اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان

۱۶ نظر

اطلاعیه‌های پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش زنجان

 

ضمن تبریک به کاربران قبول شده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان زنجان، تمامی اطلاعیه‌های استانی به منظور انجام فرآیندهای استخدامی شامل اطلاعیه‌های اولیه، زمان ارسال مدارک، زمان تشکیل جلسه ارزیابی و... در این صفحه درج می‌شود. به همین منظور کافی‌است از طریق فهرست مطالب این صفحه در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های استانی خود قرار گیرید.

 

 

 

خبر ۳۰ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۲ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان


قابل توجه معرفی شدگان به حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی رشته مربی امور آموزش معلولین سال ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره ۲ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان

 

قابل توجه معرفی شدگان به حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی رشته مربی امور آموزش معلولین سال ۱۴۰۲

 

۱_ کلیه داوطلبان حداکثر تا ساعت ۶:۳۰ صبح ملزم به حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی می باشند. تاخیر بیش از یک ربع (۶:۴۵) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نبوده و بعنوان غیبت ثبت خواهد شد.

۲_ همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامیست.

۳_ به همراه داشتن موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف، بعنوان تخلف محسوب می گردد.

۴_ نظر به ممنوعیت ورود تلفن همراه به حوزه ارزیابی تکمیلی و احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی و تاخیر در خروج از حوزه، هماهنگی با خانواده های محترم ضروری می باشد.

۵_با عنایت به احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی، همراه داشتن وعده غذائی سبک ضروریست.

۶_ داوطلبان معرفی شده به حوزه ی ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) می بایست در زمان مراجعه به حوزه ، معرفی نامه جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی (نمون برگ شماره ۶ که در زمان تشکیل پرونده تحویل داوطلبان گردیده است) را به همراه داشته باشند.

جدول زمانبندی مراجعه داوطلبین به حوزه های ارزیابی تکمیلی (به تفکیک روز) پیوست همین اطلاعیه بارگذاری شده است.

مراجعین روز سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ( برای مشاهده کلیک کنید )

آدرس حوزه ارزیابی تکمیلی: زنجان- خیابان صدر جهان- نرسیده به کمربندی خیام- روبروی پمپ بنزین- آموزشگاه پیوند

برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی کارشناسی استخدام آموزش و پرورش استان زنجان در پیام رسان بله به آدرس ذیل مراجعه نمایید.

  برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۴ آبان ۱۴۰۲-اطلاعیه شماره ۲ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان

 

کلیه داوطلبان حداکثر تا ساعت ۷ صبح ملزم به حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی می باشند. تاخیر بیش از یک ربع (۷:۱۵) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نبوده و بعنوان غیبت ثبت خواهد شد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامیست.
ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف، بعنوان تخلف محسوب می گردد.
نظر به ممنوعیت ورود تلفن همراه به حوزه ارزیابی تکمیلی و احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی و تاخیر در خروج از حوزه، هماهنگی با خانواده های محترم ضروری می باشد.
با عنایت به احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی، همراه داشتن وعده غذائی سبک ضروریست.
داوطلبان معرفی شده به حوزه های ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی و عمومی) می­بایست در زمان مراجعه به حوزه ها، مدارک ذیل را به همراه داشته باشند

  برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲ آبان ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱ قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۱

با توجه به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار ابتدایی و استثنایی سال ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش آموزش کشور، به اطلاع پذیرفته شدگان این مرحله (صرفا نفراتی که در مراحل قبلی جهت تشکیل پرونده معرفی نشده بودند) می‌رساند، نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده و بررسی آن اقدام نمایند:

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) و تهیه شده درسال جاری.
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان) (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند می بایستی گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند).
اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .
اصل و تصویر مستندات سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی با حداقل دو (۲) سال سابقه فعالیت با ده ساعت (۱۰) در هفته )ویژه مشمولین اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون( به شرح ذیل:

گواهی اشتغال و قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش
برگه استعلام گزینش مربوط به سالهای فعالیت
سوابق بیمه ای

