیری علوم اجتماعی
                          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲
                          دوستان که این پیام رو می خونید خواهشا فعال باشین توی این صفحه ونظراتتون رو بگید
                          • ل
                            لیلا دبیری علوم اجتماعی
                            ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
                            سلام به همه دوستان سمنانی که برای این آزمون پذیرفته شدن
                            • ز
                              زهرا
                              ۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۰۳
                              سلام و وقت بخیر، زیاد طول می‌کشه تا نتایج مصاحبه اعلام بشه؟

                            لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                            ثبت پاسخ