مصادیق مشمول بند فوق به شرح ذیل می باشد:
سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی
اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
معرفی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.
گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .
پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک شرح ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) اصل و تصویر شناسنامه (محل تولد با شغل محل یکسان باشد)
ب) فرم استشهاد محلی (پیوست) مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی یا فرمانداری شهرستان
ج) مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به انضمام فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی ممهور به مهر نیروی انتظامی یا فرمانداری)

نکته: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
اصل و کپی مدارک و مستندات امتیاز آور در موضوعات ذیل مطابق نمون برگ شماره ۱۹ (برای دانلود کلیک کنید )
تذکر مهم: تایید مدارک و مستندات توسط مراجع ذیصلاح مندرج در ستون "نحوه ارزیابی" فرم شماره۱۹ الزامی می باشد، در غیر اینصورت قابل پذیرش نخواهد بود. تاکید می گردد مدارک و مستندات فوق الذکر صرفا در زمان تعیین شده برای تشکیل پرونده قابل پذیرش بوده و ارائه هر گونه مدرک پس از مهلت مذکور، امکانپذیر نخواهد بود.
عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و همچنین در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش) جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی(مصاحبه و ...) محروم خواهد شد.
حضور خود فرد الزامی می باشد
کدرهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی.
به همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب جهت پرداخت هزینه های مربوطه.

 

مکان مراجعه جهت تشکیل پرونده:

زنجان – بلوار دارالقرآن کریم – روبروی مصلی – اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان – واحد مدیریت منابع انسانی و امور اداری (حوزه استخدام)

  برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۹ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۳ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان:


قابل توجه معرفی شدگان به حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی رشته دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲

کلیه داوطلبان حداکثر تا ساعت ۶:۰۰ صبح ملزم به حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی می باشند. تاخیر بیش از یک ربع (۶:۱۵) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نبوده و بعنوان غیبت ثبت خواهد شد.

همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامیست.
ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف، بعنوان تخلف محسوب می گردد.
نظر به ممنوعیت ورود تلفن همراه به حوزه ارزیابی تکمیلی و احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی و تاخیر در خروج از حوزه، هماهنگی با خانواده های محترم ضروری می باشد.
با عنایت به احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی، همراه داشتن وعده غذائی سبک ضروریست.
داوطلبان معرفی شده به حوزه های ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی) می بایست در زمان مراجعه به حوزه ها، معرفی نامه جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی (نمون برگ شماره ۶ که در زمان تشکیل پرونده تحویل داوطلبان گردیده است) به همراه داشته باشند.

جدول زمانبندی مراجعه داوطلبین به حوزه های ارزیابی تکمیلی (به تفکیک روز) پیوست همین اطلاعیه به تدریج بارگذاری خواهد شد. لذا ضروریست پس از دریافت پیامک زمان مراجعه، جهت اطلاع از مکان و آدرس حوزه ارزیابی خود، به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به آدرس zanjan.medu.gov.ir و یا به کانال اطلاع رسانی کارشناسی استخدام آ.پ استان زنجان در پیام رسان بله به آدرس https://ble.ir/estekhdamzanjan۵۷۰۰ مراجعه نمایید.

جدول زمانبندی مراجعین داوطلبین (برای دانلود روی تاریخ ها کلیک کنید):

۱- شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

۲- یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

  برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۱ شهریور ۱۴۰۲- اطلاعـیه شماره ۲

قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان زنجان

پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ سهمیه استان زنجان ، مطابق جداول زمانبندی پیوست همین اطلاعیه به همراه مدارک مورد نیاز به شرح ذیل جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات علمی،آموزشی و پژوهشی در تاریخ و زمان مشخص شده(ویژه هر داوطلب) مراجعه نمایند.

 

توجه: زائرین محترم پیاده روی اربعین پس از بازگشت از زیارت عتبات عالیت می توانند حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ با ارائه مدارک و مستندات نسبت به تشکیل پرونده و بررسی مستندات اقدام نمایند.

مدارک موردنیاز:

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) و تهیه شده درسال جاری.
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱» دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی.
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).

اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت داوطلبین بالای ۴۰ سال سن که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
گواهی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

۱۱. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .

۱۲.پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) اصل و تصویر شناسنامه (محل تولد با شغل محل یکسان باشد)
ب) فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)
ج) مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به انضمام فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی ممهور به مهر نیروی انتظامی)

* نکته: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

۱۳. اصل و کپی مدارک و مستندات امتیاز آور در موضوعات ذیل مطابق نمون برگ شماره ۱۹:

کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی
مستند سازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه های جهادی، مدارس، کودکستان ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی(با ارائه مدارک معتبر تایید شده )
گواهی های معتبر، مهارتها و مرتبه های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی، آموزشی و فناوری
تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی(امتیاز براساس سطوح کسب تقدیرنامه)
پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون

برای دریافت نمون برگ شماره ۱۹ کلیک کنید.

تذکر مهم: تایید مدارک و مستندات توسط مراجع ذیصلاح مندرج در ستون "نحوه ارزیابی" فرم شماره۱۹ الزامی می باشد، در غیر اینصورت قابل پذیرش نخواهد بود.

۱۴.کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی.

۱۵. به همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب جهت پرداخت هزینه های مربوطه

تذکر مهم: طبق بند «۹» شرایط اختصاصی بخش هفتم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دبیری و هنرآموزی افرادی که در آزمون آموزگار ابتدایی شرکت نموده­اند درصورت دارا بودن شرایط و مفاد این دفترچه آزمون دبیری می­توانند در این آزمون نیز شرکت نمایند. لیکن پذیرفته نهایی آزمون آموزگار ابتدایی چنانچه در ردیف معرفی شدگان چند برابر این آزمون قرار گیرند از فرایند استخدام این آزمون حذف خواهند شد و استخدام آنان صرفا برای آموزگار ابتدایی صورت خواهدگرفت.

 

تاکید می گردد :

- پذبرفته شدگان می بایست صرفا براساس زمان تعیین شده در لیست مذکور مراجعه نمایند.

-عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی شده و همچنین در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش)، داوطلب جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی(مصاحبه و ...) محروم خواهد شد.

مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک به شرح ذیل می باشد:

مکان: زنجان - میدان رسل - خیابان امامت (پیام نور) – پشت ساختمان اداره کل پست - دبستان علامه حلی

تذکر: لیست افراد براساس جنسیت و رشته شغلی پذیرفته شده طبق روز و تاریخ و همچنین ساعت تعیین شده می باشد و حضور در زمان تعیین شده الزامی می باشد.

جداول زمان بندی مراجعه داوطلبین ( برای مشاهده کلیک کنید ).

۱- جدول زمان بندی مراجعه آقایان جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک

۲- جدول زمان بندی مراجعه خواهران جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۳ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۵ استقرار میز خدمت در راستای پاسخگویی به داوطلبان گرامی و پذیرش مدارک و مستندات جامانده

در راستای پاسخگویی به ابهامات و پذیرش مدارک و مستندات جامانده داوطلبان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی میز خدمت در استان زنجان به شرح ذیل تشکیل می شود:
تذکرات :
۱- ارائه مدارک و مستندات می بایست طبق نمون برگ شماره ۱۹ (پیوست اطلاعیه) باشد.
۲- تایید مدارک و مستندات توسط مراجع ذیصلاح مندرج در ستون "نحوه ارزیابی" فرم شماره۱۹ الزامی می باشد، در غیر اینصورت قابل پذیرش نخواهد بود.
۳- فقط داوطلبانی که در فرایند ارزیابی تکمیلی حضور داشته اند، می توانند مدارک و مستندات خود را به صورت حضوری ارائه نمایند.
۴- صرفا مدارک و مستنداتی که در روز ارزیابی تکمیلی توسط داوطلب ارائه نشده است ، مورد پذیرش قرار خواهد گرفت .
۵- ارائه اصل و کپی مدارک الزامی می باشد.
۶- همراه داشتن نمون برگ شماره ۱۹ هنگام ارائه مدارک الزامی می باشد.
۷- تاکید می گردد مدارک و مستندات فوق الذکر صرفا در زمان تعیین شده برای هر فرد(مطابق لیست پیوستی)، قابل پذیرش بوده و ارائه هر گونه مدرک پس از مهلت مذکور، امکانپذیر نخواهد بود.

الف : برنامه زمانبندی مراجعه :
خواهران : روزهای دوشنبه ۲۳/۰۵/۱۴۰۲ و چهارشنبه ۲۵/۰۵/۱۴۰۲ طبق فایل pdf پیوستی
برادران : روز سه شنبه ۲۴/۰۵/۱۴۰۲طبق فایل pdf پیوستی


ب : مکان تحویل مدارک :
آموزشگاه علامه طباطبائی
آدرس پستی: زنجان - خیابان شهید آوینی- جنب پل قائم- روبروی رستوران پلو لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/sbfBFgP۵۶W۴f

لطفا برای دانلود هر کدام از فایل های زیر روی آنها کلیک کنید

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۸ مرداد ۱۴۰۲- اطلاعـیه شماره ۵ قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش


قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه استان زنجان

ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه استان زنجان


پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه استان زنجان ، مطابق جداول زمانبندی پیوست همین اطلاعیه به همراه مدارک مورد نیاز به شرح ذیل جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات در تاریخ و زمان مشخص شده(ویژه هر داوطلب) مراجعه نمایند.

مدارک موردنیاز:

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) و تهیه شده درسال جاری.
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .
اصل و تصویر مستندات سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی با حداقل دو (۲) سال سابقه فعالیت در هفته (ویژه مشمولین اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون) به شرح ذیل:

- گواهی اشتغال و قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش

- برگه استعلام گزینش مربوط به سالهای فعالیت

- سوابق بیمه­ ای

مصادیق مشمول بند فوق به شرح ذیل می باشد:

سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی

اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت داوطلبین بالای ۴۰ سال سن که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
گواهی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

۱۲. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .

۱۳.پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) اصل و تصویر شناسنامه (محل تولد با شغل محل یکسان باشد)
ب) فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)
ج) مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به انضمام فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی ممهور به مهر نیروی انتظامی)

* نکته: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

۱۴.کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی.

۱۵. به همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب جهت پرداخت هزینه های مربوطه

تاکید می گردد :

- پذبرفته شدگان می بایست صرفا براساس زمان تعیین شده در لیست مذکور مراجعه نمایند

-عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی شده و همچنین در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش)، داوطلب جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی(مصاحبه و ...) محروم خواهد شد.

 

مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک به شرح ذیل می باشد:

مکان: زنجان، بلوار دارالقرآن، میدان رسل، نبش تقاطع تربیت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبقه اول، مدیریت منابع انسانی و امور اداری

تذکر: لیست افراد براساس تاریخ و ساعت تعیین شده می باشد و حضور در زمان تعیین شده الزامی می­باشد.

جدول زمان بندی مراجعه داوطلبین: (برای مشاهده روی هر کدام از تاریخ ها کلیک کنید.)

۱- دوشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

 برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۴ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان

قابل توجه معرفی شدگان به حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی واستثنایی سال ۱۴۰۱

*اطلاعیه شماره ۴ ستاد آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان*

 

*قابل توجه معرفی شدگان به حوزه های ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی واستثنایی سال ۱۴۰۱*

 

کلیه داوطلبان حداکثر تا ساعت ۷ صبح ملزم به حضور در حوزه ارزیابی تکمیلی می باشند. تاخیر بیش از یک ربع (۷:۱۵) در ورود به حوزه ارزیابی به هیچ عنوان مجاز نبوده و بعنوان غیبت ثبت خواهد شد.
همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه الزامیست.
ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع بوده و در صورت کشف، بعنوان تخلف محسوب می گردد.
نظر به ممنوعیت ورود تلفن همراه به حوزه ارزیابی تکمیلی و احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی و تاخیر در خروج از حوزه، هماهنگی با خانواده های محترم ضروری می باشد.
با عنایت به احتمال طولانی شدن فرآیند ارزیابی، همراه داشتن وعده غذائی سبک ضروریست.

 

داوطلبان معرفی شده به حوزه های ارزیابی تکمیلی (مصاحبه تخصصی و عمومی) می­بایست در زمان مراجعه به حوزه ها، مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:

الف) فرم تکمیل شده اعلام آمادگی جهت انجام ارزیابی تکمیلی به همراه یک قطعه عکس ۳*۴

دانلود فرم اعلام آمادگی جهت انجام ارزیابی ( روی متن کلیک کنید )

ب) معرفی نامه جهت حضور در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلی(نمون برگ شماره ۶ که در زمان تشکیل پرونده تحویل داوطلبان گردیده است)

ج) اصل و کپی مدارک و مستندات امتیاز آور در موضوعات ذیل مطابق نمون برگ شماره ۱۹:

کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی
مستند سازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه های جهادی، مدارس، کودکستان ها، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی(با ارائه مدارک معتبر تایید شده )
گواهی های معتبر، مهارتها و مرتبه های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی، آموزشی و فناوری
تقدیرنامه های مرتبط در سطوح مدیریتی میانی و عالی(امتیاز براساس سطوح کسب تقدیرنامه)
پژوهش های مرتبط با بهبود عملکرد معلم، تالیف و تدوین مقالات مرتبط با گروه آزمون

 

تذکر مهم: تایید مدارک و مستندات توسط مراجع ذیصلاح مندرج در ستون "نحوه ارزیابی" فرم شماره۱۹ الزامی می باشد، در غیر اینصورت قابل پذیرش نخواهد بود. تاکید می گردد مدارک و مستندات فوق الذکر صرفا در زمان تعیین شده برای ارزیابی تکمیلی هر فرد(مطابق نمون برگ شماره ۱۸)، قابل پذیرش بوده و ارائه هر گونه مدرک پس از مهلت مذکور، امکانپذیر نخواهد بود.

 

جدول زمانبندی مراجعه داوطلبین به حوزه های ارزیابی تکمیلی (به تفکیک روز) پیوست همین اطلاعیه به تدریج بارگذاری خواهد شد. لذا ضروریست پس از دریافت پیامک زمان مراجعه، جهت اطلاع از مکان و آدرس حوزه ارزیابی خود، به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان رجوع نمائید.

فایل مراجعه داوطلبین به حوزه های ارزیابی تکمیلی، لطفا روی تاریخ ها کلیک کنید:


۱- سه شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲



مشخصات و آدرس حوزه های ارزیابی تکمیلی ویژه آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی و استثنائی ۱۴۰۱ به شرح ذیل می باشد:

الف- آموزشگاه امیر اعلم غضنفریان

آدرس پستی: زنجان - اراضی پائین کوه- میثاق اول- بالاتر از سالن دو میدانی ایپکچی

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/۹csbfxz۵O۵۶۶VM

 

ب- آموزشگاه بعثت

آدرس پستی: زنجان - خیابان شیخ فضل اله نوری - بالاتر از میدان رسل- خیابان شهید حسنعلی احمدی -جنب فروشگاه فرهنگیان

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/sbfBXkV۵۶XEl

 

ج- آموزشگاه علامه طباطبائی

آدرس پستی: زنجان - خیابان شهید آوینی- جنب پل قائم- روبروی رستوران پلو

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/sbfBFgP۵۶W۴f

 

د- آموزشگاه علامه حلی

آدرس پستی: زنجان - کوچه مشکی- میدان رسل- خیابان امامت- جنب دانشگاه پیام نور زنجان

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/sbfBjEQ۵۶E۸G

 

 

هـ - آموزشگاه شاهد نرگس

آدرس پستی: زنجان- شهرک زیباشهر- بلوار عمید زنجانی- عمید ۷ - بیست متری دوم

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/d۵rbf۵-IN۵tkCX

 

و- آموزشگاه فرشته

آدرس پستی: زنجان - شهرک کارمندان- بلوار احمد مهدوی- خیابان شهید ابوالفضل نوری- بالاتر از مسجد قباء

لینک آدرس در اپلیکیشن نشان: https://nshn.ir/sbfxKP۲۵۶MFe

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۱۰ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۳ ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۱

پذیرفته شدگان محترم چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ سهمیه استان زنجان ، مطابق جداول زمانبندی پیوست همین اطلاعیه به همراه مدارک مورد نیاز به شرح ذیل جهت تشکیل پرونده و بررسی مدارک و مستندات در تاریخ و زمان مشخص شده(ویژه هر داوطلب) مراجعه نمایند.

مدارک موردنیاز:

پرینت کارنامه قبولی در آزمون (دو سری).
شش قطعه عکس تمام رخ ۴*۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی) و تهیه شده درسال جاری.
اصل شناسنامه و تصویر خوانا از تمام صفحات (دو سری).
اصل کارت ملی و تصویرخوانا از پشت و رو (دو سری).
اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «۴» ذیل بند «۱۱».
اصل و تصویرکارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)

*نکته: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند.

اصل دانشنامه یا گواهی نامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی) و یک برگ تصویر آن .
اصل و تصویر مستندات سوابق فعالیتهای آموزشی و تربیتی با حداقل دو (۲) سال سابقه فعالیت در هفته (ویژه مشمولین اطلاعیه سری سوم اصلاحات دفترچه آزمون) به شرح ذیل:

- گواهی اشتغال و قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش

- برگه استعلام گزینش مربوط به سالهای فعالیت

- سوابق بیمه­ ای

مصادیق مشمول بند فوق به شرح ذیل می باشد:

سابقه حق التدریس و خرید خدمات آموزشی و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش
فعالیت در مدارس غیردولتی و غیر انتفاعی دارای مجوز از آموزش و پرورش
فعالیت در موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع قانونی ذیربط
فعالیت در مهد کودک ها و پیش دبستانی دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور
فعالیت در دارالقرآن های دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی

اصل معرفی نامه رسمی از سازمان بهزیستی ( برای معلولین ).
اصل گواهی و سوابق همکاری تمام وقت داوطلبین بالای ۴۰ سال سن که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری نموده اند جهت لحاظ در شرط حداکثر سن مجاز برای شرکت در آزمون. .« تبصره «۳ »ذیل بند «۱۱» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون».
گواهی نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پذیرفته شدگان سهمیه %۲۵ و %۵ ایثارگران.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران.

۱۲. گواهی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی جهت بهره مندی از امتیازات لحاظ شده برای حافظان قرآن دارای درجات ۱ تا ۵ .

۱۳.پذیرفته شدگان مشمول سهمیه بومی شهرستان می بایست یکی از مدارک ذیل را به همراه داشته باشند:
الف) اصل و تصویر شناسنامه (محل تولد با شغل محل یکسان باشد)
ب) فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن و حداقل ده سال سابقه سکونت ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل)
ج) مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به انضمام فرم استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی ممهور به مهر نیروی انتظامی)

* نکته: داشتن گواهی تحصیل در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه (راهنمایی و دبیرستان نظام قدیم) درشهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

۱۴.کد رهگیری مربوط به تاییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی.

۱۵. به همراه داشتن کارت بانکی عضو شتاب جهت پرداخت هزینه های مربوطه

تاکید می گردد :

- پذبرفته شدگان می بایست صرفا براساس زمان تعیین شده در لیست مذکور مراجعه نمایند

-عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی شده و همچنین در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش)، داوطلب جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی(مصاحبه و ...) محروم خواهد شد.

مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک به شرح ذیل می باشد:

مکان: زنجان - میدان رسل - خیابان امامت (دانشگاه پیام نور) – پشت ساختمان اداره کل پست - دبستان علامه حلی

تذکر: لیست افراد براساس جنسیت و ترتیب نام خانوادگی طبق روز و تاریخ و همچنین ساعت تعیین شده می باشد و حضور در زمان تعیین شده الزامی می باشد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

خبر ۵ تیر ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۲: قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۴۰۱

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاعیه شماره ۲ خود را درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزگاری و استثنائی سال ۱۴۰۱ صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اعلام نتایج (چند برابر ظرفیت) آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ضروریست پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک و مستندات ذیل جهت تشکیل پرونده اقدام نمایند. تاکید می‌گردد:

  • عدم مراجعه در زمان تعیین شده (مطابق جدول زمانبندی اعلامی) به منزله انصراف تلقی شده و همچنین در صورت ناقص بودن مدارک و یا مغایرت آن با اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام (خود اظهاری در فرم ثبت نام سازمان سنجش)، داوطلب جزء افراد فاقد شرایط تلقی شده و از انجام مراحل بعدی (مصاحبه و ...) محروم خواهد شد.
  • حضور شخص پذیرفته شده در تمامی مراحل (تشکیل پرونده، مصاحبه تخصصی و عمومی) الزامی می‌باشد.

مکان و جدول زمانبندی مراجعه داوطلبان جهت تحویل اسناد و مدارک، در اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

 

خبر ۳۱ خرداد ۱۴۰۲- اطلاعیه شماره ۱: قابل توجه پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در استان زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان در این اطلاعیه آمده است:به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزگاری سال ۱۴۰۲ سهمیه استان زنجان می رساند: جدول زمان بندی، مکان و مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی ، متعاقبا از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان به آدرس: https://zanjan.medu.gov.ir/ اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان از مراجعه حضوری به اداره کل اموزش و پرورش استان زنجان و یا نواحی و مناطق خودداری نمایند.

پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت جهت اطلاع از برنامه ها فقط از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیری نمایند

برای مشاهده اطلاعیه در سایت آموزش و پرورش زنجان اینجا کلیک نمایید

 

بازگشت به صفحه استخدام آموزش و پرورش

  

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱۶ نظر برای اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان زنجان

  • ز
    زهره افشاری
    ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱
    سلام کسی هست ک تو رشته حسابداری شرکت کرده باشه؟اگ ممکنه از تجربتون برامون بگین.
    • پ
      پرستش
      ۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸
      یکی از هم شهری های ما شرکت کرده که رشته اش حسابداری...ولی من توی اسامی رشته ها ندیدم حسابداری رو..نمیدونم شاید چون سابقه تدریس ابتدایی داشته شرکت کرده والان قبول شده..😐
    • ج
      جواد
      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۴۸
      سلام رشته حقوق میتونه ثبت نام کنه؟؟
      • پشتیبان سه
        ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۵۰
        با سلام
        کاربر عزیز جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
        با تشکر
        • م
          مریم
          ۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
          سلام ببخشید کسی نمیدونه حدنصاب دبیری مطالعات ابهر چنده؟
      • ز
        زهرا
        ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۳
        کسی زنجان آموزش ابتدایی هست؟
        • س
          سمیرا
          ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
          سلام من هستم
          • ج
            جواد
            ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۴۷
            سلام امسال رشته حقوق میتونه شرکت کنه ؟؟
            • پشتیبان سه
              ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۰:۴۸
              با سلام
              کاربر عزیز جزئیات این آزمون اعلام نشده است در صورت اعلام در اسرع وقت در سایت اطلاع رسانی خواهد شد
              با تشکر
          • م
            مهدی
            ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
            سلام..من در آزمون آموزگاری شهرستان خدابنده قبول شدم...اینجا حداقل نمره 153 هستش..شهر زنجان حداقل نمره چنده
          • م
            معلم امسال انشالله
            ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲
            کشی دبیرعربی سلطانیه هست؟ ؟؟؟؟؟
            • S
              S.m
              ۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۵
              سلام بچه های علوم اجتماعی که پارسال رفتن مصاحبه چی پرسیدن ازتون من باره اولمه که شرکت میکنم اطلاعاتم صفر
              • پشتیبان سه
                ۶ تیر ۱۴۰۱، ۰۱:۴۷
                با سلام
                برای مطالعه تجربیات دوستان اینجا کلیک کنید
                با تشکر
              • د
                دبیر هنر
                ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۱۳
                سلام بچه بیاین اینجا جمع بشیم با هم بتونیم اطلاعات رد و بدل بکنیم
                • س
                  سردار ازمون
                  ۱۷ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۲۴
                  از زنجان کسی دبیر ریاصی هست اعلام حضور کنه؟
                  • د
                    دبیر
                    ۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۳۷
                    بله من هستم

                  لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

                  ثبت پاسخ